WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 09:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 21:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Kadangi po turbo mažėja išmetimo triukšmas ir į naudą laisvesnis išmetimas, ar praslystų techninę apžiūrą turbodyzelis su vienu arba dviem bakeliais, t.y. pirmu/paskutiniu/viduriniu ar kokia kita kombinacija?

Dėl triukšmo randu tokius skaičius:
Cituoti:
Triukšmo lygis, kurio negalima viršyti:

Dviratėms transporto priemonėms – nuo 91 iki 106 dB
Lengviesiems automobiliams – nuo 87 iki 96 dB
Autobusams, mikroautobusams – nuo 95 – 96 dB
Krovininėms transporto priemonėms – nuo 93 iki 108 dB


Kažin ar jie vis dar tokie?

Ačiū už nuomones.

Edit:
Radau Tado žinutę į temą:
tadas1991 rašė:
deimantukas rašė:
tadai 1991, antisinką sumontavau į 19 gti. išėmus skersą bakelį padidėjo garso, tačiau jis nėra labai garsus. Važinėju su turbodyzeliu taip pat be skerso bakelio ir jame visai nesijaučia garso padidėjimas. Benzininiame garsas padidėjo labiau. TA prie dyzelio visai neprikibo, o kaip bus su gti- matysiu.

Šiandien reikėjo išvaryti iš garažo ir užleisti Volvikui pasikeisti sankabą. Nuimta visa išmetimo sistema už gal. balkio, kad priėjimas būtų prie bagažinės dugno ir gal tilto. Vadinasi, nuo variklio tik ilgas vamzdis. Tikėjaus traktoriaus garso, bent plerpimo, kelių šūvių, bet... ničnieko. Laisvom apsukom garsas beveik nepakito, ramiai kliurksi; davus gazo, girdisi nedidelis švilpesys. Galima būtų sėst ir važiuot. Net Volvo vairuotojas sako: "negali būt, matyt dar vienas bakelis liko". Na, vamzdyje prieš tai buvo kelios mažos skylutės, bet juk tai negalėjo sukelti beveik tokio pat garso, kaip visai be nieko. Pamenu, dėdė golfui-2 1.6D pametė abu bakelius, važiavom kaip su čioperiu, gasdindami visą Kauną. Įsivaiduoju, kas bus, kai susidėsiu tvarkingą sulopytą dusliarkę. Įsimylėjau PSA dyzelius.


Lieka klausimas dėl technikinės. Teoriškai išmetimas negali būti modifikuotas, tačiau teorija sausa šaka...

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2014, 21:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
O pas tavi trys bakeliai turbodyzelio? Ar čia ne apie BX kalba? Katalizatoriaus BX dyzely neteko pamatyt, bet gal ir galėjo būt. Bet kuriuo atveju, jei jis ten ir yra - galima lupt ir mest lauk :)
Pas BX TD nuo sujungimo žiedo iki pat galinio tilto vientisas gabalas vamzdžio, o pas D dar stovi vienas toks bačkos formos bakiukas ant pačio kolektoriaus, bet jis beveik amžinas, nes padėtas saugiai nuo druskų ir nelaimių. Ir jis nelabai ką dirba garso slopinimui, ar tai jie tiesiog būna išdegę, ar ten kokia kita funkcija, ne garsui, o variklio darbui gelbėti...
Deimantukas vienam ar net dviems BXams buvo padaręs vieną bakiuką. Tikriausiai ir vis dar yra. O su TA problemų jokių.
Vieno bakelio tikrai pakaks garsui nuimti iki norminio, bet aš manau, kad jį nelabai ir matuoja, bent jau neteko matyti, nebent atvažiuotų koks baubeklis, tai gal ir prietaisas būtų iš kažkur ištrauktas. Bet aišku, šiek tiek garsiau dirbs už pilną sistemą, bet nedaug :)
Prie galinio tilto, kur yra užsilenkiantis vamzdis su kabliu gumai, siūlau nupjauti ir tiesiog nuvesti tiesų vamzdį galan, paliekant tik galinį bakelį.
Pas mane ZX dabar paliktas tik galinis, ir tas paliktas nuo benzo, nors variklis dabar 1,7D. Garso yra daugiau, nei standarte, kur jis buvo (sunku lygint, nes buvo C15, o ten nors duslė pilna originali, bet salono izoliacijos praktiškai jokios (ta prasme visai)), bet ne baisiai. Trasoj ir aukštais sūkiais dirba ne taip tyliai, kaip BX TD originalus, bet negražiant - visai normaliai :) Tiesa, ant kolektoriaus yra tas bakiukas, bet ne ką jis ten ir atlieka, nes kol buvau tik prikabinęs vamzdį ir dar neprivirinęs bakiuko - garso buvo ojojoj :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2014, 07:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
BX katalizas buvo ,metalinis -vertas 50-60 lt :) ,pas mane xantioj paliktas tik galinis bakelis ir ilgas vamzdis iki kolektoriaus ,nebuvo jokių problemų su TA ,ėjau 3 kart jau

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2014, 10:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
BX katalizas buvo ,metalinis -vertas 50-60 lt :)

Turbodyzely nemačiau, krapštyta 88 ir 89 metų, gal naujesniuose dėjo?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2014, 12:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
BX katalizas buvo ,metalinis -vertas 50-60 lt :)

Turbodyzely nemačiau, krapštyta 88 ir 89 metų, gal naujesniuose dėjo?

Maniškis buvo 91,kitam radau 90 jei gerai pamenu :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2014, 20:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Taip, bakeliai trys: miniatiūrinis katalizatorius, skersas ir galinis. Taip yra abiejuose mano TZD (1990, 1991 m.). Manau, kad reikės iškratyti katalizatorių, jei ten dar ne tuščias ir pastatyti riebų galinį baką, nes dabar abu paskutiniai kiauri.

Ačiū už nuomones.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007