WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 19:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 19 2014, 09:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Paulius rašė:
Vilimantas rašė:
Gaila, jog šiuo metu normalią xsarą Lietuvoje vargu ar nusipirksi, nes laikas daro savo ir ji po truputėli tampa beverčiu vežimu, kuriuo mažai kas rūpinasi.

reikia tvarkingos xsaros? galiu parduot savo, nelimpa ji man. Prikeista visko, daug, kad ramiai tli vaziuot galima butu. Pardaves persesciau i C5, stovi laukia, kada as su juo vaziuot pradesiu :D

Turiu savo, kuri yra pedantiškai puoselėta ir mylėta, todėl dauguma kitų xsarų Lietuvoje ir atrodo, kaip tikri laužai :D Kol turiu, tol rūpinuos ir važiuoju, tačiau ateityje mielai persėsčiau į naujesnę ir hidraulinę citriną :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2014, 10:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
exDalimis rašė:
tadas1991 rašė:
Skirtumas ne tik tame. Kompai, visa kuro sistema ir t.t.
Aišku, interkūlerį užsimest gali...

1) kompas tas pats, tik programa viduje kita (lengvai pataisoma, t.y. perrasoma)
2) visa kuro sistema tokia pati, tik purkstuku kodai skiriasi, taciau neaisku ar jie is tikro skiriasi, nes vaiuoja tiek su vienokiais, tiek su kitokiais, tieks su "miksu" - aisku argumentas vaziuoja siuo atveju nera 100% irodantis, kad jie nesiskiria
3) esminis skirtumas turbina, galingesnej versijoj ji didesne ir jei neklystu kintamos geometrijos

vien ic idejimas nieko nepakeis, taciau po jo cipuojant sirtumas jau turetu but, aisku jei cipuojant bus ivertinta, kad yra ic

mano nuomone daugiau naudos nei ic turetu duoti isisurbimo kolektoriaus isvalymas nuo nagaro, nei ic pastatymas nevalius kolektoriaus

Kadangi neleidžia redaguoti, rašau antrą žinutę iš eilės. Ar sunku 2.0HDI 66kw varikliui nusiimti įsiurbimo kolektorių? Kiek žiūrėjau priėjimas nėra labai patogus. Faktas tas, kad priaugęs bus, bet jeigu važiuoja gerai ir taip, ar kolektoriaus išvalymas duos kažkokios naudos?

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2014, 11:49 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Labas. Nėra ten labai baisus tas nuėmimas. Jei važiuoja gerai, tai nėra ko lysti.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 62 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007