Mano subjektyvi nuomonė tokia, kad geriau paimčiau mažiau bėgusią benzininę (pas juos švaresnis tepalas) pompą ir ją uždėčiau, negu taikyčiau galbūt daugiau pusės lemono prasukusią seno dyzelio pompą. Taip būčiau ramesnis dėl man labai svarbaus variklio resurso, negu versdamas pompą spausti beveik pusantro karto daugiau, negu ji suprojektuota. Tuomet pats variklis gal ir labiau mėgausis, bet kaip pati pompa? Juk ji be guolio. Aišku, jei ji ėjo ir pas benzus, tai apsukoms taip pat projektuota aukštesnėms (jei nesiskyrė alkūniako žvaigždutė ir grandinė benzų/dyzelių).
Kitas klausimas - sandarumas. Apie XUD variklių sandarumo trapumą žinom visi, kas su jais susidūrę. Klausimas - ar nepramuš? Nes čia tie 6bar juk nėra darbinis slėgis, o greičiau trumpalaikis pikas, o tu būtent darbinį slėgį ir ruošiesi kelti. Salnykų ir dangtelio tarpinės neišmuš, nes ten beslėginės vietos, bet yra ten visokių galvų tarpinių, turbo vamzdelių jungčių ir panašių įdomesnių vietų.
Bet tikrai maloniai pasidomėčiau bandymo/tyrimo rezultatais, ir gal net jame padalyvaučiau, jei toks būtų atliekamas

Pompa tokiu atveju iš manęs - dovanų, tik aišku kai bus laiko nuimti. Na o grandinę trumpintis tektų pačiam, nes dviračiui pritrumpinta ir prijunginėta sočiai, bet čia ne ta vieta, kur nutrūks/nenutrūks yra tik parsistūmimo arba dešimties minučių su įrankiu, ištrauktu iš kišenės, darbas

Beje, grandinei ten nėra varžtais reguliuojamo tempimo, tai tektų labai pasižiūrėt, kad atitaikyt narelis į narelį. Bet gal galima pareguliuot storinant ar ploninant tarpinę tarp siurblio ir bloko.