WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 02:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Sveiki, vakar važiavo kuo puikiausiai, šiandien ryte kuriant mašiną išmetė check engine, nuvažiavau pas grupioką, kuris turi diagnostiką, patikrinom, klaida tokia : P0190 Fuel rail pressure sensor - circuit malfunction . Važiuojant pas jį lyg ir nieko kažko labai nepastebėjau, gal kiek biški kitaip dirbo variklis, bet sunku pasakyt. Pas jį bežiūrinėjant parametrus užvestai mašinai stovinčiai garaže staiga pradėjo apsukos krist, na lyg kuro pradėtų trūkt, toks trūkčiojimas variklio prasidėjo ir po sekundės ar dviejų užgeso visai. Mieste važiuojant irgi kaip užplaukinėjo, tarpu lyg ir gražiai dirbo variklis, tarpu negražiai, pradėdavo vėl gesinėt, buvo ir užgesus prie sankryžos. Automobiliui pofik ar važiuoja ar ne, nuo to nepriklauso problema. Pastovėjo gal 7 valandas, užkuriant buvo įdomus apsukų suvaikščiojimas, bet apsukos lyg ir nebedurniavo, nebeužgeso važiuojant, bet traukos nėra, turbinos švilpimo bent viduj irgi nesigirdėjo. Nežinau ar susiję, prieš porą dienų pastebėtas dalykas, kad palaikius degimą įjungtą gal 2 sekundes, bake kažkas suburbuliuodavo. Gal kažkam buvo identiška situacija ? Kalbėjau su keliais žmonėm, visų nuomonės skirtingos, kuro slėgio reguliatorius, kuro siurblys bake, kad pro kažkur orą gaudo, sensoriaus kaltė ir pan.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Ponai, o Jūs mokate perskaityti, kas parašyta klaidos aprašyme, ar tik šiaip, turite diagnostiką :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Angliškai tau šiokia tokia santraukėlė. Gal pagelbės :wink:
Engine-Codes.com
P0190
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction
Symptoms
- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
- Engine will not start
Possible causes
- High fuel pressure
- Low fuel pressure
- Damaged FRP sensor
- Excessive resistance in the circuit
- Low or no fuel
- Wiring harness connector of the fuel pressure sensor
- Fuel Rail Pressure Sensor
- Vacuum leaks
- Fuel

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Ponai, o Jūs mokate perskaityti, kas parašyta klaidos aprašyme, ar tik šiaip, turite diagnostiką :)

Skaityt mokam, tik bėda, kad diagnostika tik parodo kryptį, kur ieškot problemos ir ne visada pačią problemą. Gal slėgis per mažas praeina pro sensorių, jis meta klaidą ir kompas fiksuoja kaip jo klaidą. Beje, kuro filtras keistas prieš gal 4000 km, Knecht firmos. Kuras tik iš kolonėlės, dažniausiai Neste, šiandien pabandymui pripyliau Statoil

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
megejasm rašė:
Angliškai tau šiokia tokia santraukėlė. Gal pagelbės :wink:
Engine-Codes.com
P0190
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction
Symptoms
- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
- Engine will not start
Possible causes
- High fuel pressure
- Low fuel pressure
- Damaged FRP sensor
- Excessive resistance in the circuit
- Low or no fuel
- Wiring harness connector of the fuel pressure sensor
- Fuel Rail Pressure Sensor
- Vacuum leaks
- Fuel


Dėkui :labas:

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:39 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tai va, copy/paste matau mokat padaryti. Bet palyginti, to kas rašoma klaidos santraukoje ir to, ką patys parašėte apie žmonių nuomones, matau nelabai sugebate :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 22:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Tai va, copy/paste matau mokat padaryti. Bet palyginti, to kas rašoma klaidos santraukoje ir to, ką patys parašėte apie žmonių nuomones, matau nelabai sugebate :)

Nu blyn, aš dar gan mažai nusimanau tose mašinose, parašiau kas ir kaip. Galbūt netyčia kažkam buvo visiškai identiška ar labai panaši situacija. O pats visko tikrinti, ardyt neturiu sąlygų ir kai kam pakankamai žinių.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 23:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tai mašinose nebūtina nusimanyti. Svarbu mokėti perskaityti ir suvokti tekstą :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 23:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Su komonreiliniais motorais analogiška ar labai panaši (ne į šią, o aplamai gedimų ir situacijų visumą taikau) situacija įmanoma tarp labai įvairių gedimų, ir simptomai būna vienodi ar labai panašūs. Gyvų parametrų aišku niekas nežiūrėjo, nes iš diagnostikos tebuvo tik klaidų nuskaitymas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 23:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Su komonreiliniais motorais analogiška ar labai panaši (ne į šią, o aplamai gedimų ir situacijų visumą taikau) situacija įmanoma tarp labai įvairių gedimų, ir simptomai būna vienodi ar labai panašūs. Gyvų parametrų aišku niekas nežiūrėjo, nes iš diagnostikos tebuvo tik klaidų nuskaitymas?

Žiūrinėjom ir kaip tik tuo metu pradėjo purtytis ir užgeso. Nieko nepakeitėm, tik žiūrėjom, dabar dar pasitikslinau grupioko ką mes ten pažiūrėjom. Žiūrėta buvo oro srauto matuoklė, isiurbimo kolektoriaus slėgis, oro padavimo ir antifryzo temperatūras, su šitais dalykais kiek jis žino/nusimano viskas ok. Pradžioj kažkodėl nedavė žiūrėt kuro slėgio, antrą kart bandant berods pradėjo purtytis. Po to bajerio nebelindom, jis pats tik nesenai gavo tą diagnostinę įrangą, nėr specas, mokomės dar tik :D

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 23:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai va kuro slėgis tau ir reikalingas. Turi susirast measured ir reference slėgius ir jie turi būti kuo panašesni viens į kitą, nešokinėt nespaudžiant gazo, kilti spaudžiant gazą. Užvedant keltis iki kokių 300, gesinant kuo greičiau kristi. Ir t.t. ir pan.
O jei ten kokias pievas kartais užrodo ir tuo metu mašina susipurto ar užgęsta, tai čia ir tavo bėda.
Gali būti ir reguliatorius, ir bako siurblys, ir aukšto slėgio siurblys ir t.t. Diagnostika reikalinga ne vien kompiuterinė, arba bent rimtesnė kompiuterinė. Oro srautas čia negroja. Kad ramiau būtų, galima matuoklę visai atjungt tuokart. Temperatūros groja, bet visai kitaip, grynai pačios kuro sistemos bėda panašu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 23:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Tai va kuro slėgis tau ir reikalingas. Turi susirast measured ir reference slėgius ir jie turi būti kuo panašesni viens į kitą, nešokinėt nespaudžiant gazo, kilti spaudžiant gazą. Užvedant keltis iki kokių 300, gesinant kuo greičiau kristi. Ir t.t. ir pan.
O jei ten kokias pievas kartais užrodo ir tuo metu mašina susipurto ar užgęsta, tai čia ir tavo bėda.
Gali būti ir reguliatorius, ir bako siurblys, ir aukšto slėgio siurblys ir t.t. Diagnostika reikalinga ne vien kompiuterinė, arba bent rimtesnė kompiuterinė. Oro srautas čia negroja. Kad ramiau būtų, galima matuoklę visai atjungt tuokart. Temperatūros groja, bet visai kitaip, grynai pačios kuro sistemos bėda panašu.

Tai aš tiesiog parašiau ką mes dėl įdomumo žiūrinėjom. Bandysiu gal prašytis kuriai dienai pilnai, išsamiai diagnostikai nuvažiuot į mokyklą su gera įranga. Yra vienas mokytojas geras specas, padės gal. Tolimesnių atstumų nelabai norisi važinėt, vistiek mašinai ne į naudą.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2015, 23:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Pamiršau dar paminėt, prieš 2 savaites buvo tikrinta purkštukų korekcija, dabar tiksliai nepamenu, bet visi purkštukai tikrai geri, rodė gal maždaug 0,16-0,30 ar kažkas tokio

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2015, 09:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Mano C5 panasi beda buvo - vaziuojant trukciodavo, budavo uzgesdavo, apsukos pasokinedavo...
padarom normalia diagnostika ziurint realius parametrus - sokineja kuro slegis. Pakeiciau kuro slegio reguliatoriu - pagerejo, bet ne visiskai iki geros bukles, pakeiciau kuro slegio davikli ir bedos pasibaige.
Bet tai nereiskia kad ir pas tave lygiai tas pats.
Man esme buvo, kad siuos daviklius gavau uz aciu ir tai buvo pigiausias ir paprasciausias gedimo salinimo variantas (siurbli tikrinti kur kas sudetingiau ir brangiau nei tuos daviklius pasikeisti).

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2015, 19:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Šiandien važiuojant į mokyklą viskas buvo normos ribose, neužgeso, netrūkčiojo ar pan. Važiuojant namo buvo 2-3 smarkūs sutrūkčiojimai, panašūs, lyg kažkas stabdį apismarkiai spusteltų akimirkai. Stovint biški kamšty buvo užplaukę ir norėjo užgest, turėjau gazuot. Apsukų daugiau kažkur 2700 nekelia.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007