WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 23 2024, 11:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2015, 09:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Slėgius reikia žiūrėt ir matysis, ar kas pasikeitė. Tiek kad reikėjo ir prieš darbus pažiūrėt, ką rodė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2015, 09:50 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Slėgius matuot reikia turėt kuo :-)

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2015, 10:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Lexia rodo daviklių duomenis, jeigu jie veikiantys. Jei neveikiantys, tai meta klaidą :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2015, 10:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Gal teko kur matyt kokią instrukciją (geriau rusų k, bet tiks ir anglų), kur toje Lexijoj tų parametrų ieškot? Rodos viską išnaršiau, bet kompas tik pasiuntė į servisą, tipo tavo automobiliui tik autorizuotas servisas pažiūrėt ir aptarnaut gali (2006 1.6 TDI)

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2015, 10:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Variklis ne TDI, o HDi. Turėtų būti prie FAPo daviklių rodmenų, Inlet ir Outlet Pressure, Differential pressure ar kažkas panašaus, o jei jau nerodo, tai niekas nebepadės :)
Tokiem būna ir purkštukų nerodo berods...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 02 2015, 23:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2015, 21:39
Pranešimai: 25
Sveiki, jei kas galit atsakykit kuo skubiau. Dekui is anksto. Zodziu meistriokas diagnozaovo, kad reikia kastruota mano c4 granda 1.6. Tai klausimelis egr buvo keistas pries plius minus 16000km. Ar galejo jis vel uzsikist taip greit? Vazineju pagrindas autos estradom(nevengiu pagainiot) Gal ankstesnis meistriokas kuris tvarke, tvarke tik kalbomis, bet jo ir nepakeite? Dabartinis (kuris yra su dideliom rekomendacijom) patare naikitnt fap ir egr, pakui viska programiskai panaikint. Kaip tokios proceduros metu ar katalizatorius irgi yra skerdziamas? Ir kas nutinka su jo turiniu? Bijau kad nepaskerstu is idejos del papildomu kapeiku. Nezinau noris nors bet kokio truti daugiau aiskumo apie visa tai. Ka reiketu zinot ir panasiai. Ar nenuturesiu kokiu bedu varant tech apziura ar panasiai. Kazkur skaiciau, kad citriui netgi sveikiau kai visa tai panaikinama.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 03 2015, 00:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
jei tokie klausimai kyla, kreipkis i krasta auto.
bet bedu turesi visada kai bandysi nesumoket bapkiu neskyres laiko ir pastangu SAVARANKISKAI paieskai


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 03 2015, 01:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2015, 21:39
Pranešimai: 25
As ne Lietuvoje, o anglijoj. Cia musu tatieciais mazai galima pasitiket kol visos masinos neperenka mazai kas sutvarko. Nors kaip sakiau dabar meistrioka lyg ir gera turiu su rekomendacijom. Tik noris issiaiskint ka pries tai buves taise, nes pinigus gan didelius sumokejau, o dziaugsmo buvo mazai ir palyginus neilgai, o egr keite nauju. Todel sikart egr ir fap pasiryzau naikint, kad su jais daugiau klausimu nekiltu. Na bent jau taip paaiskino, kad nebebus. Jei nauja fap pirkt dar egr tai isples kisenes ir beliks su situo citriu apsizenyt ilgam. O turint omeny kad nauja dalis neilgai tarnavo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 03 2015, 08:32 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
O tai jei būtum čigonas, išsiburti irgi vaikščiotum pas čigonus, nors puikiai žinotum, kad visi tautiečiais tik ir pučia miglą į akis?..............

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 03 2015, 09:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 16 2011, 12:05
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Prie to pacio...
"paskerdus " fap, t.y. isemus vidurius ar nepadideja automobilio garsas?
Beje, matau rasot is UK, is tikruju idomu kaip ten - ar teko bendraut su vietiniais? (t.y. ne Lt pilieciais) ta tema apie fap ir pan - kaip jie sprendzia ta problema? ar rik kaip nurodyta pgl. instrukcija - viska keicia kaip priklauso;
ir kaip ten su tech apziura? ar jie ten labai checkina?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 03 2015, 09:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Katalizatorių vietoj paliekant, praktiškai beveik nesikeičia. Be katalizatoriaus - nugi analogiška beveik visoms mašinoms, kai išimamas katalizatorius ir jei niekas neįdedama - švilpteli, gali kartais ir surezonuot. O kad katalizatoriaus nenufyrintų - tinkamai pasirinkit meitrus. Nes jei prašo už FAPo išėmimą 50eur, tai tikėtina, kad jie tiek ir uždirbs. Jei prašo 20eur, tikėtina, kad uždirbs 220eur.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Gru 03 2015, 11:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 23 2015, 21:39
Pranešimai: 25
jonasb rašė:
Prie to pacio...
"paskerdus " fap, t.y. isemus vidurius ar nepadideja automobilio garsas?
Beje, matau rasot is UK, is tikruju idomu kaip ten - ar teko bendraut su vietiniais? (t.y. ne Lt pilieciais) ta tema apie fap ir pan - kaip jie sprendzia ta problema? ar rik kaip nurodyta pgl. instrukcija - viska keicia kaip priklauso;
ir kaip ten su tech apziura? ar jie ten labai checkina
Ne, isvis pirma kart susiduriu su sia probliama. Tech apziura, tikrina gan rimtai. Del smulkiu probliamu imanoma issisukti su salyga, kad susitvarkysi, bet cia jau kaip ir lt per pazystamus. http://avontuning.co.uk/2013/01/citroen ... al-delete/ va cia yra straipsniukas apie tai


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Sau 16 2016, 16:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 12 2014, 14:42
Pranešimai: 34
Po to ir važinėja juodais bamperiais. :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 11:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
PauliusBa rašė:
Po to ir važinėja juodais bamperiais. :)

cia kai nera FAP ir EGR atjungtas?

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: FAP/EGR atjungimas
StandartinėParašytas: Sau 18 2016, 11:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
PauliusBa rašė:
Po to ir važinėja juodais bamperiais. :)


Visiskai nepagristas pasakymas :) Tu ka, manai anksciau dyzeliai neturedavo JOKIU comonrailu, jukiu katalizatoriu jokiu DPF'u ir vazinedavo BE DUMELIO... Cia viskas priklauso nuo variklio bukles. Jei jau DPF/FAP maskuoja juodus dumus, tai vadinas bedos SU VARIKLIU ir tos bedos esant FAP pjauna turbina, purkstukus ir kruva kitu elementu. FAP didziausias BLOGIS koks begali buti. Bulve kamine... Aisku, jei jis geras ir korektiskai veikia, tai dideles bedos nera.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007