WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 23:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 16:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Neradau informacijos apie tai, tai tenka klausti čia. Xantia '94 1.9td netraukia nei šalta nei šilta (gazas iki dugno, bet greitis didėja labai vangiai) ir pradėjo mesti juodą dūmą. Kuriasi be problemų, ant laisvų dirba be dūmo, bet užgazavus iš duslintuvo pasipila juodo dūmo kamuoliai. Važiuojant ir prilaikant gazą truputį dūmina, tačiau atleidus gazą (stabdant varikliu) vėl smarkiai uždūmina. Išsiardžiau oro šlangas, yra ant sienelių tepalo, oro įsiurbimo kolektorius viduj kiek tepaluotas, EGR vamzdis nešvarus, bet toli gražu neužsikimšęs (kiek eina matyti). Įmanoma kažką savom jėgom dar padaryti (nekišant į tai daug pinigų), ar mašina jau tik į šrotą?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 18:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Keista, kad stabdant varikliu pilasi dūmais. Su EGR siurblys lyg BOSCH AS3 VP20 (variklio kodas DHX)?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 21:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Asembledai as manau kad neatitinka C12H26 ir N2O2Ar santykis kuris greiciausiai ishsiderina del aukstasukio turbininio oro slegio palaikytuvo.arba gali buti apsauginis virslegio CO2srauto nukreiptuvas uzstriges...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 22:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Ant siurblio išėjo išskaityti XUD 212, kad ir ką tai reikštų, variklis D8B. Trauka dingusi jau seniai, tik dūminti pradėjo vos prieš dieną kitą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Nepyk, zmogus labai mandrai parase tai negalejau atsispirt pagudai...
realiai pasitikrink ar turbinos slangos vamzdziai interkuleris nekiauri...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 22:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
D8B motoras turėtų būti su paprastu mechaniniu siurbliu.

Dominykas rašė:
Asembledai as manau kad neatitinka C12H26 ir N2O2Ar santykis kuris greiciausiai ishsiderina del aukstasukio turbininio oro slegio palaikytuvo.arba gali buti apsauginis virslegio CO2srauto nukreiptuvas uzstriges...

Tikrai gali būti kaltas dodekano ir hiponitrito su kaip tais prilipusiu argonu santykis - geras pastebėjimas. Reikėtų patikrinti.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 23:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
pasispilkavom ir gana. arba turbinos sparnuotei amen arba slangos kurnors nesandarios.aisku gali but gal kad purkstukai jau myztukais pavirte... juodas dumas tai del oro trukumo kiek as suprantu...
negali but kad weistgeito membrana paprasciausiai truko? :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2015, 23:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Šlangas peržiūrėsiu, o prie turbinos prieiti gerokai nepavertus variklio arba jo išvis neišėmus tikriausiai neina? Nes norėjau nuimt įėjimo kolektorių, kad apžiūrėti EGR ir galbūt turbiną, bet prie tų 7 varžtų prieiti neina arba aš tinkamo įrankio neturiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 10:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Mechaninis ne mechaninis, dėl ankstinimo/vėlinimo, kuo tesiskiria tas mechaninis nuo "nemechaninio" siurblio, tiek baisiai niekas nesikeičia, kaip čia aprašoma. Netgi trauka mažai keičiasi, netgi visai atjungus reikalą - tiesiog šiek tiek kalena ir truputį mažiau traukia. Truputį.
Jei varikly kompresija normali ir purkštukai dar nors kažkiek purškia, reikia lįst prie siurblio ir oro įsiurbimo. T.y. užtikrint normalų slėgį ir normalų kuro padavimą. Dūmina dažniausiai dėl to, kad per didelis kuro kiekis. Vadinas, arba perpila kurą, arba nedapučia turbina. Turbinai patikrint reiktų manometro, bet jei variklis iš viso vos važiuoja, tuomet tas puikiai jausis ir ranka - nuspaudus gazą ir stovint - slėginės oro žarnos turėtų gerai sukietėti ir gal net kažkiek pasipūsti, o taip gali ta turbina jau ir nebedaryt.
Dar svarbu, kad turbo pūslė ant siurblio gautų tinkamą slėgį iš oro vamzdyno, nes jei žarnelė kiaura arba membrana plyšus, tai būna irgi visokių netraukų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 10:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
xumot rašė:
Šlangas peržiūrėsiu, o prie turbinos prieiti gerokai nepavertus variklio arba jo išvis neišėmus tikriausiai neina? Nes norėjau nuimt įėjimo kolektorių, kad apžiūrėti EGR ir galbūt turbiną, bet prie tų 7 varžtų prieiti neina arba aš tinkamo įrankio neturiu.

Jum tereikia nusiimti turbo vamzdį - šlangą, kuris jungiasi į turbiną. Tą pusę, kur tvirtinama chamutu ir sujungta trumpu žarnos galu. Ten rasit ašelę - ją reikia paklibint. Dar pažiūrėt, ar sparnuotė nesulinkus ir labai neišdilę šonai. Ir dar pažiūrėt, ar waste gate nestrigęs. Bet jei turbina KKK, tai nepažiūrėsit, nes svirtelės laisvai prieinamos ir pajudinamos tuomet nebus...

Jei su priėjimais prastai, vadinasi arba trūksta gerų įrankių, arba atsikabinkit nuo pagalvių motorą ir pasistumkit šonan.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 16:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Prie ašelės priėjau - kliba gal max 0,5mm aukštyn žemyn, išilginio klibėjimo lyg ir nėra. Sukasi laisvai, bet spustelėjus į bet kurį šoną stringa. Wastegate su išorine svirtele, pamėginau su ranka pajudint - kaip įkalta - nei pirmyn, nei atgal.
Sparnuotės vaizdelis:
http://i546.photobucket.com/albums/hh415/xumotbass/P7190040_zpsb6j5ceyz.jpg
Žarnas patikrinčiau, bet tam viską reiktų surinkt atgal, ko kol kas daryti dar nenoriu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 19:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Skersai (aukštyn-žemyn) gali klibėti iki maždaug daugių daugiausiai 0,2 mm. Norma iki 0,127 mm tokio dydžio turbinai, bet gali būti kiek daugiau su sąlyga, kad klibėdama niekur nekliūna. Išilgai klibėjimas turi būti nejuntamas: blogiausiu atveju 0,1 mm, o normaliai 0,127 mm. Su išorinu WG Garrett T2 turbina. Va tokia turėtų būti: http://www.citbx.eu/2015/07/garrett-t2-turbo-check.html Jei jau pastūmus pradeda kliūti sparnuotė, tai turbinai šakės. Jei wastegate užsikirtęs atviroje padėtyje, tai gali būti netraukimo priežastis, bet vien dėl to dūmų kamuolių neturėtų būti, jei siurblys veikia kaip priklauso, tiesiog turėtų netraukti, kas iš pradžių ir buvo, ar ne? Atsiradę dūmai galėtų reikšti siurblio gedimą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 20:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Turbina gali klibet kad metra i kiekviena sona. Svarbu kad sparnuote negrauztu kriaukles ir tepalas greitai nedingtu.be sitos zarnos gali kurt ir pats labkstydamas siurblio koja gali tikrint kaip zarnos puciasi. Nebent ten daugiau nuardei. Jaigu kyla klausimu kodel tai geriau pats nelysk, vistiek turetu but kaskoks supratimas kaip turbo veikia.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 21:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Jei jau pastūmus sukant kliūna, tai viskas, nėra ką daugiau tikrinti turbinos parapijoje. Lieka neaišku iš kur juodi dūmai stabdant varikliu.
Vis vien siūlau pasirodyti kokiam nors normaliam daktarui, kad įvertintų bendrą auto būklę.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2015, 22:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Reiskia turbina pucia tepala, siurblys duoda kuro ir misinys riebus nedega gerai todel verciasi juodais dumais...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007