tadas1991 rašė:
Skirtumas ne tik tame. Kompai, visa kuro sistema ir t.t.
Aišku, interkūlerį užsimest gali...
1) kompas tas pats, tik programa viduje kita (lengvai pataisoma, t.y. perrasoma)
2) visa kuro sistema tokia pati, tik purkstuku kodai skiriasi, taciau neaisku ar jie is tikro skiriasi, nes vaiuoja tiek su vienokiais, tiek su kitokiais, tieks su "miksu" - aisku argumentas vaziuoja siuo atveju nera 100% irodantis, kad jie nesiskiria
3) esminis skirtumas turbina, galingesnej versijoj ji didesne ir jei neklystu kintamos geometrijos
vien ic idejimas nieko nepakeis, taciau po jo cipuojant sirtumas jau turetu but, aisku jei cipuojant bus ivertinta, kad yra ic
mano nuomone daugiau naudos nei ic turetu duoti isisurbimo kolektoriaus isvalymas nuo nagaro, nei ic pastatymas nevalius kolektoriaus
Kadangi neleidžia redaguoti, rašau antrą žinutę iš eilės. Ar sunku 2.0HDI 66kw varikliui nusiimti įsiurbimo kolektorių? Kiek žiūrėjau priėjimas nėra labai patogus. Faktas tas, kad priaugęs bus, bet jeigu važiuoja gerai ir taip, ar kolektoriaus išvalymas duos kažkokios naudos?