WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Klaida P0341 http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=31448 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Taigeris [ Bal 17 2014, 15:41 ] |
Pranešimo tema: | Klaida P0341 |
Sveiki. Citroen C5 1,6hdi. 2005m. Nesiveda. Lexia rodo klaidą P0341 - skirstymo velenėlio holo daviklis(nėra arba blogas signalas). Davikli keičiau du kartus - viena ėmiau iš šroto kitą pirkau naują. Rezultatas tas pats. jungtis prie daviklio žiūrėjau - kaip ir viskas tvarkoj. Nebežinau ką daugiau tikrinti. gal kas turit minčių??? ![]() |
Autorius: | Saulius [ Bal 17 2014, 16:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Gal per giliai krapstai gal dirzas truko, paskirstymo velenelis nesisuka del to ir klaida meta. |
Autorius: | Taigeris [ Bal 17 2014, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
nu kad ne, dirzas vietoj, buvau nuemes dirzo apsaugines plastmases. kas dar turit ideju ? |
Autorius: | AurisKo [ Bal 17 2014, 17:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Pasitikrink šponkes ar neprasuktos. Nežinau, koks priėjimas prie šito variklio, bet galima pasitikrint dantukų padėtis išsukus velenėlio ir alkūninio veleno daviklius. Bent jau pas Nissanus, žiūrint per skyles, apačioj matos ilgasis tarpas, viršuj du dantukai. Jei nesutampa - gilintis toliau. |
Autorius: | ukw [ Bal 17 2014, 19:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Dar kiek pamenu, ant to daviklio maitinimo grandinės stovi trys skirtingi davikliai, tai gali būt kad banina kas nors jo parodymus. Nors šiaip, pirmu numeriu tikrini maitinimus. Antru numeriu žiūri mietkes. Jei minėti punktai nepadeda, giliniesi į el schemas ![]() |
Autorius: | Saulius [ Bal 18 2014, 08:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Dar reiketu patikrint ar degima ijungus i daviklio kontaktus ateina +5 V. Nors gal kai kur ir +12 but turetu. Bet kokiu atveju kazkoks pliusas ateit turi i viena is laidu. |
Autorius: | Taigeris [ Bal 18 2014, 15:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
į viena iš kontaktų ateina 5V. Laukia Citroeno tempimas i garažą. tada mietkiu tikrinimas ir tt. |
Autorius: | Citrusas [ Bal 18 2014, 21:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Cia dar ka uzsienio literatura sako apie sita klaida: Generic OBD Error Code Details for P0341 Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range/Performance What does this mean? OBD Code P0341 refers to This P0341 code basically means that the powertrain control module (PCM) detected a problem with the camshaft signal. The camshaft position sensor (CPS) sends a specific signal to the PCM for Top Dead Center on the compression stroke as well as signals indicating the position of the cam sensor. This is accomplished through a reluctor wheel attached to the camshaft that passes by the cam sensor. Any time that the signal to the PCM is inconsistent with what the signal should be, this code is set. NOTE: this code can also be set by extended cranking periods. Symptoms Possible sumptoms of OBD code P0341 The car will likely run with this code set, as it is often intermittent and also because the PCM can often operate the vehicle in "limp-in/limp-home" mode even with a cam sensor signal problem. There may be no noticeable symptoms other than: Poor fuel economy (if engine runs) Possible no start condition Causes Possible causes of OBD code P0341 A code P0341 may mean that one or more of the following has happened: Cam sensor wiring routed too close to spark plug wiring (causing interference) Poor wiring connection at cam sensor Poor wiring connection at PCM Bad cam sensor Damaged reluctor wheel Possible Solutions Often relacing the sensor fixes this code, but not necessarily. Therefore it's important to check the following: Check that the wiring isn't routed too close to any secondary ignition components (coil, spark plug wires, etc.) Visually inspect the wiring at the sensor for any burn marks, discoloration indicative of melting or chafing Visually inspect the cam sensor for damage Visually inspect the reluctor wheel through the cam sensor port (if possible) for any missing teeth or any damage If reluctor isn't visible from outside the engine, visual test can only be done by removing cam shaft or intake manifold (depending on engine design) If all checks out okay, then replace the sensor. |
Autorius: | Taigeris [ Bal 21 2014, 18:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Taigi tęsiam tema: buvo patikrintos diržo mietkes - viskas gerai, prie to pačio pakeičiau tepalo slėgio daviklį (nors šis daviklis neturi tam įtakos); peržiūrėti visi saugikliai, peržiūrėtos jungtys prie kompo - auto užsivedė lengvai, lyg nieko nebuvę. variklis dirbo tolygiai ir tt. gal kokį 10 kartų išjunginėjau , vedžiau - viskas dirbo puikiai. BET -po gero pusdienio vėl bandžiau užvesti auto - vėl tas pats. - nesiveda. Gal kas turit 1,6hdi elektrines schemas ? |
Autorius: | Paulius [ Bal 22 2014, 14:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
galimas variantas ziedas ant alkuninio kur dedasi ir daviklis ji mato. va kaip atrodo http://navolyni.com/projekt.php?projekt ... 113734&m=2 |
Autorius: | Taigeris [ Geg 09 2014, 16:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Paulius rašė: galimas variantas ziedas ant alkuninio kur dedasi ir daviklis ji mato. va kaip atrodo http://navolyni.com/projekt.php?projekt ... 113734&m=2 Sveiki, gal kas turit idėjų kaip šitą daiktą (žiedą su diržo žvaigždute) nulupti nuo alkūninio veleno. škyvas nusiėmė lengvai, dirža nuėmiau, bet toliau nė krust... |
Autorius: | Paulius [ Geg 12 2014, 16:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
spec iranki naudoti reikia |
Autorius: | Taigeris [ Geg 21 2014, 20:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
sveiki, vis dar tęsiasi bėdos su C5. bėda ta pati. vis dar nesiveda normaliai. taigi pakeista : alkuninio veleno daviklis - naujas; skirstymo velenelio daviklis - naujas; žiedas ant alkuninio - iš šroto nuo važiuojančios auto. Daviklių jungtys pakeistos. Patikrintos mietkes, Peržiūrėti saugikliai ir visos jungtys prie variklio kompo. Lexia nemeta jokių įpurškimo klaidų... bet jei auto pastovi kokią parą su atjungtu akumu - užsiveda iš puses pasukimo, viskas veikia puikiausiai, vaziuoti galima, trauka nepakitus, dumų nemeta. Palieki akumą pajungtą - ryte vėl nesiveda. starteris suka, rodos griebia bet nesiveda, atjungus akumą ir palaukus kokį pusvalandį - vis tiek nesiveda, bet kitą dieną pajungus akumą - viskas veikia. Gal kas turit idėjų ką daryti.??? P.S. Utenoj elektrikai labai labai bijo CITROENU... ![]() |
Autorius: | ukw [ Geg 21 2014, 21:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
o tai kai nesiveda mašina, ką realiu laiku rodo siurblys, purkštukai, imobilaizeris, kuro lygio matuoklė ir visi kiti diagnozuojami devaisai? |
Autorius: | kokonas [ Geg 21 2014, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Klaida P0341 |
Man buvo tokia pat beda su p307 2.0 hdi 80 kw. Sunkiai kurdavosi, starteris suka griebia uzhgriebia neuzhriebia, usikurdavo su 2-3 cilindrais, uzhgesini uzsiveda normaliai, kartais kuriais gerai, kartais pasukti gerokai reikedavo kad uzhkurti, nesvarbu ziema vasara ![]() ![]() ![]() ![]() Auturoje dar patare " starteri zhiurekis bo gal itampa nuima nuo purkshtuku" Ai dar pakaitinimo zvakiu lempute skydelyje nedege ir nedega iki shiol. Shia ziema kai viena karta prie didesnio minuso zhmona kibiro neuzhkure ejau ieshkoti bedu ![]() ![]() ![]() Po siai dienai vazhineja bedu su uzhvedimu ner ![]() ![]() kaitinimo prie + temperaturos nera bet reles pakeitimas kazhkodel padejo. Rele radau pasilydzhiusia, kai bandzhiau atsukti nuo korpuso tai laidai masiniai ishkrito tieisog nupuve ir apsilyde ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |