Arthur rašė:
Pirmyn
http://psa-club.ru/dvigateli-dv-dw-dt/d ... itsyi.html arba Блокнот механика
http://citroens-club.ru/forum/index.php?showforum=82http://peugeot-club.by/board/topic/1616 ... na-20-hdi/bet reikes butinai 1234 įrankiu nusipirkt arba pasidaryt jei reiks ismeras duosiu. Kronsteino nuimt nereikia kuris maunas ant variklio pagalves, rolika parazitini idesi is apacios. O daugiau viskas pagal aprasyma, paprastai. Dar salnika gali nusipirkt paskirstymo velenuko nes garantuotai rasoja.
Pora mano pastebėjimų apie tuos "special tools". Pas kai kuriuos motorus be jų, pirktinių ar savadarbių, sunkiai išsiversi, pvz susidūrus su bešponkine alkūninio versija (buvo ir su šponke) EW8 ir EW10 varikliams, taip pat teisingai darant DT17 varikliui. Bet čia tinka kaip sakant, ką randam po ranka.
1 - Tikriausiai standartiškai 8mm? Naudoju kasdien juodo 8.8 plieno sriegtą strypą iš senukų, užlenktas replėmis ar tai naudojant skylę sienoje. Kainavo gal kokį litą.
(Tinkamas visiems DW varikliams. Taip pat ir XUD, tik XUDams dažniausiai naudoju kažką plonesnio, nes lengviau įkišt, o pas XUD tikslumo visai nereikia, mat fazės nesireguliuoja niekur, už tai pas visus ir tempėjai automatiniai

Analogiškai užlenktą 6mm strypą naudoju TU benzinams. Aišku pavIdolEI gali sakyt, kad per sriegį netikslu, bet šiuo atveju kaiščiuojamas juk ne skriemulys, o smagratis, ir palei išorinę ribą, tai tikslumo daugiau, negu reikia).
2 - Sakyčiau turėtų būti irgi 8mm, ir be sriegio? Imam aukštesnės klasės (bent 8.8, kadangi žemų klasių matmenys leidžiami ne visai tikslūs) ilgą 8mm varžtą, kuris jau turi tik kelis cm sriegio, o toliau lygią dalį. Tą sriegį nupjaunam ir turim 8mm kaištį. Irgi naudojamas visiems DW ir DV, taip pat 16vožtuviniams TU varikliams, tiek kaip kaištis, tiek kaip blokatorius skriemulio atsukimui.
3 - Nebūtinas. Špižiniam blokui su plieniniu 8mm kaiščiu (esu turėjęs varinį, tai su tokiu geriau nežaist) be problemų laiko minėtas kaištis. Aišku, kaištį įsikišti ir varžtą veržti reikia su protu, nes nurauti ar išlaužti galima viską. Bet kataloginius niutonmetrus ir kampą jis atlaiko ir niekas nesideformuoja, o mažiau veržti motorui, kuriam žvaigždutė laisva ant šponkės, ir nerekomenduoju.
Aišku jį naudoti yra sveika, bet mano atveju tai ne tai, kad problema jį turėti, bet naudoti nemėgstu, nes naujesniems varikliams prieiti prie smagračio problema - nebėra apsauginės skardelės, paprastai nuimamos ir tenka imti starterį.
4 - Nebūtinas. Škyvuką pasistatyt galima iš akies ir diržą užsidėjus pasitikrinti jo buvimo vietą, ar per vidurį. Prieš sukant tempėją šitą įrankį vistiek privaloma ištraukti, tai jis kažkiek padeda tik montavimo stadijoj. Pas RHY/RHZ su šita konstrukcija toks įrankis nenumatytas - rekomenduojama pažiūrėti iš akies.
5 - Maunam vieną kombinuotą raktą kilpine galvute ant tempėjo varžto, o ant vienos iš žiaunų kabinam kitą kilpinį raktelį.
6 - Vietoj šito priboro puikiausiai tarnauja paprasčiausias elektros laidų dirželis - "zateškė". Apkabini diržą ir skriemulį ir užtempi.
Tai va tiek. Ir čia dirbant kruopščiai ir atidžiai. Servisuose markeriniai keitėjai kai pakeičia be kaiščių, tai paskui kažkodėl mašina sunkiai kuriasi arba kažkodėl sinchornizacijos klaidą meta ir nelabai traukia...

Dar pora pastebėjimų - labai saugoti ant alkūninio žvaigždutės būsiantį daviklio žiedą. Sulenksit ar daužtelsit - gal ir veiks, bet gal ir reiks naujo

Riebokšlius rekomenduoju keisti iškart abu, nes dar 190kkm neatlaikys tikrai

Alkūninio žvaigždutę, kadangi ji paslanki ant šponkės, nebus sunku nuimti, kaip būna pas senos kartos (iki 2003čių, po to buvo pritaikyta šito motoro konstrukcija) RHY ir RHZ motorus ir su kuo tiksliai pamenu, kad ir jūs turėjot problemų, Valdai
