WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

FAP/EGR atjungimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=32352
Puslapis 14

Autorius:  Eddy [ Gru 23 2014, 20:49 ]
Pranešimo tema:  FAP/EGR atjungimas

Ruosiuosi po svenciu siais dalykais atsikratyti. 2.2hdi 98kw. 2001m
1. Atjungus EGR i ji jungiasi vakumas , ka daryti su vakumo zarnele atliekancia laisva, kur ji jungiasi ir ka su ja reiktu padaryti, uzglusinti irgi ?

2. FAPa su katalizu ispjauti visiskai su visu bakeliu ir ivirinti rezonatoriu ., ar paprasciausiai isdauzyti palikti tuscia ir statyt atgal ? garsas nepasikeis ?
EOLIO bakeli isimsiu lauk, aplink kas ten jungias ismesiu ?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 24 2014, 03:42 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

1. Jei selenoido neišiminėsi, nėra reikalo išvis atjunginėt, nes ten niekas ir nesidarinės, jei EGR nestrigęs atviras. Bet jei jau atjungsi žarnelę nuo pačio EGR, tai jei selenoidas sandarus - nereikia daryti nieko, jei nesandarus arba jei nori jį išimti - taip, užglušinti žarnelę, geriausiai kuo arčiau kokio trišakiuko ar jungties, kad nekabotų bereikalingos žarnelės kur nereikia.

2. Jei auto registruota po 2013 kovo 1, per sekančią TA turėtum problemų su išpjautais FAP ir katalizais. Geriau palikt iškamšas, išskerstais viduriais.
Palikčiau net ir jei registruota seniau, nes bananų respublikoj gali pasikeist įstatymai ir, kaip įprastai, būt pritaikyti atgaline data... O paskui ieškosi nuspirkt tvarkingai atrodančių FAP ir katalizo bakelių, Eolio bakelio ir t.t.

Autorius:  infactor [ Gru 24 2014, 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

2.0hdi 100kw, stovi su katalizatoriu fap filtras? nes senajam 80kw tai nebuvo

Autorius:  Laimonas [ Gru 25 2014, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

1. Nieko atjungineti nereikes, atjungsim 1 fiske EGR ir viskas;
2. FAP bakeli paliekam vietoje kaip ir katalizatoriaus dali, jis ardosi pusiau pas tave, FAP vidurius ismusti ir atgal surinkti bakeli.

Zodziu paprasta ;) nieko su jokiais vakumais nereikes daryt.

Autorius:  Laimonas [ Gru 25 2014, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

infactor rašė:
2.0hdi 100kw, stovi su katalizatoriu fap filtras? nes senajam 80kw tai nebuvo


Kokia auto? Siaip pas 100kw stovi filtras + katalizatorius vienam bakelyje kuria skiriasi pusiau.

Autorius:  infactor [ Gru 26 2014, 10:28 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Laimonas rašė:
infactor rašė:
2.0hdi 100kw, stovi su katalizatoriu fap filtras? nes senajam 80kw tai nebuvo


Kokia auto? Siaip pas 100kw stovi filtras + katalizatorius vienam bakelyje kuria skiriasi pusiau.


C5 06metu, gal gali placiau apie tai?

Autorius:  Arthur [ Gru 26 2014, 15:39 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Ismusi fapa, atjunsi fiske nuo EGR ir vazinesi su deganciu dzeki cenu. Tai kam tuos 400LT moket, kad taip parasta. :drunk:

Autorius:  Laimonas [ Gru 26 2014, 16:47 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Arthur rašė:
Ismusi fapa, atjunsi fiske nuo EGR ir vazinesi su deganciu dzeki cenu. Tai kam tuos 400LT moket, kad taip parasta. :drunk:


Apie ka tu cia kalbi? Tam ir yra isprogramavimas sito hemarojaus :) ir nebus jokiu "dzeki cianu" :)

Autorius:  ukw [ Gru 26 2014, 19:17 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Bet vat pinigų nereiks mokėti:)

Autorius:  nerimka [ Gru 26 2014, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

neverta moket. kiek esu mates fylmu tai dzeki canui net su TA neturetu kilt problemu, visi kontrolieriai gules kruvini

Autorius:  el1telt [ Sau 20 2015, 22:20 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Gal kas papasakotu kas tas fap? Nes nlb suprantu

Autorius:  pofke [ Sau 20 2015, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

el1telt rašė:
Gal kas papasakotu kas tas fap? Nes nlb suprantu

DPF yra tas pats.
Gal lengviau bus rast.

Autorius:  Rivo [ Lie 16 2015, 14:36 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

el1telt rašė:
Gal kas papasakotu kas tas fap? Nes nlb suprantu


Tokia bačka, kur vienas galas jungias prie turbinos, o kitas prie duslintuvo. Viduje korėtas keraminis filtras. Bando sugaudyti suodžius, kad pagazavus praustis nereiktų.

Autorius:  julijonas [ Spa 01 2015, 08:28 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Sveiki,
Išėmė dpf/fap filtrą (išmušė, bačka liko) dabar dega ckeck engine - ar tai turi įtakos auto darbui, ar tai tik deganti lemputė. Jei neišprogramuosiu ar turėsiu bėdu su auto?

Autorius:  taurius [ Spa 01 2015, 08:54 ]
Pranešimo tema:  Re: FAP/EGR atjungimas

Priklauso nuo individualios automobilio programinės įrangos.

Galimos pasekmės:
1. Ribota trauka - gyventi galima.
2. Nuolatinė regeneraciją sušilus varikliui - didėja degalų sąnaudos, variklio alyva skiedžiasi degalais (auga alyvos lygis), o tai jau yra labai blogai.
3. Regeneracija fiksuotu intervalu - tas pats, kas 2 punktas, tik pasekmės ne tokios stiprios, nes vyksta kas 200-500km.

Visa tai priklauso nuo variklio programos ir vienareikšmiškai pasakyti net pagal variklio tipą neįmanoma. Esu matęs tuos pačius variklius besielgiant skirtingi - vieni važiuoja tik su degančia lempute metus (nei traukos riboja, nei regeneracija vyksta), kitiems tik sušilęs variklis iškart pradeda regeneraciją ir verčiasi dūmais.

Puslapis 14 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/