WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=33331
Puslapis 23

Autorius:  orangitto [ Rgp 01 2016, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

Na va, pakeite varikli (dejau iskart su greiciu deze is donoro) reikejo keist ir kaikurias slangas bei radiatoriu nes tikrai proto bokstai kas tokiose vietose sugalvojo plastmases sudet kurios nuo slegio trupa. Nu bet cia jau praejes galvos skausmas.

Klausimas toks daugiau teorinis. Man po skodos ir civic kaskaip per greit sis variklis pasiekia darbine temperatura (uzsyla) ir nenoriu tikrai jo perkaitint nes bus vel :bum:
Tai va nuvaziavus apie pora km normaliai mieste rodo 5-6 pagaliukus, pravaziavau ~50 km autostrada 110-150 grizus rode 8. Kai uzgesini tai nesisuka ventiliatorius (cia gerai ar blogai?) Per pora val jis neatsala pradejus vaziuot per koki 1km pasiekia 6 pagaliukus, per nakti nukrenta iki 0. Uzgesinus kuri laika yra toks caksejimo garsas kas 30 sekundziu kaip kaskas karstas caksetu gal ten koks kondicionieriaus kondensatas ar del to kad radiatorius naujas dar neradau tiksliai. Bet sklinda kaskur is variklio puses. Jokiu balu ar nutekijmo po masina nebuna, ausinimo skystis niekur nedingsta.

Kaip pas jus syla variklis? Per kiek pasiekia darbine temp ir kiek turetu rodyt tu pagaliuku normaliam darbiniam rezime? Kada jau aisku kad kaskas netaip ir ausinimo sistema neveikia tinkamai?

PS kaskas klauset velenas ~700 eur jei atskirai kainuoja, dazniausiai luzta jis del greicio dezes. Variklio kaina 1200-1500 eur priklausomai ar nuogas ar apvilktas dezes ~400 eur. Nzn ar cia daug ar mazai bet tokias kainas gavau is skelbimu beveik visus apskambinejes kas buvo tuo metu pardavime.

Autorius:  kobis [ Rgp 02 2016, 20:28 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

as turiu C5 X7 benzina tai laikosi lyg 6 pagaliukai. Reiktu diagbox prisijungti ir paziureti kokia reali temperatura laipsniais o ne pagaliukais.

su diagbox galima ir testa praeita ventiliatoriui. paziuret ar ant visu padeciu veikia , nes ventiliatoriai C5 beda :bum:

Autorius:  Vilimantas [ Rgp 04 2016, 11:17 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

orangitto rašė:
Klausimas toks daugiau teorinis. Man po skodos ir civic kaskaip per greit sis variklis pasiekia darbine temperatura (uzsyla) ir nenoriu tikrai jo perkaitint nes bus vel :bum:
Tai va nuvaziavus apie pora km normaliai mieste rodo 5-6 pagaliukus, pravaziavau ~50 km autostrada 110-150 grizus rode 8. Kai uzgesini tai nesisuka ventiliatorius (cia gerai ar blogai?) Per pora val jis neatsala pradejus vaziuot per koki 1km pasiekia 6 pagaliukus, per nakti nukrenta iki 0. Uzgesinus kuri laika yra toks caksejimo garsas kas 30 sekundziu kaip kaskas karstas caksetu gal ten koks kondicionieriaus kondensatas ar del to kad radiatorius naujas dar neradau tiksliai. Bet sklinda kaskur is variklio puses. Jokiu balu ar nutekijmo po masina nebuna, ausinimo skystis niekur nedingsta.

Kaip pas jus syla variklis? Per kiek pasiekia darbine temp ir kiek turetu rodyt tu pagaliuku normaliam darbiniam rezime? Kada jau aisku kad kaskas netaip ir ausinimo sistema neveikia tinkamai?

Na aš pasižiūrėjau ką pas mane rodo, tai aušinimo temperatūros pirmas pagaliukas atsiranda po pirmų 5km (čia kažkur pirmi 4km užmiesčio ir tada dar kilometras miesto) Paskui pagaliukai kyla gan palaipsniui, kas vieną ar dvi minutes. Įšylus temperatūra laikosi tiek 6-7 padalomis. (čia būtent mieste). Esu ir aš atkreipęs dėmesį, kad po agresyvaus pasivažinėjimo, variklis caksi užgesinus, bet man tas garsas neatrodo blogas, realiau nuo karščio caksi išmetimo sistema ar kažkas panašaus. Beto juk kai, kietųjų dalelių filtras automatiškai daro regeneraciją, taip specialiai pakeliama išmetimo temperatūra, ko pasekoje irgi gali caksėti.

Autorius:  valdas 76 [ Rgp 04 2016, 14:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

Ot laikai atėjo...Kiek pamenu, skysčio temperatūra visada laipsniais būdavo matuojama, dabar-pagaliukais :P Beveik kaip tam senam geram multike, kur smauglį papūgom matavo :D

Autorius:  tadas1991 [ Rgp 04 2016, 16:26 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.

Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.
Žiemą visiem lėtai šyla arba nešyla, o vasarą visiem kaista ir visiem šlangos kietos. O ten dažniausiai viskas gerai būna. Nu, maksimum, termostatas.

Atvažiuoja toks tipinis veikėjas, kuriam šlangos kietos. Pačiupini - tikrai kietokos. Pasižiūri skydelyje arba su Lexia, rodo 100C (jei įjungi degimą, leidžiasi ventiliatorius). Pasakai, kad sistemoje dabar yra apie 1Bar slėgio, ir kaip jis mano, ar neturėtų šlangos ir būti kietos, kai jose yra apie 1Bar slėgio? Jei nesupranta klausimo esmės, tai dar paklausi, ar važinėja dviračiu. Aišku, dauguma sako taip. Tai, sakau, kai dviračio padangoj būna apie 1Bar slėgio, ar ne panašaus kietumo būna ji? TAIP, panašaus !!! Nu va, tai gal viskas ir OK?
Bet mano golfe tai taip nebūdavo, sako tipinis veikėjas, kad ir kiek temperatūros, vistiek minkštos būdavo. Nu kuom aš galiu padėti, kad liaudis pas mumis su kiaurais kamščiais važinėja ir paskui verkia, kad sistema užverda dar nei 110C nepasiekusi, nors normalus antifrizas su veikiančiu kamščiu iki 130C atidirba.

Ai, dar labai smagu, kai prasuki kamštį prie šimto plius, ir užburbuliuoja. Taigi kožnam iškart tarpinė kiaura. O kad trečios klasės "Pasaulio pažinimo" vadovėly kokia vandens virimo temperatūra parašyta? O septintos klasės Fizikos vadovėly kas parašyta apie tą pačią temperatūrą, kad kinta, kai keičiame aplinkos slėgį... Aišku čia visi su aukštaisiais pas mumis, bet kad nelabai jų ir reikia tokiems dalykams. Automobilius juk ne mokslininkai remontuoja :) :labas:

Autorius:  Elviukai123 [ Rgp 05 2016, 10:20 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

tadas1991 rašė:
Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.

Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.


Kad man pagaliuku bedos, jage kaista nesvietiskai antifreezas, bet nera nei pagaliuku nei lemputes-isvis nieko nera. :(

Autorius:  Saulynas [ Rgp 05 2016, 11:39 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.

Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.


Kad man pagaliuku bedos, jage kaista nesvietiskai antifreezas, bet nera nei pagaliuku nei lemputes-isvis nieko nera. :(

Jei nieko nėra,tai iš kur žinai kad kaista :)

Autorius:  kobis [ Rgp 05 2016, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

ismeta klaida ant ekrano: Engine too hot

Autorius:  Elviukai123 [ Rgp 06 2016, 01:29 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

Saulynas rašė:
Jei nieko nėra,tai iš kur žinai kad kaista :)


Ar per stipriai kaista galima suzinot dviem epmyriskais budais*

1) pridedi ranka prie issipletimo bakelio slangos. skaiciuoji iki 5. jei suskaiciavus iki 0 arba vieno ranka pati atsitraukia refleksiskai- kaista per daug.
2)stebint masinos borto ekrana. vaziuoji grazia diena ir staiga ismeta geltona uzrasa "variklis per karšts :oops: "
jei kaista toliau ismeta raudona uzrasa "variklis perkaist daba, gęsink ant smūgio! :doom: :doom: :doom: "

* buna zmoniu is prigimties neturinciu skausmo receptoriu, jiems pirmas budas netiks, ir net gali negryztamai suzaloti minkstuosius audinius

Autorius:  Arthur [ Rgp 06 2016, 07:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

Nu ne su ranka matuok, ziurek termostata gal ten elektrinis jo valdymas , gal ventiliatoriai radijatoriaus neveikia ar sparnuotes hidromova neveikia nezinau kokiu ten budu ausinama pas tave ,plauk radijatorius gal prituke tarp kondicionieriaus kondensatoriaus ir variklio radijatoriaus. Turbut ir karobkes ausinimas yra tai galima sakyt kad amzeli jai patrumpinai. Nu reik ziuret ir rasi.

Autorius:  orangitto [ Rgp 16 2016, 14:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

dar pastebejau kad nesisuka 1 ventiliatorius (vairuotojo puses) kiek radau info turi suktis abu kartu, nu bet cia jau kita opera. Pravaziavau apie 700 km mieste, uzmiestyje tai temperatura laikos stabiliai apie 7 tie pagaliukai daugiau nekaista tfu tfu :)

Autorius:  kobis [ Rgp 16 2016, 15:38 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

galiu kaune Diagbox prijungti ir paziureti kokia reali temperatura variklyje :drunk:

Autorius:  otaip [ Bal 20 2017, 20:21 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

tadas1991 rašė:
Alkūninis silpnas, bet jis puikiai laiko tol, kol automatas neužleidžiamas iki negaliu ir kai pradeda jau rimtai smūgiuoti, tuomet ir lauko.

Gal gali plačiau aprašyti automato smūgiavimą? Kaip jis pasitaiko, kada? Klausiu, nes pats toki variklį turiu, todėl įdomu į ką reikia atkreipti dėmesį. Ačiū.

Autorius:  Vycius [ Bal 20 2017, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

otaip rašė:
tadas1991 rašė:
Alkūninis silpnas, bet jis puikiai laiko tol, kol automatas neužleidžiamas iki negaliu ir kai pradeda jau rimtai smūgiuoti, tuomet ir lauko.

Gal gali plačiau aprašyti automato smūgiavimą? Kaip jis pasitaiko, kada? Klausiu, nes pats toki variklį turiu, todėl įdomu į ką reikia atkreipti dėmesį. Ačiū.

Kai vazuojant pavaros jungsis ne svelniai,o lyg atrodys kad kas siknon atsitrenke tai jau bus prastai, gali turet bedu.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 20 2017, 23:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 2,7HDI variklio defekto remontas

otaip rašė:
tadas1991 rašė:
Alkūninis silpnas, bet jis puikiai laiko tol, kol automatas neužleidžiamas iki negaliu ir kai pradeda jau rimtai smūgiuoti, tuomet ir lauko.

Gal gali plačiau aprašyti automato smūgiavimą? Kaip jis pasitaiko, kada? Klausiu, nes pats toki variklį turiu, todėl įdomu į ką reikia atkreipti dėmesį. Ačiū.

Realiai Vycius labai gerai apibūdino. Normaliai veikiantis automatas pavarą perjunginėja taip, kad nebūna smūgio. T.y. jei labai staigiai sugazuoji arba būna labai nepatogus hidroblokui perjungimas, tipo kažkokios ribinės sąlygos, gali timptelti ar netgi šiek tiek susitąsyti lengvai, bet jokių dungst ir bum neturi jausti, timptelėjimas būna švelnus ir sklandus. Ramiai važiuojant, pavarų perjungimas nelabai ką ir jaučiasi. Ta prasme, pajauti tą perjungimo momentą užpakaliu, bet jokio diskomforto ir jokio abejojimo darbo sklandumu.

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/