dariusbu rašė:
kas is to kad tau pateikta tiksli info vis tiek atgsakymo neturi tai ka cia sneket tada
Pačiupinęs pasakyčiau, bet nei tu man duosi čiupint, nei aš iš tavęs imsiu, tai internetinė magiško rutulio diagnostika ir baigta.
O pagal tikslią info, galima nesunkiai išsiaiškinti, kas ten dar prie to dirželio liečiasi ir ką jis suka arba kas jį suka, tai tik tiek.
Asiukai, reikia parinkinėt dirželio ilgį ne pagal SKF ar kito aftermarket katalogus, o pagal VIN kodą, Peugeot service box'e. Ir tai ne visad viskas idealiai gaunasi, jei būna jau kažkas lietuvių auksarankių padirbta arba jei koks guolis pagamintas truputį neatitinkantis idealaus skersmens, bet tai arčiausiai idealo, nepaisant to, kad dažnai dirželis originalus būna tarkim 1067, bet jei nenori pirkt originalaus dirželio, tai pasirinkimą turi 1070 arba 1065. Tempėjai irgi tikriausiai ne iš OEM pakelio ar dėžutės, o parinkti gerų (ar kaip tik prastesnių, visaip ten būna su tais turčiais) gamintojų, tai spyruoklės standumas gali būti ne visai atitinkantis tokį, koks turi būti. Opelistai susiduria su tokia bėda, kad čirpina dirželis nepriklausomai nuo tempėjų naujumo ar dirželių kokybiškumo. Priežastis - nuo senatvės atsilaisvina tempėjo spyruoklės ir nebedatempia. Padielkiniai tempėjai per silpnai tempia, o gerų gamintojų kainuoja beveik tiek pat, kiek GM original, nes ten geras aliumo gabalas. Išeitis - 5mm trumpesnis dirželis, ir dingsta visi nemalonųs garsai.