WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 10:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 01 2015, 09:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
Priklauso nuo individualios automobilio programinės įrangos.

Galimos pasekmės:
1. Ribota trauka - gyventi galima.
2. Nuolatinė regeneraciją sušilus varikliui - didėja degalų sąnaudos, variklio alyva skiedžiasi degalais (auga alyvos lygis), o tai jau yra labai blogai.
3. Regeneracija fiksuotu intervalu - tas pats, kas 2 punktas, tik pasekmės ne tokios stiprios, nes vyksta kas 200-500km.

Visa tai priklauso nuo variklio programos ir vienareikšmiškai pasakyti net pagal variklio tipą neįmanoma. Esu matęs tuos pačius variklius besielgiant skirtingi - vieni važiuoja tik su degančia lempute metus (nei traukos riboja, nei regeneracija vyksta), kitiems tik sušilęs variklis iškart pradeda regeneraciją ir verčiasi dūmais.

Kitaip sakant - džeki čanas nelygu džeki čanui :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 21 2015, 11:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 16 2011, 12:05
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Prie to pacio pasidalinsiu patirtim ir noriu isgirsti jusu nuomone:
Turu c6 2007metu, 2,7 vazioja gerai :)
Bet taciau: salta uzvedus lengvai vaziuojant - netolygiai vaziuoja, lyg trukcioja, paskui viskas ciki, aisku uzsidege info kad yra tas gedimas air polution faulty ar panasiai, kuri laika padege, pavazinejau, praejo vazioja normaliai... Prijungem prie kompo: egr voztuvo beda.
Na bet isvaziavau i ilgesne kelione, reikejo ir palekt, pagainiot, vieno lenkimo metu uzsidege ispejimas kad gali uzsikist ta oro tersimo - valymo sistema (na kazkas panasaus), cyptelejo, bet traukia gerai, vazioja gerai...
Na o griztant (buvo vakaras, tamsu) uzsivede ta regeneracija - pastebejau tai degalinej - ziuriu variklis dirba ramiai, jokiu ispejimu, o dumai ruksta... O linksmiausia, kad is po dugno raudonai sviecia... Na gerai kad zinojau kad tokis dalykas gali but, bo kitu atveju buciau ir gesintuva bandes :), bet paruko, duslintuvo bakelis atveso ir viskas ciki.
Beje, po sios proceduros, net ir saltu varikliu is karto vaziuoja normaliai, jokiu netolygumu, (aisku noredamas pasigirt dar sakyciau kad ir traukia geriau :) ).
Buvau planaves mest ta dumu perdirbimo fabrika (Na ta fap egr...), isprogramuot ir uzmirst.
O klausimas - ar verta tai daryt dabar (ypac kad prasideda isterija del dyzeliniu varikliu tarsos), ar laukt kol vel prades gliucint?

Aciu
Jonas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 21 2015, 12:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei iki raudonumo kaista - mesk ir tik greičiau, nes bus kapiec ir turbinoms, ir purkštukams, ir katalizatoriui

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 21 2015, 12:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 26 2013, 13:54
Pranešimai: 32
Kad jau atsigavo, tai dažniau reikia į trasą ir bus ok. Reiktų žiūrėt kokio lygio DPF užsikimšimą rodo. Maniškiame nusipirkus užsikimšimas buvo 95% . Pravažiavus 12 tūkstančių km pasipildė iki 97%. Na ir regeneruotis bandė kas keliasdešimt km. Pyliau įvairiausių valiklių į baką. Chemija nepadėjo. Mechaniškai išvalė Karolinišėse serviziukas. Specializuojasi tuo. Dabar kaip naujas. Smagu spustelėti pedalą ir veidrodėlyje nematyti dūmų.
Žinoma kiekvienas gali mąstyti savaip, bet būčiau labai UŽ, kad rimčiau tikrintų dyzelinių auto dūmingumą. Ypač mieste. Galėtų kuo dažniau profilaktiškai tech. apžiūrių specialistai su policija organizuoti patikrinimus mieste. Neatitinka reikalavimų - su evakuatoriumi į saugojimo aikštelę, likviduojant TA.
Su dabartiniu miesto auto apkrovimu ir kamščiais žiauriai nesinori uostyti kancerogeninius dyzelio suodžius ir kledarinių beemve su belarusišką saliarka, galingu varikliu ir išpjautais filtrais. Nesigauna finansiškai susiremontuoti - imi benzininį pigutį 1,0l varikliuką, ar autobuso bilietuką ir džiaugiesi gyvenimu. Viskas sąžiningai.

_________________
C5 2010, 3.0hdi gulbė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 21 2015, 12:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
bendukas rašė:
Kad jau atsigavo, tai dažniau reikia į trasą ir bus ok. Reiktų žiūrėt kokio lygio DPF užsikimšimą rodo. Maniškiame nusipirkus užsikimšimas buvo 95% . Pravažiavus 12 tūkstančių km pasipildė iki 97%. Na ir regeneruotis bandė kas keliasdešimt km. Pyliau įvairiausių valiklių į baką. Chemija nepadėjo. Mechaniškai išvalė Karolinišėse serviziukas. Specializuojasi tuo. Dabar kaip naujas. Smagu spustelėti pedalą ir veidrodėlyje nematyti dūmų.
Žinoma kiekvienas gali mąstyti savaip, bet būčiau labai UŽ, kad rimčiau tikrintų dyzelinių auto dūmingumą. Ypač mieste. Galėtų kuo dažniau profilaktiškai tech. apžiūrių specialistai su policija organizuoti patikrinimus mieste. Neatitinka reikalavimų - su evakuatoriumi į saugojimo aikštelę, likviduojant TA.
Su dabartiniu miesto auto apkrovimu ir kamščiais žiauriai nesinori uostyti kancerogeninius dyzelio suodžius ir kledarinių beemve su belarusišką saliarka, galingu varikliu ir išpjautais filtrais. Nesigauna finansiškai susiremontuoti - imi benzininį pigutį 1,0l varikliuką, ar autobuso bilietuką ir džiaugiesi gyvenimu. Viskas sąžiningai.

Įdomu, kiek iš tikro tas tamstos FAPas veikia ir kiek veiks. Jei mano 89tų metų turbodyzelis niekad nedūmina, tai irgi yra FAPas turbūt, ką? :D
Naują filtrą įsidėkit, Eolio bakelį prisipildykit ir tada kalbėkit, kaip super gerai ta sistema veikia...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 21 2015, 13:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 26 2013, 13:54
Pranešimai: 32
Eolio bakelis pilnas. Filtras... na... naujas laaabai jau daug kainuotų (bijojau ir domėtis). Matyt nesigautų paimti už tą kainą, kur Xantia pardaviau :-). Nors, panašiai tiek gavosi sukišti, jei įvertint beprasmį pinigų išmetimą prieš tai chemijai :-(
Dabar laukia EGR'o ir turbinos lupimas lauk ir tikrinimas ko striginėja. Bet ten darbelio tiek, kad kelių meistrų pasiteiravus, nei vienas nesutiko (turiu omenyje tokius, kurie krapštosi teisingai ir nepamiršta kur reikia nuvalyti, sutepti ir pan.). Apturėsiu pats pasikrapštymo vakarais kokiai savaitei,
Dėl nedūminimo be DPF'ų, tai sveikintina ir pagarba. Reiškia automobilis techniškai tvarkingas ir veikia kaip autoriai jį ir suprojektavo.

_________________
C5 2010, 3.0hdi gulbė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 21 2015, 14:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Priklauso, kas per mašina. Jei EGR elektrinis, tai irgi arba atjungimas, arba keisti nauju. Bet vėlgi, naujas EGR laikys ilgai ir puikiai tik tada, jei turbina ir purkštukai idealios būklės, o ne "korekcijos 2-3ml arba 120-150%, bet dar klaidos nemeta".
Autobusai technikines lygiai taip pat praeina tarp kitko bent jau šiuo metu, o kaip Ikarusai praeidavo netgi su senais reikalavimais, jeigu be patepimo teisingos kišenės, tai neįsivaizduoju iki šiol. Tai tas talonėlis nebent tiek, kad išsidalinam taršą ant daugiau piliečių :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 23 2015, 10:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 16 2011, 12:05
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Kaip matau tema aktuali, tad tesiam:

Vel pora klausimu:

minejot, kad karoliniskese isvale mechaniskai - kaip? cia tipo jam "vidurius paskerde" ar butent paliko viska kaip yra? ir kaip rezultatai?
Antra, dabar neste degalinese parduoda ta nauja dyzelina, biski brangesnis, gal yra pastebejimu - kaip is tikruju, gal pastarasis kazkoks stebuklingas: degant neruksta, suodziu nera?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 23 2015, 11:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
zinoma stebuklingas, neruksta, nemazeja, variklis pradeda dirbti kaip naujas. tiesa du menesius reikes laukti efekto, ir deja po kaledines nakties atsibudus stebuklu metas jau bus pasibaiges, vel metus reikes laukti


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 23 2015, 11:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Sakai mechaniskai fap'a isvale :lol: paziurek nors karta kaip gyvai atrodo nei ispurtisi nei isplausi tuos korius 100%. As ir mechaniskai isvaliau su kirstuku ir plaktuku po tauriaus isprogramavimo.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 23 2015, 12:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 26 2013, 13:54
Pranešimai: 32
Dėl NESTE kuro nežinau. Važinėju su STATOIL. Aplinkybės verčia. Kad NESTE geriau sutinku. Brolio subariko DPF'as buvo pradėjęs kimštis. Bet ne kritiškai. Automobilis dar "apynaujis", t.y. neseniai po garantijos. Padėjo agresyvios chemijos. Perėjo prie NESTE ir kol juo važinėja viskas ok. Jokių klaidų.
Dėl valytojų. Šitie man valė. http://www.dpfservisas.lt/ Buvo išimtas, išsukti jutikliai ir nuvežtas tik pats filtras. Valė kiek pamenu apie dvi paras. Kažkiek ten pakopų valymas ir t.t. Jau primiršau (turiu savybę užmiršti, kas bloga, t.y. kur daug pinigų išleidau :-) ).
100% gal ir nesigaus. Bet slėgių skirtumai rodo, kad viskas ok. Po valymo ant laisvų sūkių berods rodė 2-3BAR. Buvau pasijungęs LEXIA po ~5 tūkstančių, parodė ant laisvų 3-4BAR skirtumą. Sulaksčius į Palangą ir vėl pasitikrinau. Sumažėjo iki 2BAR.
Tiesa, netikrinau dabar prie 2krpm ir 3krpm, nes užsimetė skaičiai kiek ten turi būti pas mano variklį. Nesuku galvos, nes parodymai ok. Dūmų nulis.
Tiesa, valymas malonumas brangus - 350€. Bet tikiuosi su šiuo auto važinėti ilgai ir laimingai. Tikiuosi...

_________________
C5 2010, 3.0hdi gulbė


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Spa 23 2015, 13:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Del salerkos is kokio tinklo pirkt tai nepatarsiu ,nes vaziuoju su zalia. Ir nereikia man ten jokiu priedu pagerinanciu. Salerkos filtra naudoju orginalu ir keiciu kas 8000km.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 24 2015, 00:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Arthur rašė:
Sakai mechaniskai fap'a isvale :lol: paziurek nors karta kaip gyvai atrodo nei ispurtisi nei isplausi tuos korius 100%. As ir mechaniskai isvaliau su kirstuku ir plaktuku po tauriaus isprogramavimo.


Galima išdegint... Visa esmė, kaip trauką organizuoti. Pasidalinsiu patirtimi, kaip 1,6 dyzelio FAPą valėm.
Pirmiausia kaime susiradom seną, kiaulėms svilinti pritaikytą dujinį degiklį. Pasijungėm prie baliono, gražiią melsvą liepsną išgavom. Išlupau tą bačką (2 chamutai ir vamzdelis atsukt ir ištraukt pro apačią ant duobės užvažiavus). Pasidėjau ant plytų, nukreipiau tą liepsnosvaidį į korius... Paviršius nudegė gražiai, bet tik paviršius. Nera traukos, giliau nelenda karštis. Susiradom seno duslintuvo vamzdį. Kaip tik ir tvirtinimas tiko. Išpjovėm skylę, padarėm inžektorių, pajungėm senuką dulkių siurblį pūtimui. Trauka šiokia tokia, bet atsirado. Iki raudonumo užkaito giliai....
Po kurio laiko konstrukciją išardėm, pažiūrim, kiaurai neišdegė. Nuėmiau antrą bačkos dalį, kur prie turbinos jungiasi. Surinkom filtrą, paleidom karštį priešinga kryptimi. 15 minučių kaitinimo ir valanda aušinimo, po to surenkame filtrą...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 24 2015, 19:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ir nebėra raudonų/rudų miltelių korių viduje?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2015, 09:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
tadas1991 rašė:
Ir nebėra raudonų/rudų miltelių korių viduje?


Na, jokie milteliai iš jo ir nebyrėjo, o daužyt ir ardyt vien dėl smalsumo neplanuoju...
Tiek, kad vietom, kur karščio daugiausia gavo, keramika biški spalvą pakeitė... toks melsvas atspalvis...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 34 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007