Pas 2.7 jie ne vakuuminiai, o taip pat, kaip ir pas RHR (šitos temos herojų - 100kw) elektriniai, ir jie kelia daug bėdų, kurios yra stabilios. Dedi naujus už biešenas babkes ir išsprendi bėdą arba bandai žaisti su valymais ar naudotų dėjimais, tuomet arba pasiseks, arba nuolatos ir kaitaliosi ir valinėsi.
Šiaip pas elektrinius ten nelabai ir yra ką valyt, nes vien jį pasijudinti reikia elektros, o dažniausiai jie genda būtent elektrinėj, o ne mechaninėj dalyje.
Šiaip tai, išsiprogramuoja, atsijungia fiškės ir laimingas važiuoji, pamiršęs netraukimo, klaidų ir prikakoto kolektoriaus pastovias bėdas.
Tą iš man žinomų žmonių daro Laimonas pajūryje (Klaipėda) ir Taurius Kaune ir Vilniuje (važinėja darbo reikalais pastoviai), Kaune turėtų daryti ir pauliusj (Peugeot forume nesunku surast ir paklaust), taip pat galiu suorganizuoti kokybišką nebrangų atlikimą ir aš.
Kainuoja šitas reikalas apie 100eur +-, priklauso dar manau nuo to, ar kartu nori susitvarkyti ir su suodžių filtru, bet čia jau skambintis ir kalbėtis reikia

Pas 2.7HDi EGRai kolektorių prikakoja tiek, kad sienelės pasidengia iki 1cm storio suodžių ir smalos mišinio plutele, būna užkemša slėgio daviklį ir tuomet dingsta turbinos valdymas ir įsimeta avarinis rėžimas. Kartais nutinka ir bėdos su vožtuvais, kai tie smalos ir suodžių sluoksniai gabalais atšoka ir sukrenta į vožtuvus, tuomet būna tik laikinai dingsta kompresija, būna dingsta variklio darbas ir galimybė užsivesti (jei sukrenta iškart į daugiau kaip pusę cilindrų), o būna ir palinksta koks vožtuvėlis (teko girdėti).