WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Variklis ir pavaru deze http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=33227 |
Puslapis 3 iš 3 |
Autorius: | nerimka [ Gru 10 2015, 22:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Variklis ir pavaru deze |
Darius123 rašė: aciu uz atsakyma svarbausai kad issiaiskinau kad smagracui itakos tai neturi kiek zinau nieko daugiau nekeite tik smagracio komplekta reiks issiaiskinti del pusašių riebokšliu ir taisit padeti del rieboksliu gali ir nebut vibraciju. nebent jei kas mano kitaip? |
Autorius: | Darius123 [ Gru 10 2015, 22:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Variklis ir pavaru deze |
saulynas rašė: Darius123 rašė: tadas1991 rašė: Pati dėžė tai nevibruoja daugiau, negu variklis. Vibruoja greičiausiai per šakutes ir tą vibraciją traukutėm ar trosais perduoda į ričiagą. Esu turėjęs tokią dėžę, būtent penktu bėgiu buvo keistokas garsas (gal tylus, tai girdėjau kadangi sena kiaura be garso izoliacijos mašina, su tokiu bolidu kaip savo gali ir negirdėt) ir vibravo ričiagas, tai atradau, kad ričiagą pastačius tinkamom padėtin ir ten laikant jį ranka, nevibruodavo ir dingdavo garsas. Taip atvažinėjau gal gal 20kkm, o paskui jau mašina sustojo ne dėl dėžės. Prieš tai gal irgi vibravo, tik galvojai, kad dėl smagračio vibruoja? O dabar su nauju smagračiu liko ir erzina? O gal meistras tepalo nedapylė arba paliko senus pusašių riebokšlius ir tepalas išbėgo? Už tai penkta pavara badauja ir skundžiasi vibracijom jos šakutės ir sinchronai. aciu uz atsakyma svarbausai kad issiaiskinau kad smagracui itakos tai neturi kiek zinau nieko daugiau nekeite tik smagracio komplekta reiks issiaiskinti del pusašių riebokšliu ir taisit padeti Na bet meistras tau pasakė ,kad smagratis gali subyrėt ,kaip su ta mintim gyvent |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 11 2015, 05:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Variklis ir pavaru deze |
Man neužtekdavo pajudint - po pajudinimo 10s ir vėl savo vietoje su vibracija ir garsais iš dėžės. Ir tai penktoj pavaroj, kuri su tuo varikliu man buvo jungiama nuo 50kmh, ir mobilis kelioninis. Tai kad nevibruotų ir neleistų negražių garsų, stumdavau į viršų, į dešinę ir žemyn, t.y. tą vietą, per kurią penkta pavara įkrenta, t.y. tiesiai virš atbulinio bėgio. Nes šiaip įstūmus penktą, taip sukonstruota, kad rankena automatiškai pasislenka šiek tiek kairėn, kad leidžiant žemyn kristų ne į atbulinę, o į tarpą tarp jos ir ketvirtos, labiau link ketvirtos. Tokia apsauga, tai va ją apėjus ir laikant ričiagą toje vietoje - važiavom tyliai. Man tai didelių bėdų kelioniniam rėžime nesudarė, bet kai pasodinau draugą per Lenkiją naktį pavairuot, o jis pirmąkart ne tik Lenkijoj, bet ir aplamai užsieny ką vairavo, tai efekto pridėjo |
Autorius: | Darius123 [ Gru 11 2015, 16:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Variklis ir pavaru deze |
tadas1991 rašė: Man neužtekdavo pajudint - po pajudinimo 10s ir vėl savo vietoje su vibracija ir garsais iš dėžės. Ir tai penktoj pavaroj, kuri su tuo varikliu man buvo jungiama nuo 50kmh, ir mobilis kelioninis. Tai kad nevibruotų ir neleistų negražių garsų, stumdavau į viršų, į dešinę ir žemyn, t.y. tą vietą, per kurią penkta pavara įkrenta, t.y. tiesiai virš atbulinio bėgio. Nes šiaip įstūmus penktą, taip sukonstruota, kad rankena automatiškai pasislenka šiek tiek kairėn, kad leidžiant žemyn kristų ne į atbulinę, o į tarpą tarp jos ir ketvirtos, labiau link ketvirtos. Tokia apsauga, tai va ją apėjus ir laikant ričiagą toje vietoje - važiavom tyliai. Man tai didelių bėdų kelioniniam rėžime nesudarė, bet kai pasodinau draugą per Lenkiją naktį pavairuot, o jis pirmąkart ne tik Lenkijoj, bet ir aplamai užsieny ką vairavo, tai efekto pridėjo Siandien vaziavau penkta pavara tai paklausiau patarimo bandziau atrast ta taska ir radau. Ijungus penkta pavara ir lengvai su vienu pirstu pastumus atgal vibracija dingsta bet paleidus pavaru svirtis grista i ta pacia padeti ir vel vibruoja |
Autorius: | Darius123 [ Gru 11 2015, 16:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Variklis ir pavaru deze |
Darius123 rašė: tadas1991 rašė: Man neužtekdavo pajudint - po pajudinimo 10s ir vėl savo vietoje su vibracija ir garsais iš dėžės. Ir tai penktoj pavaroj, kuri su tuo varikliu man buvo jungiama nuo 50kmh, ir mobilis kelioninis. Tai kad nevibruotų ir neleistų negražių garsų, stumdavau į viršų, į dešinę ir žemyn, t.y. tą vietą, per kurią penkta pavara įkrenta, t.y. tiesiai virš atbulinio bėgio. Nes šiaip įstūmus penktą, taip sukonstruota, kad rankena automatiškai pasislenka šiek tiek kairėn, kad leidžiant žemyn kristų ne į atbulinę, o į tarpą tarp jos ir ketvirtos, labiau link ketvirtos. Tokia apsauga, tai va ją apėjus ir laikant ričiagą toje vietoje - važiavom tyliai. Man tai didelių bėdų kelioniniam rėžime nesudarė, bet kai pasodinau draugą per Lenkiją naktį pavairuot, o jis pirmąkart ne tik Lenkijoj, bet ir aplamai užsieny ką vairavo, tai efekto pridėjo Siandien vaziavau penkta pavara tai paklausiau patarimo bandziau atrast ta taska ir radau. Ijungus penkta pavara ir lengvai su vienu pirstu pastumus atgal vibracija dingsta bet paleidus pavaru svirtis grista i ta pacia padeti ir vel vibruoja pastumus pavaru svirti i virsu jaucias didesne vibracija tai gal taip ir palikti nes vaziavimo kokybei netrugdo nesimato, nesigirdi, nesijaucia tik ranka uzdejus gali pajaust. |
Puslapis 3 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |