WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 13:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 20 2015, 17:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Kliuvimas buvo labiau ne sparnuotės į korpusą, o kaip susipastrižavęs guolis - bent jau toks jausmas sukant ašelę, nes jokio "metalas į metalą" garso negirdėjau. Surinkau visas žarnas atgal ir užkūriau - dūmina kiekvieną kartą pagazavus. Tuo pačiu patikrinau gumines slėgines žarnas - jokio slėgio, kad ir kiek gazuočiau, vienodai minkštos. Dabar klausimas - už kiek galima kitą turbiną nupirkt arba kiek maždaug kainuotų esamos remontas turint minty, kad išdilęs guolis ir galimai pastrigęs WG (nežinau, ar gero WG svirtį įmanoma pajudinti pirštais)? Taip pat nežinau, ar tikrai Garrett T2, bet vizualiai ji atrodo taip:
http://rovno.rov.olx.ua/obyavlenie/turbokompressor-turbina-citroen-xantia-1-9td-94-98-IDc8TVw.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 20 2015, 21:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Kad jau tiek pasidarei tai numauk zarnele nuo turbinos tokia plonyte mazyte ir papusk su burna i ja. Kadangi wg striges tai turetum neprapusk. Jaigu snyps-stai kur tavo slegis... numauk nuo kuro siurblio virsui oro zarnele ir papusk siurblin. Cia turetum pajust lengva vaiksciojima. Jaigu snypstels-stai kur turbo slegis... seip idomu butu pamatyt kaip jos minkstos gazuojant. Tusciais gazuot reikia iki 3-3.5krpm kad turbo pustu

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2015, 14:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
WG žarnelės niekaip nepriėjau numauti - duobėje ar ant keltuvo būtų lengviau, bet nėra nei vieno, nei kito. Pūstelėjau iki raudonumo į siurblį - nei šnypštimo, nei vaikščiojimo. Užgazavau iki dugno, dūmo truputį mažiau (gal kad variklis šaltas), bet šlangos tik susitraukė. Tuoj pradėjo baltai garuoti nuo variklio - greičiausiai vėl galvos dangtelio tarpinė, nes aplink ją matosi buvus tepalo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2015, 21:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Jaigu gazuojant zarnos susitraukia tai sukeist pajungimus vietom ir turesi nezmogiskai galinga turbo kuri pus perebora. Ziurek kad zarnas vietom sukeitus neprogtu isiurbimo kolikas. Jaigu jinai suciulpia stiprinta zarna tai isivaizduok kas isejime darosi....

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2015, 12:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Čia variklis tiek oro įsiurbia, kad žarnos susitraukia, nes matomai per neveikiančią turbiną jo nepraeina tiek, kiek turėtų. Išvis reiktų pabandyt apeit turbiną oro paėmimui ir pažiūrėt, kiek tada dūmins.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2015, 12:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kutinėjat jūs - čia drąstiškų sprendimų reikia, kitaip pusę metų remontuosit. Lupat lauk purkštukus ir vežat tikrint. Siurblį galima irgi patikrint, bet turbūt ta pati kaina permest dėvėtą gerą...
Turbina jeigu pučia, tai ir pučia, jei nepučia, tai matysis aiškiai, nes čia toks vaizdas, kad ji nieko nepučia. Klausimas, ar pati turbina kalta, ar slėgis išeina per kiaurą žarną, veistgeitą ar užstrigusį atvirą EGR.
Ir nesakykit, kad ten visur viskas sandaru, nes kol aš nepamatau, kad sandaru, tol internetu netikiu. Jau ne vienam didvyriui keistos žarnos, kur telefonu prisiekinėjo, kad sandaru, o į tą žarną per skylę galima sukišt ranką iki alkūnės, kiek ji "ne kiaura" :lapux:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2015, 19:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dėl to ir siūlau pirma parodyti tiesiarankiui meistrui ir tik tada imtis kokių nors rimtesnių veiksmų. Gal ten jau neverta taisyti nieko, o gal tik koks nors nedidelis gedimas, kuris viską ir jaukia. Neaišku koks miestas, tad neaišku ir ką rekomenduoti. Su visokiais purkštukais, siurbliais ir t.t. tai nujaučiu, kad ten viskas gali būti blogai, bet dar važiuotų ir važiuotų. Mano BX purkštukai jau buvo myžtukai, bet šiaip ir traukė ir važiavo iki paberiant su mirtinai strigusiu WG, tik smirdėjo ir dūmijo visaip neaiškiai :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2015, 20:24 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Vakar Toyota Avensis atvažiavo. Ant lempų tipo nepurškia. Sako šeimininkas, kad buvo išsiėmęs posparnį, varikliukas geras. Nu ok, pradėjo kolega knist viską iš eilės. Diagnozė sako kad plovimo testą atlieka. Iki rėlės įtampa ir valdymas ateina. Rėlė irgi gera. Keliam mašiną, imam posparnį, tikrinam laidą nuo rėlės iki varikliuko. Viskas ok. Tikrinam varikliuką - miręs........

Nu ir ką sakyt ir ką galvot. Naujo lempų plovimo varikliuko už 30 eurų žmogus nenorėjo - brangu.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007