WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 02:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 10 2015, 19:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Karolukas rašė:
Šiandien važiuojant į mokyklą viskas buvo normos ribose, neužgeso, netrūkčiojo ar pan. Važiuojant namo buvo 2-3 smarkūs sutrūkčiojimai, panašūs, lyg kažkas stabdį apismarkiai spusteltų akimirkai. Stovint biški kamšty buvo užplaukę ir norėjo užgest, turėjau gazuot. Apsukų daugiau kažkur 2700 nekelia.

Na aš galiu klysti :roll: ,bet panašu kad slėgio reguliatorius

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2015, 19:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Karolukas rašė:
Šiandien važiuojant į mokyklą viskas buvo normos ribose, neužgeso, netrūkčiojo ar pan. Važiuojant namo buvo 2-3 smarkūs sutrūkčiojimai, panašūs, lyg kažkas stabdį apismarkiai spusteltų akimirkai. Stovint biški kamšty buvo užplaukę ir norėjo užgest, turėjau gazuot. Apsukų daugiau kažkur 2700 nekelia.

Na aš galiu klysti :roll: ,bet panašu kad slėgio reguliatorius

Ir man panašu darosi, bet negi jis gali be jokio perspėjimo pradėt durniuot ? Vieną dieną viskas ok, kitą jau velniai žino kas. Ir kiek žinau būtent jį reik keist tik į naują, nes čia HDi bėda, ar galima dėt ir devėtą ? Naujo kaina kaip už tokį šūduką didelė - 100 eur. Ryt sakė mokytojas gal ras laiko priimt ir pažiūrėt su manim. Nuvažiuosiu į mokyklą (jei nuvažiuosiu :lol: ) ir turbūt jau ten paliksiu, nes bus dar taip, kad visai nebeužsikurs.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2015, 20:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Karolukas rašė:
saulynas rašė:
Karolukas rašė:
Šiandien važiuojant į mokyklą viskas buvo normos ribose, neužgeso, netrūkčiojo ar pan. Važiuojant namo buvo 2-3 smarkūs sutrūkčiojimai, panašūs, lyg kažkas stabdį apismarkiai spusteltų akimirkai. Stovint biški kamšty buvo užplaukę ir norėjo užgest, turėjau gazuot. Apsukų daugiau kažkur 2700 nekelia.

Na aš galiu klysti :roll: ,bet panašu kad slėgio reguliatorius

Ir man panašu darosi, bet negi jis gali be jokio perspėjimo pradėt durniuot ? Vieną dieną viskas ok, kitą jau velniai žino kas. Ir kiek žinau būtent jį reik keist tik į naują, nes čia HDi bėda, ar galima dėt ir devėtą ? Naujo kaina kaip už tokį šūduką didelė - 100 eur. Ryt sakė mokytojas gal ras laiko priimt ir pažiūrėt su manim. Nuvažiuosiu į mokyklą (jei nuvažiuosiu :lol: ) ir turbūt jau ten paliksiu, nes bus dar taip, kad visai nebeužsikurs.

Viskas genda be perspėjimo :mrgreen: ,naudotų turiu -deda žmogai ir važinėja :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 10 2015, 20:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
nu tai pagauk ta dzeki chana, uz ko kabintis jau sakyta


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 08:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Na kaip jau minejo saulynas - viskas genda be perspejimo... arba i perspejimus paprasciausiai neatkreipiai demesio. Anksciau gal budavo tokiu dalyku kaip pvz stovi prie sviesoforo ir viena karta vos vos kristelejo apsukos, bet paprasciausiai neatkreipiai i tai demesio, nes: klausei muzikos, snekejai su kuo nors ir t.t.
Del deveto daviklio - pas mane taip pat naudotas idetas ir vazineju jau nuo vasaros - jokiu bedu.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 16:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Na ką gi, pralaukiau mašinoj gal dvi valandas, bet mokytojaus sulaukiau ir jis padėjo surast bėdą :D Sakė man ką daryt, aš dariau :D Pirmiausia pažiūrėjom diagnostiką, tuomet susiradom daviklį. Atsijungiau kompo valdymo fyškę, prasidariau pačią fyškę, kad prieiti prie laidų, pagal schemą iš kompo susiradau kur 74 vieta taip sakant. Pajungiau atvirą fyškę į kompą mašinos ir patikrinau su echiloskopu, regis taip vadinasi, kokia įtampa eina (galima ir su multimetru, kurį pagaliau nusipirkau :lol: ). Kai variklis neužvestas, o tik įjungtas degimas, turi būt 0,5 V tam laidely, kai užvestas variklis - 1,3 V. Pas mane abiem atvėjais buvo kažkur ~0,3 V. Į fyškę pažiūrėjom viskas ateina, tiek +, tiek signalinis 5 V berods, tiek -. Priėjom prie išvados, kad miręs daviklis. Palikom atjungtą fyškę, sakė turėtų mažiau durniuoti, na ką gi, nuvažiavau beveik 10 km be jokių gesinėjimų ar pan. čiūdų :appl: Pastebėjau, kad šaltu varikliu dirba geriau nei šiltu, kai užšyla, tada cirkai ir prasideda. Tikiuosi tai bus vienintelė problema :)

Paveikslėlis

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 19:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Turiu dar klausimą, gal kas žinos :?: Kaip pakeist tą kuro slėgio daviklį ? Šiandien ten žiūrinėjau žiūrinėjau, nu fyškę su ranka pasiekt dar įmanoma šiaip ne taip, bet reik gi jį išsukt. Priraizgaliota ten šlangų vamzdelių visokių ir baisu kažką kibint :lol: Jei gerai pamenu trukdo radiatoriaus šlanga, kuro vamzdeliai, šlangutės ten visokios, gal net ir kuro filtro dėžutė. Žodžiu kaip kuo mažiau nuardant dasigaut iki jo ? Beje, kiek įsivaizduoju tai tos šlangos, kur per viršų eina į radiatorių atjungt nelabai galima, nes antifryzas pradės bėgt ar ne ? Kuro vamzdelių nesinori irgi atsijunginėt, kuras pradės bėgt, aišku neišbėgs daug jo, bet visvien kiek suvokiu į sistemą pateks oro. Tas pats turbūt ir išsukus tą daviklį iš kuro akumuliatoriaus ? Kaip ten po to nuorint reikia ? Ar šitam dalyke išvis geriau nekišt nagų ? :lol:

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 19:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Įdomiai rašai. Šlangos negalima atsijungt, nes pradės antifrizas bėgt? Vamzdelių negalima nuimt, nes pradės kuras bėgt? Jei darai, nebijok, jei bijai - nedaryk. Atvaryk ir bus pakeista tuomet...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 19:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Įdomiai rašai. Šlangos negalima atsijungt, nes pradės antifrizas bėgt? Vamzdelių negalima nuimt, nes pradės kuras bėgt? Jei darai, nebijok, jei bijai - nedaryk. Atvaryk ir bus pakeista tuomet...

Nesakau, kad negalima, tik nelabai norisi maut kažką, o ir neesu tikras, niekad nesusidūriau. Tiesiog gal kažką turėčiau žinot, gal kas pasakytų kaip su mažiau ardymo prieit, bet turbūt teks kažkur varyti pakeist, nes pas mane žinių trūkumas :D O iki Kauno važiuot iš Vilniaus kažkaip irgi nelabai norisi, mašinai turbūt nelabai gerai tokios kelionės :roll:

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 19:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
nu tai jei atsijungi antifrizą ir išleidi jo gabalą, tai paskui tokį pat gabalą supili atgal ir nuorini per reikalingą tašką ar visu taškus. Jei atjungi kuro vamzdžius, tai paskui prijungi atgal ir reikia tiesiog starteriu ilgiau pasukt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 20:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
nu tai jei atsijungi antifrizą ir išleidi jo gabalą, tai paskui tokį pat gabalą supili atgal ir nuorini per reikalingą tašką ar visu taškus. Jei atjungi kuro vamzdžius, tai paskui prijungi atgal ir reikia tiesiog starteriu ilgiau pasukt...

Na va, dabar biški aiškiau :D Nu o jeigu pas tave važiuot, nepakenkčiau mašinai ?

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 20:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Negaliu pasakyt nematęs ir nežinodamas. Per valandą tai vargiai tu ten jai pakenksi. Va variklį purkštukų traukimui šildžiau, tai valandą laiko dirbo be oro filtro, oro srauto matuoklės ir atvira turbina. Nugi pedantai apsitriestų iš nevilties, matydami tokį vaizdą :)
Galvojau paskui dar ir be įsiurbimo kolektoriaus užvest, bet kad jau nebesikūrė su nudaužytu purkštuku :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2015, 21:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Karolukas rašė:
tadas1991 rašė:
Įdomiai rašai. Šlangos negalima atsijungt, nes pradės antifrizas bėgt? Vamzdelių negalima nuimt, nes pradės kuras bėgt? Jei darai, nebijok, jei bijai - nedaryk. Atvaryk ir bus pakeista tuomet...

Nesakau, kad negalima, tik nelabai norisi maut kažką, o ir neesu tikras, niekad nesusidūriau. Tiesiog gal kažką turėčiau žinot, gal kas pasakytų kaip su mažiau ardymo prieit, bet turbūt teks kažkur varyti pakeist, nes pas mane žinių trūkumas :D O iki Kauno važiuot iš Vilniaus kažkaip irgi nelabai norisi, mašinai turbūt nelabai gerai tokios kelionės :roll:

Pasikelsi truputi kuro filtrą ir daeisi ,o atsisuka lygtai paprastu 27 raktu ,kuro prabėgs ,bet kaip Tadas sakė -pasuksi ilgiau ir užsikurs

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2015, 02:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Man durna galva tai pas jy bake turetu but kuro siurblys... tai kam ten sukt tuo starteriu? Ar ta ilgiau tai turim omeny ne 2sekundes o cielas 3.5? :D ilgiau starteriu sukasi tai seni dyzeliniai bolidai kur nera kriauses jokios.. va tada as skaitau reikia ilgiau pasukt...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2015, 12:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dominykai. Kaip kriauše pompuojant nepakyla kuras iki pat purkštukų, taip ir žemo slėgio siurblys bake railo ir purkštukų vamzdelių neužpildo.
O railas ir purkštukų vamzdeliai užima daugiau vietos, negu tik purkštukų vamzdeliai. Ir dar - kol slėgis raile nesukyla iki tam tikros ribos (tarkim 250-300bar), tol purkštukų darinėti nepradeda niekas. Taigi, reikia suspausti orą iki tokio slėgio, tuomet jau pradeda purkštukai cilindran spjaudytis oru ir po truputį ateina kuras.
Pas komonreilą būna siurblys bake, būna kiaušė, būna ir visai nieko nebūna. Lygiai kaip pas senus dyzelius arba būna, arba nebūna kriaušės :)
Visais atvejais, kai nėra kaip pakelti kurą iš bako, geriau nedrožti starteriu, netraukti ant šniūro, o tiesiog pasijungti laikiną savo išorinę kriaušę. Paskui kol ją atjungsi, aišku kažkiek pasės tas kuras, bet jau filtas, siurblys ir vamzdeliai bus jo pilni, tai jei iš užges, tai labai nepiktai, ir vėl užsives.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007