Zilviukstis rašė:
Stasietis rašė:
Siaip tai su fapais buna tokie bajeriai, kad i lt masinos gryzta jau su uzsikisusiais filtrais, kuriu rida apie 200kkm, tada lietuviu meistrai, kad nekisti babkiu i isprogramavima, grezia filtrus, taip apgaudami fap kompa.
Is tokio grezto filtro naudos 0. O regeneracijos sekmingai vykdomos, ko pasekoje kencia kiti mazgai..
Reiktu tikrai apsvarstyti ar verta pinigus kisti i skyscio pirkima, kai uz kelias desimtis papildomu euru galima sita hemaroju issioperuoti ir pamirsti visam laikui.
Jau antras prancuzas su isoperuotu fap ir egr. Dumingumo nera absoliuciai jokio.
Keliasdesimt euru netiketai virsta i 150eu. tiek paprase uz isemima ir isprogramavima.
jei surasiu koda ir jis man tiks tai internete uz grubiai 170 eu randu 4.5l skyscio. kam ji pjauti ir salinti kai kaina panasi tampa?
Už grubiai 170eur rasi skysčio, tuomet kažkas tau jį už kažkiek pinigų supils, kažkas už kažkiek pinigų prisijungs su Lexia ir atliks skysčio dapylimo programavimo darbą ir priverstinę regeneraciją. Ir bus labai smagu, jei su skysčio matuokle viskas tvarkoj...
O jei mašina nuvažiavus 250kkm, tai filtras savo resursą jau atitarnavęs ir jo praeinamumas jokiais skysčiais į gamyklinį negrįš. Aišku, važiuoja jie ir toliau, bet pamatytum, kiek maumų ten juose būna prie 400kkm ridos ir pan.
O tie 150eur tai manau pas Arūną servise, oficialiai, su sąskaita. Žmonės dirba asmeniškai ir būna ir 120, ir dar mažiau, su viskuo. O jei rankoves pasiraityti patys mokate, tai kainuoja tik programavimas.