Dabartineje situacijoje su siais meistrais jungiamas kompiuteris nera toks issamus siam citroenui, neturi ypac geros diagnostines irangos, jie daugiau dirba grinai su variklio perrinkimu, bet si iranga rode ir rodo netinkama kuro slegi, taip pries sutvarkant purkstukus ir pries pakeiciant reguliatorius slegis nebuvo tinkamas bet dabar rodo ir slegi gera ir daugiau jokiu atrodo nukripimu, ir vienintelis dalykas ka paraso tai kuro slegio reguliatoriu klaida, bet mes juos gal 3 pakeitem ir naudotus ir naujas buvo uzdetas bet vistiek tas pats.Turbina su egr irgi veikia puikiai. Kai tiek pinigu jau yra ideta ir dar nerandama gedimo tiesiog kyla nervai visiems. uz poros dienu kaip ir sakiau nuvarysiu pas tikrai gera elektrika, kuris ir turi issamesne diagnostine programa ir tada jau ir siurbly patikrins ir kompa perziures. Bet dar vienas dalykas tai su kuro kiekiu, kodel kai iki 10l bake viskas ok, o kai jau 20 ar daugiau ir prasideda grybavimai? Masina is Prancuzijos pirma karta prijungtas kompas parode kad su klaida jau apie 10k pravaziuota, matyt ir ten nerado kame reikalas, o pirkau siek tiek dauztu sonu. Jei jos kainas 1500eur butu, tai dar nieko baisaus nebutu, bet jau dvigubai tiek

Gal galit dar placiau apie mantrobus paaiskinti? Stengiuos po truputi mokytis, bet iki ju dar nedaejau
