WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:07

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 19:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
Sveiki visi,

Esu naujokas šiame forume, nors Citrinuka vairuoju jau nepirmi metai :)
Nusprendžiau užsiregistruoti ir pasidalinti savo patirtimi. Tikiuosi kam nors pagelbės. Jei kam reikės pagalbos - mielai padėsiu.

Problema tame, kad pradėjo kalenti variklis paspaudus gazą. Žinoma, prieš tai sunkiai kurdavosi šalta ir apsipildavo mėlynais dūmais. Tepalo deginima iškart atmečiau, kadangi kiek ipildavau keisdamas tiek ir rasdavau :). Pakaitinimo žvakės irgi atkrito, nes jas pakeitus niekas nepasikeitė. Patarimas būtų buvęs aiškus- daryti diagnostika.
Ją padarius paaiškėjo, kad 2 ir 3 cilindrai beveik prie tolerancijos ribų. Na, bet juos norint tvarkyti reikia išimti. Nusprendžiau imti visus 4. Nežinojau kokia jų būklė, o mašinos norisi tvarkingos. Čia ir prasidejo linksmybės. Kaip juos iškalti?Visokie tepaliuku papurškimai, montiruotės ir panašiai čia neveikia...
Nusipirkau įrangą skirta butent tam :) Purkštukų iškalėjas, adapteriai forsunkėm, varinių poveržlių išėmėjas, purkštukų lizdų frezos. Štai kaip tas reikalas atrodo natūroje - https://www.youtube.com/watch?v=Sdy1mBMaZ2o
O rezultatas patikrinus purkštukus ant stendo nekoks - visi keturi numire. Na veikiantys, bet išpurškimas net nepanašus į tokį koks turi būti.
Jei kam kils kokių klausimų - mielai atsakysiu :)

P.S. Truputi vėliau įkelsiu keletą foto kaip ėmiau purkštukus, kaip varinės poveržlės ištraukiamos ir pan. Darbo tikrai yra, tad nelabai klausykite jei kas patars su montiruote juos traukti :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 19:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Klausimas ,kiek tugrikų šita visa įranga ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 19:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Faktas, kad su montiruote jų tikrai neištrauksi :) Nebent koks stebuklingas atsitiktinumas :)
Lietuvoje meistrai, kurie dirba ne rimtuose servisuose, o taip sakant, ant savęs, dažnai turi pasidarę savus įrankius, tekintojų ir frezuotojų padedami, o kartais ir savomis staklėmis, kai moka jomis naudotis.
Supratau, kad normalų darbinį sriegį šiam purkštukui pritvirtinti, galima rasti tik šiek tiek jį paskerdus, tas įdomu :) Nes senuosius, kurie būdavo dar ne elektriniai, pvz mechaninnius TDI purkštukus, būdavo galima tvirtinti tiesiog už vamzdelio sriegio, kai jis būdavo viršuje.
Beje, tas motoras būna įdėtas ir į tokiu modelius, kur virš variklio nėra vietos, pvz minivenuose. Tada su tokia įranga belieka kukuot, arba kažkaip verstis motorą, labai verstis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
Dėl įrangos - yra variantas su trumpesniu kotu :) spėju, kad reikės paieškoti jo :D kas dėl savadarbių - as už :) tik reikia tiksliai metala parinkti ir po to jį užgrūdinti :) Kitaip sriegiai nulaksto štoko. Aš pats nustebau kokia jėga juos lupti reikia...Dėl minivenų - mačiau youtube kaip chrysleriui grandcaravan'ui su tokiu ima purkštukus. Reikia kapotą nusiimti :)
Tikrai taip- norint išimti reikia paskersti :) Bet minimaliai :) viskas tvarknigai ir jokių sudėtingų darbų. Tik raktų reikia :D

Įranga nebuvo labai pigi :( Bet išėmimas atpirko kainą :D Nes paskambinus firmom kas tuo užsiima - kainos nenudžiugino...Apsimokėjo pirkti komplektą jau :)
Jei kam reikia - galiu pagelbėti ir forumiečiam :) Vistiek jau turiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 21:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na, jeigu reikės, kreipsimės. Dabar su 1,6Hdi reikalų neturiu jokių, bet gal kada ir turėsiu, o gal atsiras žmogus, kuriam reikės juos nuvežti patikrinti, tai Kaune jums atvežt ir sumokėti adekvačią kainą už nuėmimą ir pastatymą yra galimybė. Palikit forume kokį savo kontaktą, pvz email, galės susisiekti susidomėję, jei nedažnai čia lankysitės :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 22:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Nepatarčiau su šituo kūjų, nes trūksta per pusę greitai.
Geriau hidraulika.
O temos autoriuj palinkėjimas greičiau kompresorių nusipirkt :)

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 22:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
Del kompresoriaus true :) eilė ateina ir jam :) dėl kūjo klystate... Truputėlis info dėl metalų tysimo savybių :) tempiant metalą iš lėto jis tempiasi. Kai pasiekia tam tikrą ribą- nutrūksta. Na čia jau tokia metalurgijos teorija :) Su kūju kalant yra toks variantas- momentinis smūgis ir jei niekas nepajuda metalas vėl stovi savo vietose. Nevyksta tempimas. Tik pamojuoti gali tekti ilgiau :D:D:D savotiška sporto salė. Užtat su hidraulika išluptus purkštukus dažniausiai keičia kitais. Kodėl? Dėl metalo tysimo savybės. Isivaizduokit, kad purkštukas pailgėjo 1 mm :) kaip ir nedaug. O kas darosi vidiniuose kanaluose? :)
Dėl šito setupo daug skaičiau. Info rinkau ir pan. Pasirinkau būtent šitą. Nemeluoju - kaina savo įtaką padarė. Bet ir purkštukų neturiu noro naujų ieškinėti po išėmimo :) Netgi tokia nuomonė yra - ištraukus purkštuką su 20 T hidrauliniu trauktuvu, jį geriau išmesti. Neatitinka gamyklinių normų :) Tokia tai info apie tuos traukimus. Šiaip toje firmoje kur pirkau rinkinį jie ir ištraukimais užsiima. Komentaras su hidraulika buvo, kad išima dalimis purkštukus :) Natūroje tai atrodo šitaip - https://www.youtube.com/watch?v=D8U4G5kcpcM Tysimo patikrinimo testas :) Purkštukuose su hidraulika viskas vyksta identiškai :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 22:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
Tadas 1991 - manau, kad tikrai lankysiuos. Visgi Citrinuką vairuoju. :D šiaip ir seniau lankydavausi, tik kaip svečias. Daug naudingos info forume :) Padeda išvengti klaidų. Jei kam įdomu - rašykit PM :) mielai atsakysiu ar patarsiu ką žinau :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2015, 22:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
Beje, adapteriai ne tik 1,6 HDI yra. ir 1,4 hdi ir 2,0, ir 2,2 hdi...Rinkinį pigiau pasiūlė nei atskirai perkant ir komplektuojant :) Na trumpai - visus Citrių variklių purkštukus galima imti lauk :D kiekvienam yra ka įsukti i galvą :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2015, 18:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
pofke rašė:
Nepatarčiau su šituo kūjų, nes trūksta per pusę greitai.
Geriau hidraulika.
O temos autoriuj palinkėjimas greičiau kompresorių nusipirkt :)


Tik db pagalvojau, kad kalba ėjo apie oro kompresorių :D o ne turbo :) Turiu šitą įrengimą. Tiek visokio brudo video matosi dėl to, kad traukiant purkštuką iš kanalo rudys ar kas ten kartu išėjo. Dabar viskas nupūsta, nuvalyta:) laukia nauju purkštukų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2015, 19:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 10 2015, 11:48
Pranešimai: 7
Miestas: Kaunas - Jurbarkas
Pakeičiau visus purkštukus . Mašiniukas traukia kaip naujas :) Variklio garsas pasidarė tolygus, nebesipurto pats variklis, apetitas kurui irgi tapo mažesnis :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2015, 03:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2014, 20:43
Pranešimai: 42
Sertvytis rašė:
Sveiki visi,

Esu naujokas šiame forume, nors Citrinuka vairuoju jau nepirmi metai :)
Nusprendžiau užsiregistruoti ir pasidalinti savo patirtimi. Tikiuosi kam nors pagelbės. Jei kam reikės pagalbos - mielai padėsiu.

Problema tame, kad pradėjo kalenti variklis paspaudus gazą. Žinoma, prieš tai sunkiai kurdavosi šalta ir apsipildavo mėlynais dūmais. Tepalo deginima iškart atmečiau, kadangi kiek ipildavau keisdamas tiek ir rasdavau :). Pakaitinimo žvakės irgi atkrito, nes jas pakeitus niekas nepasikeitė. Patarimas būtų buvęs aiškus- daryti diagnostika.
Ją padarius paaiškėjo, kad 2 ir 3 cilindrai beveik prie tolerancijos ribų. Na, bet juos norint tvarkyti reikia išimti. Nusprendžiau imti visus 4. Nežinojau kokia jų būklė, o mašinos norisi tvarkingos. Čia ir prasidejo linksmybės. Kaip juos iškalti?Visokie tepaliuku papurškimai, montiruotės ir panašiai čia neveikia...
Nusipirkau įrangą skirta butent tam :) Purkštukų iškalėjas, adapteriai forsunkėm, varinių poveržlių išėmėjas, purkštukų lizdų frezos. Štai kaip tas reikalas atrodo natūroje - https://www.youtube.com/watch?v=Sdy1mBMaZ2o
O rezultatas patikrinus purkštukus ant stendo nekoks - visi keturi numire. Na veikiantys, bet išpurškimas net nepanašus į tokį koks turi būti.
Jei kam kils kokių klausimų - mielai atsakysiu :)

P.S. Truputi vėliau įkelsiu keletą foto kaip ėmiau purkštukus, kaip varinės poveržlės ištraukiamos ir pan. Darbo tikrai yra, tad nelabai klausykite jei kas patars su montiruote juos traukti :)

gera daiktas :) bet va maniškiui c8 reik lupt purkštuka ir su juo niekaip to nepadarysi nebent išėmus varikli.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2015, 05:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
paliulis c8 rašė:
bet va maniškiui c8 reik lupt purkštuka ir su juo niekaip to nepadarysi nebent išėmus varikli.

Yra kas išima purkštuką gabalais tokiam kėbule, bet variklis savo vietoje.

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2015, 09:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
ce elementari drochilka :) pas beveik kiekviena saltkvaili toks reikalas garaze sedi :) dazhnokai ir man tenka shita devaisa panaudoti darbe, nuo kokio elektrinio motoro velena lupant :)
turim elementaru ilgasriegi apie 1 m ilgio, ant jo uzhmauta rankena (kujis) ant galo uzhmautas balbonas- rankena, smugiuoji su rnkena i balvona ir gaunasi tempimo smugis :)
o kitame gale sriegis ir adapteriuku turime ivairiu ant to ilgasriegio uzhsukti
irangos kaina net nzn :) bo pagaminta ish atlieku :)
kai purkshtukai taip sumauti imotora su tokiu devaisu lupti pats tas ;) jei purshkalai shiknoje shitas nepades, nebent pro valytuvus ar stikla skyles grezhi :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 05 2020, 19:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2020, 21:49
Pranešimai: 39
Miestas: Vilkaviskis
Sveiki turiu 1.6 80kw. 2007 C4 Planuoju imt purkštukus lauk. Ar keičiant juos kitais reik pririšinėt prie kompo ar ne?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007