Sveiki citriniečiai, 2007 m. c5 125 kW automatas pradėjo keistai elgtis. Nuo praėjusių metų gruodžio prasidėjo problemos – užsidegė variklio gedimo indikacijos lemputė. Pragręžtas ir išprogramuotas suodžių filtras, išprogramuotas EGR, pakeistas ECU teigiamo rezultato neduoda. Kompiuteris rodo turbinos slėgio daviklio klaidą. Traukia normaliai, kuro sąnaudos nepasikeitė. Pakeitus daviklį klaida išnyksta iki kito ryto, vėliau vėl tas pats - įdėjus senąjį daviklį ir ištrynus klaidą viskas kartojasi iš naujo. Eksperimento dėlei vieną daviklį prijungėme prie turbinos vamzdelio, kitą prie laidų. Klaidos nerodė savaitę, vėliau suprato apgaulę. Toliau dar gražiau – jeigu vieną dieną neužvedi variklio, tai prietaisų skydelyje užsidega ABS, ESP ASR, serviso lemputės, rodo, kad važiuoji atbuliniu bėgiu, jungiant pavarą jaučiasi „stuktelėjimas“ dingsta trauka ir apsipila juodais dūmais. Atjungus akumuliatorių 2 min viskas veikia puikiai iki kitos bent vienos paros prastovos.Diagnostika vėl rodo slėgio daviklio klaidą. Važiuojant kasdien, kompiuteris praneša apie variklio klaidą, dega čekas, traukia gerai. Gal turite patarimų?
|