WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=31516
Puslapis 11

Autorius:  assembled [ Geg 11 2014, 21:29 ]
Pranešimo tema:  Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas

Kadangi po turbo mažėja išmetimo triukšmas ir į naudą laisvesnis išmetimas, ar praslystų techninę apžiūrą turbodyzelis su vienu arba dviem bakeliais, t.y. pirmu/paskutiniu/viduriniu ar kokia kita kombinacija?

Dėl triukšmo randu tokius skaičius:
Cituoti:
Triukšmo lygis, kurio negalima viršyti:

Dviratėms transporto priemonėms – nuo 91 iki 106 dB
Lengviesiems automobiliams – nuo 87 iki 96 dB
Autobusams, mikroautobusams – nuo 95 – 96 dB
Krovininėms transporto priemonėms – nuo 93 iki 108 dB


Kažin ar jie vis dar tokie?

Ačiū už nuomones.

Edit:
Radau Tado žinutę į temą:
tadas1991 rašė:
deimantukas rašė:
tadai 1991, antisinką sumontavau į 19 gti. išėmus skersą bakelį padidėjo garso, tačiau jis nėra labai garsus. Važinėju su turbodyzeliu taip pat be skerso bakelio ir jame visai nesijaučia garso padidėjimas. Benzininiame garsas padidėjo labiau. TA prie dyzelio visai neprikibo, o kaip bus su gti- matysiu.

Šiandien reikėjo išvaryti iš garažo ir užleisti Volvikui pasikeisti sankabą. Nuimta visa išmetimo sistema už gal. balkio, kad priėjimas būtų prie bagažinės dugno ir gal tilto. Vadinasi, nuo variklio tik ilgas vamzdis. Tikėjaus traktoriaus garso, bent plerpimo, kelių šūvių, bet... ničnieko. Laisvom apsukom garsas beveik nepakito, ramiai kliurksi; davus gazo, girdisi nedidelis švilpesys. Galima būtų sėst ir važiuot. Net Volvo vairuotojas sako: "negali būt, matyt dar vienas bakelis liko". Na, vamzdyje prieš tai buvo kelios mažos skylutės, bet juk tai negalėjo sukelti beveik tokio pat garso, kaip visai be nieko. Pamenu, dėdė golfui-2 1.6D pametė abu bakelius, važiavom kaip su čioperiu, gasdindami visą Kauną. Įsivaiduoju, kas bus, kai susidėsiu tvarkingą sulopytą dusliarkę. Įsimylėjau PSA dyzelius.


Lieka klausimas dėl technikinės. Teoriškai išmetimas negali būti modifikuotas, tačiau teorija sausa šaka...

Autorius:  tadas1991 [ Geg 11 2014, 21:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas

O pas tavi trys bakeliai turbodyzelio? Ar čia ne apie BX kalba? Katalizatoriaus BX dyzely neteko pamatyt, bet gal ir galėjo būt. Bet kuriuo atveju, jei jis ten ir yra - galima lupt ir mest lauk :)
Pas BX TD nuo sujungimo žiedo iki pat galinio tilto vientisas gabalas vamzdžio, o pas D dar stovi vienas toks bačkos formos bakiukas ant pačio kolektoriaus, bet jis beveik amžinas, nes padėtas saugiai nuo druskų ir nelaimių. Ir jis nelabai ką dirba garso slopinimui, ar tai jie tiesiog būna išdegę, ar ten kokia kita funkcija, ne garsui, o variklio darbui gelbėti...
Deimantukas vienam ar net dviems BXams buvo padaręs vieną bakiuką. Tikriausiai ir vis dar yra. O su TA problemų jokių.
Vieno bakelio tikrai pakaks garsui nuimti iki norminio, bet aš manau, kad jį nelabai ir matuoja, bent jau neteko matyti, nebent atvažiuotų koks baubeklis, tai gal ir prietaisas būtų iš kažkur ištrauktas. Bet aišku, šiek tiek garsiau dirbs už pilną sistemą, bet nedaug :)
Prie galinio tilto, kur yra užsilenkiantis vamzdis su kabliu gumai, siūlau nupjauti ir tiesiog nuvesti tiesų vamzdį galan, paliekant tik galinį bakelį.
Pas mane ZX dabar paliktas tik galinis, ir tas paliktas nuo benzo, nors variklis dabar 1,7D. Garso yra daugiau, nei standarte, kur jis buvo (sunku lygint, nes buvo C15, o ten nors duslė pilna originali, bet salono izoliacijos praktiškai jokios (ta prasme visai)), bet ne baisiai. Trasoj ir aukštais sūkiais dirba ne taip tyliai, kaip BX TD originalus, bet negražiant - visai normaliai :) Tiesa, ant kolektoriaus yra tas bakiukas, bet ne ką jis ten ir atlieka, nes kol buvau tik prikabinęs vamzdį ir dar neprivirinęs bakiuko - garso buvo ojojoj :)

Autorius:  Saulynas [ Geg 12 2014, 07:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas

BX katalizas buvo ,metalinis -vertas 50-60 lt :) ,pas mane xantioj paliktas tik galinis bakelis ir ilgas vamzdis iki kolektoriaus ,nebuvo jokių problemų su TA ,ėjau 3 kart jau

Autorius:  tadas1991 [ Geg 12 2014, 10:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas

saulynas rašė:
BX katalizas buvo ,metalinis -vertas 50-60 lt :)

Turbodyzely nemačiau, krapštyta 88 ir 89 metų, gal naujesniuose dėjo?

Autorius:  Saulynas [ Geg 12 2014, 12:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas

tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
BX katalizas buvo ,metalinis -vertas 50-60 lt :)

Turbodyzely nemačiau, krapštyta 88 ir 89 metų, gal naujesniuose dėjo?

Maniškis buvo 91,kitam radau 90 jei gerai pamenu :roll:

Autorius:  assembled [ Geg 12 2014, 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Turbodyzelio duslintuvo modifikavimas

Taip, bakeliai trys: miniatiūrinis katalizatorius, skersas ir galinis. Taip yra abiejuose mano TZD (1990, 1991 m.). Manau, kad reikės iškratyti katalizatorių, jei ten dar ne tuščias ir pastatyti riebų galinį baką, nes dabar abu paskutiniai kiauri.

Ačiū už nuomones.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/