WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 04:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 10:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Sveiki, gal kas yra daręs HDi purkštukų plovimą su "Wynns Diesel purge system" plovikliu, kuris pilamas ne į baką, o jungiamas iškart prie kuro padavimo šlangutės nuo filtro?
Aš renuškės forume užmačiau tokį variantą: https://www.youtube.com/watch?v=8SbyK59xhnM (Jei neatidaro - pelės dešiniu paspauskite ant nuorodos ir "atidaryti naujame lange" / "Open in new tab")
Sako daug veiksmingiau, nei tie pilami į baką, kurie sistemą gali užkimšti. Bet kaip suprantu tiesiogiai paduodant tą valiklį į sistemą, vis vien sukeliami parafinai ir kitas brūdas, todėl rizika užkimšti purkštukus vis vien išlieka... Nors visi teigia, jog toks būdas tikrai padeda.
Gal kas yra atlikęs tokią procedūrą HDi varikliui? :wink:

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 10:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Su HDI neteko bandyti bet savo senam 2.1TD buvau bandęs. Pas mane buvo Bosch siurblys, tai efekto kaip ir nalabai pasijautė. Bet pažystamas padarė savo 2,1TD su Lucas siurbliu. Pas jį efektas tikrai buvo, paskui gavom laisvas apsukas nustatinėti iš naujo :)

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 14:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Kaip suprantu principas toks: Kuro paėmimo šlangutę reikia prijungti prie talpos kurioje yra supiltas purkštukų valiklis. Taip pat į tą pačią talpą įkišti ir grįžtamąją šlangutę per kurią ateina atgal neišdirbęs kuras. Taip variklis dirba naudodamas tik tą skystį apeidamas visus filtrus ir pan. Taip pat būtina atjungti kuro siurblį kad nevarytų kuro per atjungtą šlangą. Bet ar išvis užsives variklis tiesiogiai pajungtas nuo "bambalio" be jokio kuro siurblio? :?: Ar pats jau aukšto slėgio siurblys trauks iš taros dyzeliną? Taip pat mąstau ar nebus engine checko užvedus variklį su išjungtu siurbliu bake? Nes tame video DCI dyzeliukas labai paprastai ten užsiveda ir veikia be jokių durnavojimų.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 14:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
Ir ant pačios pakuotės parašyta, kad jei siurblys bake - reikia papildomo slėgio ant padavimo. Renault 1.5dci varikliams žemo slėgio siurblys yra prie aukšto slėgio siurblio, bake tiktai paėmimas (analogiška kaip Bosch mechaniniam siurbliui 1.9td). Dėl to ir galima taip paprastai šią procedūrą atlikti.

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 16:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Skapas rašė:
Ir ant pačios pakuotės parašyta, kad jei siurblys bake - reikia papildomo slėgio ant padavimo. Renault 1.5dci varikliams žemo slėgio siurblys yra prie aukšto slėgio siurblio, bake tiktai paėmimas (analogiška kaip Bosch mechaniniam siurbliui 1.9td). Dėl to ir galima taip paprastai šią procedūrą atlikti.

O kokiu ukisku budu ta slegi galima sukelti? :?: Kaip suprantu slegis turi buti pastovus ir su ranka tolygiai neuzpumpuosi?

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 18:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Itariu kalba eina apie tai kas apkalbeta cia http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13144&p=317808#p317808 :) norejau picassui taip padaryt, bet nebepadariau :) mintis buvo nardint visa siurbli is bako i ta skysti ir laukti mol visas isdirbs. Jei isbandysi prasidalink kaip sekes :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 21:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Jo apie tą patį būda kalbu :) Bet dėl siurbliuko išėmimo abejoju. Ištraukus siurbliuką iš bako, reiktų ji kišti į didelį kibirą, nes siurbliukas nemažas, tai ir valiklio reiktų pirkti daug daugiau (vieno litro tikrai per mažai) Beto reiktų ta kibirą su siurbliuku nešti prie variklio, taip apeinant visas apsinešusias šlangutes ir kuro filtrą. Tada tektų galvoti, kaip pajungti siurbliuko maitinimą. Na žodžiu, vargo nemažai :) Geriausia būtų kokį mini siurbliuką nusipirkti http://www.ebay.com/itm/Mini-DC12V-3M-240L-H-Ultra-Quiet-Brushless-Motor-Submersible-Pool-Water-Pump-/380904580864?hash=item58afaea700
Tik kaip suprantu spaudimas turi atitikti tikrojo siurblio spaudimą. Čia manau didžiausia problema rasti atitinkantį.. :roll:
Beje, gal kas girdėjęs apie acetono ir žibalo mišinį sistemai valyti?

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 21:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Vilimantas rašė:
Jo apie tą patį būda kalbu :) Bet dėl siurbliuko išėmimo abejoju. Ištraukus siurbliuką iš bako, reiktų ji kišti į didelį kibirą, nes siurbliukas nemažas, tai ir valiklio reiktų pirkti daug daugiau (vieno litro tikrai per mažai) Beto reiktų ta kibirą su siurbliuku nešti prie variklio, taip apeinant visas apsinešusias šlangutes ir kuro filtrą. Tada tektų galvoti, kaip pajungti siurbliuko maitinimą. Na žodžiu, vargo nemažai :) Geriausia būtų kokį mini siurbliuką nusipirkti http://www.ebay.com/itm/Mini-DC12V-3M-240L-H-Ultra-Quiet-Brushless-Motor-Submersible-Pool-Water-Pump-/380904580864?hash=item58afaea700
Tik kaip suprantu spaudimas turi atitikti tikrojo siurblio spaudimą. Čia manau didžiausia problema rasti atitinkantį.. :roll:

Gi siurbliukas ima is apacios viska tai uztektu kad apacia butu apsemta :) as tai daryciau viska gale. Ten kur siurbliuko vieta. Nuimciau baka, istatyciau siurbliuka kad ir i nupjauta vandens buteli 5l ar kita tara su wyns valikliu ir uzvedes auto birbinciau kol viskas isdegs :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 21:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
HeLLmiX rašė:
Vilimantas rašė:
Jo apie tą patį būda kalbu :) Bet dėl siurbliuko išėmimo abejoju. Ištraukus siurbliuką iš bako, reiktų ji kišti į didelį kibirą, nes siurbliukas nemažas, tai ir valiklio reiktų pirkti daug daugiau (vieno litro tikrai per mažai) Beto reiktų ta kibirą su siurbliuku nešti prie variklio, taip apeinant visas apsinešusias šlangutes ir kuro filtrą. Tada tektų galvoti, kaip pajungti siurbliuko maitinimą. Na žodžiu, vargo nemažai :) Geriausia būtų kokį mini siurbliuką nusipirkti http://www.ebay.com/itm/Mini-DC12V-3M-240L-H-Ultra-Quiet-Brushless-Motor-Submersible-Pool-Water-Pump-/380904580864?hash=item58afaea700
Tik kaip suprantu spaudimas turi atitikti tikrojo siurblio spaudimą. Čia manau didžiausia problema rasti atitinkantį.. :roll:

Gi siurbliukas ima is apacios viska tai uztektu kad apacia butu apsemta :) as tai daryciau viska gale. Ten kur siurbliuko vieta. Nuimciau baka, istatyciau siurbliuka kad ir i nupjauta vandens buteli 5l ar kita tara su wyns valikliu ir uzvedes auto birbinciau kol viskas isdegs :)

Taip, bet sako negerai kuro filtrui. Tokiu atveju reiktų išimti kuro filtrą ir leisti per tuščią filtro bakelį :) Nežinau ar čia puikus variantas...

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Vilimantas rašė:
HeLLmiX rašė:
Vilimantas rašė:
Jo apie tą patį būda kalbu :) Bet dėl siurbliuko išėmimo abejoju. Ištraukus siurbliuką iš bako, reiktų ji kišti į didelį kibirą, nes siurbliukas nemažas, tai ir valiklio reiktų pirkti daug daugiau (vieno litro tikrai per mažai) Beto reiktų ta kibirą su siurbliuku nešti prie variklio, taip apeinant visas apsinešusias šlangutes ir kuro filtrą. Tada tektų galvoti, kaip pajungti siurbliuko maitinimą. Na žodžiu, vargo nemažai :) Geriausia būtų kokį mini siurbliuką nusipirkti http://www.ebay.com/itm/Mini-DC12V-3M-240L-H-Ultra-Quiet-Brushless-Motor-Submersible-Pool-Water-Pump-/380904580864?hash=item58afaea700
Tik kaip suprantu spaudimas turi atitikti tikrojo siurblio spaudimą. Čia manau didžiausia problema rasti atitinkantį.. :roll:

Gi siurbliukas ima is apacios viska tai uztektu kad apacia butu apsemta :) as tai daryciau viska gale. Ten kur siurbliuko vieta. Nuimciau baka, istatyciau siurbliuka kad ir i nupjauta vandens buteli 5l ar kita tara su wyns valikliu ir uzvedes auto birbinciau kol viskas isdegs :)

Taip, bet sako negerai kuro filtrui. Tokiu atveju reiktų išimti kuro filtrą ir leisti per tuščią filtro bakelį :) Nežinau ar čia puikus variantas...

Filtra reikia palikti ir poto butinai pakeisti, nes visi tavo nesvarumaimjame ir uzsiliks :) jei jau nuspresi taip plauti, tai kuro filtra buk pasiruoses keisti po proceduros :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2015, 22:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jum tie varikliai blogai dirba, kad norit vietoj kuro kažkokį šamarliaką, kaip ir žinomo gamintojo, per žarneles pilstyti? Pirmininkas kiek šamarliakų pilstė, tai keitė po to siurblius, variklius.
Jei bėdos, tai geriau išsisukit slėgio reguliatorius ir purkštukus ir nuvežkit vietiniams auksarankiams išplauti ultragarsu. Ir kuro filtrus dėkit ne Filtron ir ne JC Premium. Čia komonreilas, reikia gero filtro, kur su maža akim, dideliu paviršiaus ploto ir filtraciniu koeficientu bei nesiplaušinančio popieriaus.
Šiaip, esu girdėjęs, kad vietoj bako siurblio, kai nereikia didelio debito ir užtenka varikliui duoti dirbti laisvomis apsukomis, tai pilnai pakanka kriaušės rankinės, tik aišku vienas žmogus turi sėdėti ir maigyti tą kriaušę stabiliai, kitas jau užvedinėti. Kuro filtro išimti negalima jokiu būdu niekad, jei nenorit turėti tikrų problemų su purkštukais ir reguliatoriais (jei manot, kad dabar jau turit, tai išimkit kuro filtrą ir sužinosit, kas yra tikros problemos :) )

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 14 2015, 19:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
tadas1991 rašė:
Jum tie varikliai blogai dirba, kad norit vietoj kuro kažkokį šamarliaką, kaip ir žinomo gamintojo, per žarneles pilstyti? Pirmininkas kiek šamarliakų pilstė, tai keitė po to siurblius, variklius.
Jei bėdos, tai geriau išsisukit slėgio reguliatorius ir purkštukus ir nuvežkit vietiniams auksarankiams išplauti ultragarsu. Ir kuro filtrus dėkit ne Filtron ir ne JC Premium. Čia komonreilas, reikia gero filtro, kur su maža akim, dideliu paviršiaus ploto ir filtraciniu koeficientu bei nesiplaušinančio popieriaus.
Šiaip, esu girdėjęs, kad vietoj bako siurblio, kai nereikia didelio debito ir užtenka varikliui duoti dirbti laisvomis apsukomis, tai pilnai pakanka kriaušės rankinės, tik aišku vienas žmogus turi sėdėti ir maigyti tą kriaušę stabiliai, kitas jau užvedinėti. Kuro filtro išimti negalima jokiu būdu niekad, jei nenorit turėti tikrų problemų su purkštukais ir reguliatoriais (jei manot, kad dabar jau turit, tai išimkit kuro filtrą ir sužinosit, kas yra tikros problemos :) )

Mielai traukčiau purkštukus, bet greičiausiai tai padaryt bus tikras galvos skausmas, be spec įrankių... :roll:
Problema pumpuojant ranka yra ta, jog procedūra trunka apie 40min. Pirmas 20min variklis turi dirbti ant laisvų, kitas 20min tolygiai gazuojant. Jaučiu jokia ranka neatlaikys tokio ilgo pumpavimo :lol:

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 14 2015, 19:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Vilimantas rašė:
tadas1991 rašė:
Jum tie varikliai blogai dirba, kad norit vietoj kuro kažkokį šamarliaką, kaip ir žinomo gamintojo, per žarneles pilstyti? Pirmininkas kiek šamarliakų pilstė, tai keitė po to siurblius, variklius.
Jei bėdos, tai geriau išsisukit slėgio reguliatorius ir purkštukus ir nuvežkit vietiniams auksarankiams išplauti ultragarsu. Ir kuro filtrus dėkit ne Filtron ir ne JC Premium. Čia komonreilas, reikia gero filtro, kur su maža akim, dideliu paviršiaus ploto ir filtraciniu koeficientu bei nesiplaušinančio popieriaus.
Šiaip, esu girdėjęs, kad vietoj bako siurblio, kai nereikia didelio debito ir užtenka varikliui duoti dirbti laisvomis apsukomis, tai pilnai pakanka kriaušės rankinės, tik aišku vienas žmogus turi sėdėti ir maigyti tą kriaušę stabiliai, kitas jau užvedinėti. Kuro filtro išimti negalima jokiu būdu niekad, jei nenorit turėti tikrų problemų su purkštukais ir reguliatoriais (jei manot, kad dabar jau turit, tai išimkit kuro filtrą ir sužinosit, kas yra tikros problemos :) )

Mielai traukčiau purkštukus, bet greičiausiai tai padaryt bus tikras galvos skausmas, be spec įrankių... :roll:
Problema pumpuojant ranka yra ta, jog procedūra trunka apie 40min. Pirmas 20min variklis turi dirbti ant laisvų, kitas 20min tolygiai gazuojant. Jaučiu jokia ranka neatlaikys tokio ilgo pumpavimo :lol:

Išsiima purkštukai ramiai :wink: ,čia tau ne 2,2

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 14 2015, 19:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Ar garantuojate? :D Blogiausia būtų toks variantas, kai kokie trys purkštukai išsiima be vargo, o vat vienas užkepęs ir fsio...
O išėmus purkštukus yra koks būdas (ne ultragarsas) pačiam namų sąlygomis plauti juos nes aš esu skaitęs, kad kartais po ultrogarso jie leisti pradeda.. Nesinorėtų, jog tokia procedūra tik pagadintų reikalus.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 14 2015, 19:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Vilimantas rašė:
Ar garantuojate? :D Blogiausia būtų toks variantas, kai kokie trys purkštukai išsiima be vargo, o vat vienas užkepęs ir fsio...
O išėmus purkštukus yra koks būdas (ne ultragarsas) pačiam namų sąlygomis plauti juos nes aš esu skaitęs, kad kartais po ultrogarso jie leisti pradeda.. Nesinorėtų, jog tokia procedūra tik pagadintų reikalus.

Garantuoju :wink: ,aišku plikom rankom neištrauksi :lol:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007