WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Rūdys ant BOSCH pompos vidurių
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=32898
Puslapis 11

Autorius:  assembled [ Lie 21 2015, 22:39 ]
Pranešimo tema:  Rūdys ant BOSCH pompos vidurių

Pasižėriau vieną kuro pompą, iš kurios norėčiau paimti plunžerį maigiantį diską, bet pompa ryškiai gavusi drėgmės ir tasai diskas turi taškinių rūdelių ant paviršiaus. Mesti lauk ar galima tokią naudoti maksimaliai nuvalius:
Paveikslėlis

Autorius:  tadas1991 [ Lie 22 2015, 00:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Rūdys ant BOSCH pompos vidurių

Esu radęs nekart rūdžių viduj, netgi nuėmus katik veikusį siurblį, nes patenka vistiek kažkiek vandens tiesiog su kuru. Čia ganėtinai smarkokai parūdijęs, bet, mano nuomone, dirbs vistiek :) Nedirbs, nuimsi - kitą įdėsi. BXiukui juk siurblys per valandą nuimamas :)

Autorius:  assembled [ Lie 22 2015, 17:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Rūdys ant BOSCH pompos vidurių

Žmonės šneka, kad ten cementuotas paviršius, todėl jo pažeidimai yra didelis blogis. Škias mano donorinis siurblys - metalo laužas.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 22 2015, 17:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Rūdys ant BOSCH pompos vidurių

Na paviršius tikrai cementuotas, nes kitaip nedirbtų, bet lygiai taip pat ir velenėliai būna parūdiję, vistiek dirba.
Čia tas variantas, kur pagal visas teorijos taisykles turėtų netikti ir nedirbti, bet deja dirba. Įdomiausias yra tų kraterių gylis. Jei cementuotė nepragraužta kiaurai, tai dirbs ir dirbs. Jei pragraužta, gali kažkada sugalvot pradėt drožlyčių atkibinėt...

Beje, čia yra antra priežastis, kodėl siurbliai turi būti laikomi pilni.

Autorius:  assembled [ Lie 22 2015, 18:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Rūdys ant BOSCH pompos vidurių

Ir ne šiaip pilnas, o pilnas švaraus dyzelinio kuro. Šitam siurbly buvo iki pusės kažkokio smirdalo, o rūdžių pilna tolygiai visame siurblyje nuo viršaus iki apačios, todėl panašu, kad drėgmė atėjo arba su "kuru" arba, dėl "kuro" savybių, per laiką prilindo iš išorės. Kai kurie riebūs daiktai iš aplinkos absorbuoja drėgmę, pvz. dalis stabdžių skysčių, prieš LHM naudotas LHS ir t.t.

Pažeidimai gilūs, todėl tikrai nerizikuosiu sugadinti kitų dalių cementuotomis šiukšlėmis. Paviršiaus paraudimas, kuris nusivalo su tepaluotu skudurėliu angliškai vadinasi flash rust ir nėra baisus, nes pažeidimų gylis mikronų eilės. Visai kas kita tokie pažeidimai, kaip nuotraukoje. Jei nenusivalo, su nagu eina užkabinti pažeidimą, tai jau reikia labai rimtai žiūrėti į situaciją. Čia kiek teko gauti specialistų komentarų šiuo klausimu.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/