WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 14:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 22:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki,
atradau, kad į XUD9TE 1.9TD 66kW dėta didesnio našumo alyvos pompa. Didesnio, nei į bene visus XUD7 ir XUD9 bei XU (benzinas) motorus. Pompa naudota su mažesne žvaigždute ant alkūninio ir trumpesne grandine. Gal būt ją galima surinkti su didesne žvaigždute ir ilgesne grandine taip dar padidinant jos apsukas 1.44 karto. Ribojantis slėgį vožtuvas toks pats - 6 bar.

Klausimas: didesnio našumo pompa duotų naudos ar žalos?

Teoriškai didesnis srautas geriau aušina turbiną bei cilindrus, bet padidina variklio apkrovą tuo sąnaudas. Labiau pumpuojama alyva šiek tiek labiau šyla, ypač kai šalta ir klampi. Didesnio našumo pompa turėtų sukelti didesnį slėgį esant žemoms apsukoms.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 22:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
siulau geriu investuoti i kokybiskesni tepala, arba siurblio restauracija, nei bandyt israst dvirati

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 23:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
O dar geriau parduoti/padovanoti BX ūkį ir ramiai gyventi švariomis rankom? :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2014, 23:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
manau neapsimoka keist. tepimu bxas tikrai nesiskundzia. o turbinos ju-sukasi kaip vejai po siai dienai. tu tiek negyvensi kiek ta turbine jaigu smelio I sparnuote nepapilsi ar be tepalo nevaziuosi.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 00:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mano subjektyvi nuomonė tokia, kad geriau paimčiau mažiau bėgusią benzininę (pas juos švaresnis tepalas) pompą ir ją uždėčiau, negu taikyčiau galbūt daugiau pusės lemono prasukusią seno dyzelio pompą. Taip būčiau ramesnis dėl man labai svarbaus variklio resurso, negu versdamas pompą spausti beveik pusantro karto daugiau, negu ji suprojektuota. Tuomet pats variklis gal ir labiau mėgausis, bet kaip pati pompa? Juk ji be guolio. Aišku, jei ji ėjo ir pas benzus, tai apsukoms taip pat projektuota aukštesnėms (jei nesiskyrė alkūniako žvaigždutė ir grandinė benzų/dyzelių).
Kitas klausimas - sandarumas. Apie XUD variklių sandarumo trapumą žinom visi, kas su jais susidūrę. Klausimas - ar nepramuš? Nes čia tie 6bar juk nėra darbinis slėgis, o greičiau trumpalaikis pikas, o tu būtent darbinį slėgį ir ruošiesi kelti. Salnykų ir dangtelio tarpinės neišmuš, nes ten beslėginės vietos, bet yra ten visokių galvų tarpinių, turbo vamzdelių jungčių ir panašių įdomesnių vietų.
Bet tikrai maloniai pasidomėčiau bandymo/tyrimo rezultatais, ir gal net jame padalyvaučiau, jei toks būtų atliekamas :) Pompa tokiu atveju iš manęs - dovanų, tik aišku kai bus laiko nuimti. Na o grandinę trumpintis tektų pačiam, nes dviračiui pritrumpinta ir prijunginėta sočiai, bet čia ne ta vieta, kur nutrūks/nenutrūks yra tik parsistūmimo arba dešimties minučių su įrankiu, ištrauktu iš kišenės, darbas :) Beje, grandinei ten nėra varžtais reguliuojamo tempimo, tai tektų labai pasižiūrėt, kad atitaikyt narelis į narelį. Bet gal galima pareguliuot storinant ar ploninant tarpinę tarp siurblio ir bloko.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Geros tavo mintys, Tadai. Dabar sukišiu originalią pompą ir toliau domėsiuosi neskubėdamas kad ir kaip.

Dar radau, kad į 2.0 C.T. ėjo tokia, kaip į XUD11BTE (naujesnis 2.1TD). Gal būt tokios reikėtų paieškoti?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2014, 21:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Xud 11bte pompa turi alvydas jaigu ardo motora dalimis.
Tct dvilitrio pompa turim mes jajgu zmogas zeria varikli dalimis.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2015, 10:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Temos tęsinys čia:
viewtopic.php?f=22&t=26948&p=337804#p337804

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007