WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 11:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 01 2016, 14:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 26 2016, 18:46
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Na va, pakeite varikli (dejau iskart su greiciu deze is donoro) reikejo keist ir kaikurias slangas bei radiatoriu nes tikrai proto bokstai kas tokiose vietose sugalvojo plastmases sudet kurios nuo slegio trupa. Nu bet cia jau praejes galvos skausmas.

Klausimas toks daugiau teorinis. Man po skodos ir civic kaskaip per greit sis variklis pasiekia darbine temperatura (uzsyla) ir nenoriu tikrai jo perkaitint nes bus vel :bum:
Tai va nuvaziavus apie pora km normaliai mieste rodo 5-6 pagaliukus, pravaziavau ~50 km autostrada 110-150 grizus rode 8. Kai uzgesini tai nesisuka ventiliatorius (cia gerai ar blogai?) Per pora val jis neatsala pradejus vaziuot per koki 1km pasiekia 6 pagaliukus, per nakti nukrenta iki 0. Uzgesinus kuri laika yra toks caksejimo garsas kas 30 sekundziu kaip kaskas karstas caksetu gal ten koks kondicionieriaus kondensatas ar del to kad radiatorius naujas dar neradau tiksliai. Bet sklinda kaskur is variklio puses. Jokiu balu ar nutekijmo po masina nebuna, ausinimo skystis niekur nedingsta.

Kaip pas jus syla variklis? Per kiek pasiekia darbine temp ir kiek turetu rodyt tu pagaliuku normaliam darbiniam rezime? Kada jau aisku kad kaskas netaip ir ausinimo sistema neveikia tinkamai?

PS kaskas klauset velenas ~700 eur jei atskirai kainuoja, dazniausiai luzta jis del greicio dezes. Variklio kaina 1200-1500 eur priklausomai ar nuogas ar apvilktas dezes ~400 eur. Nzn ar cia daug ar mazai bet tokias kainas gavau is skelbimu beveik visus apskambinejes kas buvo tuo metu pardavime.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2016, 20:28 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
as turiu C5 X7 benzina tai laikosi lyg 6 pagaliukai. Reiktu diagbox prisijungti ir paziureti kokia reali temperatura laipsniais o ne pagaliukais.

su diagbox galima ir testa praeita ventiliatoriui. paziuret ar ant visu padeciu veikia , nes ventiliatoriai C5 beda :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2016, 11:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
orangitto rašė:
Klausimas toks daugiau teorinis. Man po skodos ir civic kaskaip per greit sis variklis pasiekia darbine temperatura (uzsyla) ir nenoriu tikrai jo perkaitint nes bus vel :bum:
Tai va nuvaziavus apie pora km normaliai mieste rodo 5-6 pagaliukus, pravaziavau ~50 km autostrada 110-150 grizus rode 8. Kai uzgesini tai nesisuka ventiliatorius (cia gerai ar blogai?) Per pora val jis neatsala pradejus vaziuot per koki 1km pasiekia 6 pagaliukus, per nakti nukrenta iki 0. Uzgesinus kuri laika yra toks caksejimo garsas kas 30 sekundziu kaip kaskas karstas caksetu gal ten koks kondicionieriaus kondensatas ar del to kad radiatorius naujas dar neradau tiksliai. Bet sklinda kaskur is variklio puses. Jokiu balu ar nutekijmo po masina nebuna, ausinimo skystis niekur nedingsta.

Kaip pas jus syla variklis? Per kiek pasiekia darbine temp ir kiek turetu rodyt tu pagaliuku normaliam darbiniam rezime? Kada jau aisku kad kaskas netaip ir ausinimo sistema neveikia tinkamai?

Na aš pasižiūrėjau ką pas mane rodo, tai aušinimo temperatūros pirmas pagaliukas atsiranda po pirmų 5km (čia kažkur pirmi 4km užmiesčio ir tada dar kilometras miesto) Paskui pagaliukai kyla gan palaipsniui, kas vieną ar dvi minutes. Įšylus temperatūra laikosi tiek 6-7 padalomis. (čia būtent mieste). Esu ir aš atkreipęs dėmesį, kad po agresyvaus pasivažinėjimo, variklis caksi užgesinus, bet man tas garsas neatrodo blogas, realiau nuo karščio caksi išmetimo sistema ar kažkas panašaus. Beto juk kai, kietųjų dalelių filtras automatiškai daro regeneraciją, taip specialiai pakeliama išmetimo temperatūra, ko pasekoje irgi gali caksėti.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2016, 14:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Ot laikai atėjo...Kiek pamenu, skysčio temperatūra visada laipsniais būdavo matuojama, dabar-pagaliukais :P Beveik kaip tam senam geram multike, kur smauglį papūgom matavo :D

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2016, 16:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.

Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.
Žiemą visiem lėtai šyla arba nešyla, o vasarą visiem kaista ir visiem šlangos kietos. O ten dažniausiai viskas gerai būna. Nu, maksimum, termostatas.

Atvažiuoja toks tipinis veikėjas, kuriam šlangos kietos. Pačiupini - tikrai kietokos. Pasižiūri skydelyje arba su Lexia, rodo 100C (jei įjungi degimą, leidžiasi ventiliatorius). Pasakai, kad sistemoje dabar yra apie 1Bar slėgio, ir kaip jis mano, ar neturėtų šlangos ir būti kietos, kai jose yra apie 1Bar slėgio? Jei nesupranta klausimo esmės, tai dar paklausi, ar važinėja dviračiu. Aišku, dauguma sako taip. Tai, sakau, kai dviračio padangoj būna apie 1Bar slėgio, ar ne panašaus kietumo būna ji? TAIP, panašaus !!! Nu va, tai gal viskas ir OK?
Bet mano golfe tai taip nebūdavo, sako tipinis veikėjas, kad ir kiek temperatūros, vistiek minkštos būdavo. Nu kuom aš galiu padėti, kad liaudis pas mumis su kiaurais kamščiais važinėja ir paskui verkia, kad sistema užverda dar nei 110C nepasiekusi, nors normalus antifrizas su veikiančiu kamščiu iki 130C atidirba.

Ai, dar labai smagu, kai prasuki kamštį prie šimto plius, ir užburbuliuoja. Taigi kožnam iškart tarpinė kiaura. O kad trečios klasės "Pasaulio pažinimo" vadovėly kokia vandens virimo temperatūra parašyta? O septintos klasės Fizikos vadovėly kas parašyta apie tą pačią temperatūrą, kad kinta, kai keičiame aplinkos slėgį... Aišku čia visi su aukštaisiais pas mumis, bet kad nelabai jų ir reikia tokiems dalykams. Automobilius juk ne mokslininkai remontuoja :) :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2016, 10:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.

Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.


Kad man pagaliuku bedos, jage kaista nesvietiskai antifreezas, bet nera nei pagaliuku nei lemputes-isvis nieko nera. :(

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2016, 11:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.

Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.


Kad man pagaliuku bedos, jage kaista nesvietiskai antifreezas, bet nera nei pagaliuku nei lemputes-isvis nieko nera. :(

Jei nieko nėra,tai iš kur žinai kad kaista :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2016, 20:33 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
ismeta klaida ant ekrano: Engine too hot

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2016, 01:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
Jei nieko nėra,tai iš kur žinai kad kaista :)


Ar per stipriai kaista galima suzinot dviem epmyriskais budais*

1) pridedi ranka prie issipletimo bakelio slangos. skaiciuoji iki 5. jei suskaiciavus iki 0 arba vieno ranka pati atsitraukia refleksiskai- kaista per daug.
2)stebint masinos borto ekrana. vaziuoji grazia diena ir staiga ismeta geltona uzrasa "variklis per karšts :oops: "
jei kaista toliau ismeta raudona uzrasa "variklis perkaist daba, gęsink ant smūgio! :doom: :doom: :doom: "

* buna zmoniu is prigimties neturinciu skausmo receptoriu, jiems pirmas budas netiks, ir net gali negryztamai suzaloti minkstuosius audinius

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2016, 07:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Nu ne su ranka matuok, ziurek termostata gal ten elektrinis jo valdymas , gal ventiliatoriai radijatoriaus neveikia ar sparnuotes hidromova neveikia nezinau kokiu ten budu ausinama pas tave ,plauk radijatorius gal prituke tarp kondicionieriaus kondensatoriaus ir variklio radijatoriaus. Turbut ir karobkes ausinimas yra tai galima sakyt kad amzeli jai patrumpinai. Nu reik ziuret ir rasi.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 16 2016, 14:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 26 2016, 18:46
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
dar pastebejau kad nesisuka 1 ventiliatorius (vairuotojo puses) kiek radau info turi suktis abu kartu, nu bet cia jau kita opera. Pravaziavau apie 700 km mieste, uzmiestyje tai temperatura laikos stabiliai apie 7 tie pagaliukai daugiau nekaista tfu tfu :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 16 2016, 15:38 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
galiu kaune Diagbox prijungti ir paziureti kokia reali temperatura variklyje :drunk:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2017, 20:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 26 2016, 21:16
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Alkūninis silpnas, bet jis puikiai laiko tol, kol automatas neužleidžiamas iki negaliu ir kai pradeda jau rimtai smūgiuoti, tuomet ir lauko.

Gal gali plačiau aprašyti automato smūgiavimą? Kaip jis pasitaiko, kada? Klausiu, nes pats toki variklį turiu, todėl įdomu į ką reikia atkreipti dėmesį. Ačiū.

_________________
C5 2011 2.0HDi 120KW Black Tourer


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2017, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
otaip rašė:
tadas1991 rašė:
Alkūninis silpnas, bet jis puikiai laiko tol, kol automatas neužleidžiamas iki negaliu ir kai pradeda jau rimtai smūgiuoti, tuomet ir lauko.

Gal gali plačiau aprašyti automato smūgiavimą? Kaip jis pasitaiko, kada? Klausiu, nes pats toki variklį turiu, todėl įdomu į ką reikia atkreipti dėmesį. Ačiū.

Kai vazuojant pavaros jungsis ne svelniai,o lyg atrodys kad kas siknon atsitrenke tai jau bus prastai, gali turet bedu.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2017, 23:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
otaip rašė:
tadas1991 rašė:
Alkūninis silpnas, bet jis puikiai laiko tol, kol automatas neužleidžiamas iki negaliu ir kai pradeda jau rimtai smūgiuoti, tuomet ir lauko.

Gal gali plačiau aprašyti automato smūgiavimą? Kaip jis pasitaiko, kada? Klausiu, nes pats toki variklį turiu, todėl įdomu į ką reikia atkreipti dėmesį. Ačiū.

Realiai Vycius labai gerai apibūdino. Normaliai veikiantis automatas pavarą perjunginėja taip, kad nebūna smūgio. T.y. jei labai staigiai sugazuoji arba būna labai nepatogus hidroblokui perjungimas, tipo kažkokios ribinės sąlygos, gali timptelti ar netgi šiek tiek susitąsyti lengvai, bet jokių dungst ir bum neturi jausti, timptelėjimas būna švelnus ir sklandus. Ramiai važiuojant, pavarų perjungimas nelabai ką ir jaučiasi. Ta prasme, pajauti tą perjungimo momentą užpakaliu, bet jokio diskomforto ir jokio abejojimo darbo sklandumu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007