WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 06:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 00:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 16:29
Pranešimai: 28
Miestas: Vilnius
Noreciau paklausti ,kur blokuojasi smagratis keiciant paskirstymo dirza ,pas c4 picasso 2.0hdi 110kw. Jutubei maciau kad reikia starteri nuimti, tiesa tai buvo 2.0hdi 100kw motoras, bet pas 110kw gal kitaip?, ar ne-motorai tai praktiskai vienodi.


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 08:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei mechaninė dėžė, tai tokiam naujam tikrai turėtų laikyti iš sankabos - nuspaudus stabdį ir įjungus 5 ar 6 pavarą. Automatui taip, per starterio žiedą. Kadangi iš apačios tikriausiai neprieisi prie jo (karteris jau vientisas, dengiantis smagratį), tai teks nusiimti starterį ir naudoti spec. įrankį arba kažką sugalvoti su užkaišiojimais...
Dar yra senasis gerasis būdas atsukti su starteriu, bet tas ne visada gaunasi ir kartais nelabai saugu tiek žmonėms, tiek pačiam automobiliui.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 14:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 07 2014, 08:32
Pranešimai: 15
tadas1991 rašė:
Jei mechaninė dėžė, tai tokiam naujam tikrai turėtų laikyti iš sankabos - nuspaudus stabdį ir įjungus 5 ar 6 pavarą. Automatui taip, per starterio žiedą.

Dar yra senasis gerasis būdas atsukti su starteriu, bet tas ne visada gaunasi ir kartais nelabai saugu tiek žmonėms, tiek pačiam automobiliui.


O kartais tokiais budais atsukinedamas gali iskart turet sulinkusius voztuvus..


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 17:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei taip atsukinėsi nuėmęs (nupjovęs) diržą - tuomet įmanoma sulankstyti.
O šiaip ne. Dar nei vienam taip nesulanksčiau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 17:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
tadas1991 rašė:
Jei taip atsukinėsi nuėmęs (nupjovęs) diržą - tuomet įmanoma sulankstyti.
O šiaip ne. Dar nei vienam taip nesulanksčiau.

Na tai dar pabandyk oriniu plaktuku pagrindinį varžtą atsukt.
Efektas panašus, kaip starteriu.

_________________
P807


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 17:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 16:29
Pranešimai: 28
Miestas: Vilnius
Ok bandysiu


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 20:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
pofke rašė:
tadas1991 rašė:
Jei taip atsukinėsi nuėmęs (nupjovęs) diržą - tuomet įmanoma sulankstyti.
O šiaip ne. Dar nei vienam taip nesulanksčiau.

Na tai dar pabandyk oriniu plaktuku pagrindinį varžtą atsukt.
Efektas panašus, kaip starteriu.

Jeigu yra tas orinis, tai labai gerai. Ir dar jeigu jis geras, ir jeigu yra kompresorius, kuris pakelia iki 10atm. Nes gerai prikepusio varžto, kuriam jau prireikia 1,5m vamzdžio, su 6atm ir kiniečiu atsukėju neatsuksi, vietoj balados ir tiek.
Aš neturiu ir nenaudoju, todėl kitų išeičių ieškau.
Starteriu dar niekad neatsukinėjau. Kiek sukau, tik dviems benzams nelaikė sankabos, tai vienam kišau atsuktuvą į smagračio vainiką, kitam palikau, nes besiaiškindamas galimybės radau, kad be spec.įrankių reikalingo darbo nepadarysiu. Tad išsiunčiau pas meistrus, kurie turi spec.įrankius korėjiečiams. Dyzeliui jeigu suki ir nelaiko sankaba - drąsiai galima pirma ją keist, tada diržą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 20:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Esmė tokia, kad prie pagrindinio diržo jokio smūgio.
Nei starterio, nei kovaldos.

_________________
P807


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 20:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Su pneumosukcium sukau 8 varztus. 3 is ju dyzelio. Visus atbaladojo o variklis ne krust...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 23 2014, 21:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
O aš mačiau, kaip žmogus pagailėjo pinigų keisdamas diržą ir nepakeitė škyvo.
Po to keičiant škyvą oru pasuko ir liko diržas vietoj, o škyvas su kelias dantim pasisuko.

_________________
P807


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 24 2014, 07:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tamsta, ar turit elementarų supratimą apie variklio velenų ir velenėlių darbą ir jo principą, bei darbines apkrovas ir jų veikimo pobūdį?
Neklaidinkit žmogaus.

O jei diržo dantys, tai tokį diržą ir įdėjo matomai, pigiausią. Kokį ten Flennorą ar Optibeltą, arba Kiniją. Arba problemos su velenėlio guoliais. Arba užsikaiščiavęs velenėlį buvo... Tokių grybų prisižiūrim su Dominyku.
Paskui aiškina, kad viską gerai darė, tik mašina nevažiuoja.
Vakar atsukinėjau velenėlio varžtą sau. Tingėjau kaiščiuotis velenėlį, tai palikau variklį ant laisvo ir užmovęs terkšlę su galvute, padaužęs su delnu atsukau.

Beje, jūs klystat iš esmės vien jau dėl to, kad žmogus kalba apie diržo keitimą, o ne škyvo.
Tokiu atveju, kai diržas vistiek dedamas naujas - seną galima ir nupjauti...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 24 2014, 11:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
pofke rašė:
O aš mačiau, kaip žmogus pagailėjo pinigų keisdamas diržą ir nepakeitė škyvo.
Po to keičiant škyvą oru pasuko ir liko diržas vietoj, o škyvas su kelias dantim pasisuko.

Matei ar girdėjei ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 24 2014, 11:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 22 2008, 21:00
Pranešimai: 322
Miestas: KEDAINIAI
tadas1991 rašė:
Tamsta, ar turit elementarų supratimą apie variklio velenų ir velenėlių darbą ir jo principą, bei darbines apkrovas ir jų veikimo pobūdį?
Neklaidinkit žmogaus.

O jei diržo dantys, tai tokį diržą ir įdėjo matomai, pigiausią. Kokį ten Flennorą ar Optibeltą, arba Kiniją. Arba problemos su velenėlio guoliais. Arba užsikaiščiavęs velenėlį buvo... Tokių grybų prisižiūrim su Dominyku.
Paskui aiškina, kad viską gerai darė, tik mašina nevažiuoja.
Vakar atsukinėjau velenėlio varžtą sau. Tingėjau kaiščiuotis velenėlį, tai palikau variklį ant laisvo ir užmovęs terkšlę su galvute, padaužęs su delnu atsukau.

Beje, jūs klystat iš esmės vien jau dėl to, kad žmogus kalba apie diržo keitimą, o ne škyvo.
Tokiu atveju, kai diržas vistiek dedamas naujas - seną galima ir nupjauti...

ziuriu ahujieni mkeistrai apie kuriuos paskui raso komentaruose kad net kojos nekelt pas tokius tingejau idomios kalbos nafik tada isvis remontuoji

_________________
Isbandyti c4,c5,c6 modeliai
laukiam ds6 kol nėra riedam su
peugeot 508 rxh/2.0 120kw 2014m hibridas


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 24 2014, 14:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 07 2014, 08:32
Pranešimai: 15
tadas1991 rašė:
Jei taip atsukinėsi nuėmęs (nupjovęs) diržą - tuomet įmanoma sulankstyti.
O šiaip ne. Dar nei vienam taip nesulanksčiau.


O kaip variantai, kai veleneliai ar alkuninis be "sponkiu" buna? O kartais ir veleneliai, ir alkuninis be sponkiu. Kas bus atsukinejant alkuninio varzta starteriu? :) Ta pati "nekoki" rezultata galima turet ir imetus pavara ir bandant atsukt ar uzsukt varzta.


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: Smagracio fiksavimas
StandartinėParašytas: Rgs 24 2014, 16:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
staskax19 rašė:
tadas1991 rašė:
Jei taip atsukinėsi nuėmęs (nupjovęs) diržą - tuomet įmanoma sulankstyti.
O šiaip ne. Dar nei vienam taip nesulanksčiau.


O kaip variantai, kai veleneliai ar alkuninis be "sponkiu" buna? O kartais ir veleneliai, ir alkuninis be sponkiu. Kas bus atsukinejant alkuninio varzta starteriu? :) Ta pati "nekoki" rezultata galima turet ir imetus pavara ir bandant atsukt ar uzsukt varzta.

Šiuo atveju, autoriaus klausimas buvo apie DW variklį, ar ne?
Pas jį šponkės juk yra, ar ne?
Aš nekalbu apie bendrą visiems tinkamą būdą, o jūs matyt apie jį?

Dyzeliui dar nesutikau variklio, kad nebūtų šponkės. Bet mažai aš jų čiupinęs, tai jei matėt tokių variklių, prašom pasidalinti, kad ir kiti žinotumėm iš anksto :)

Pas visus benzus EW7 ir vieną iš EW10 versijų tikrai nėra šponkės. Tokiu atveju atsukinėt starteriu negalima, o dar ir teisingam fazių sustatymui reikia kelių įrankiukų. Bet su pavara neturėjau dar jokių problemų, nes suki rankomis ir matai bei jauti, kas ten ir kaip juda, ar nejuda. Dažniausiai nejuda. Juda tik pas tuos, kurie turi plaukiojantį smagratį ir dar stipriai įkepęs varžtas, tai iš smagračio demferinės eigos neblogai pasisuka, bet vistiek nepakankamai, kad pasiektų bent pusiaukelę iki vožtuvo.

Vakar pakeičiau vieną diržą, šiandien keičiu dar vieną. Vienas TU benzas, kitas DW dyzelis. Nereik kritikuot nemačius ir nekalbėjus.
O kad kažkas internete neteisingai suinterpretuos ar klaidingai supras kelis mano sakinius ir sugadins savo motorą - man nusišvilpt, nes rašau pakankamai aiškiai berods :)

Dariubui neturiu ką atsakyt, nes apie save tokių komentarų dar nemačiau. Kai pamatysit - parodytkit būtinai, nes esu savikritiškas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007