WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 17 2024, 01:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kada baigia kaisti žvakės?
StandartinėParašytas: Kov 16 2004, 14:07 
ar ji turi degti kai variklis shiltas? manau nea, todel noreciau paklaust, kodel pas mane ji dega visada pries uzvedant varikli??? :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2004, 14:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
viskas ok :) pries uzvedant pasildomi cilindrai visais atvejais. tik, jei neklystu, trukme skiriasi sildymo.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2004, 15:07 
nu gal... bet kad pas mane ta trukme visais atvejais vienoda. kituose dyzeliuose tai zinau, kad jei variklis shiltas tai ta lempike tik uzsidega ir uzgesta. :idea:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2004, 15:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
cia pas wagenus uzsidega ir uzgesta. O pas << tai tik siek tiek trumpiau nei saltam dega, bet dega ir kaitinti butina. Nes nepakaitunus ilgiau sukti tenka. Isbandyta. Taip kad kaitintik ir neimk i galva.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2004, 15:55 
Viskas ten tvarkoj padaryta. del to orginalia pakaitinimo zvake gali uz 45 Lt paimti, gal noretum susipazinti su greito kaitimo zvakiu kainom :P. Siap jei tu garantuotas kad variklis siltas tau nebutina laukt kol uzges lempute suki rakteli ir viskas vistiek ir uzvestai masinai dar pakaitinimo zvakes veikia tik pas vienus citramonus jos veikia tam tikra laiko tarpa o pas kitus kol variklis susyla iki 60 laipsniu C. (ekologijos vergai)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2004, 19:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Panasu kad hdi si reikala sutvarke - lempute dega kai is tikro kaitina. Jie siltas ji net nemirkteli. Beje pas hdi zvakes nekaitinamos jei ore temperatura >15C.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2004, 08:04 
Variklyje stovi silumos daviklis, kuris nurodo relei kiek ilgai kaitinti zvakes. Pvz.: VW 1.9d (apie 1996m) varikliuose esant tam tikrai temperaturai, kaitinimas visiskai atsijungia ir esant zemesniai temperaturai varikli uzvesti yra lengviau negu jam esant siltam.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2004, 08:17 
malgis rašė:
viskas ok :) pries uzvedant pasildomi cilindrai visais atvejais. tik, jei neklystu, trukme skiriasi sildymo.
Bukime truputi tikslesni: sildomas yra purkstukas, nes zvake ieina tik i forkamera ir jos galas atsiduria tiesiai po purkstuku , o visa cilindra susildyti butu kiek sudetiga.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2004, 14:53 
Cituoti:
Nebutinai VW, paprasciausiai imontuotas termodaviklis , kuris esant 5C ir auksciau isjungia kaitinimo rele. Bet, kad siltas blogiau vedasi uz salta kai ji kaitina, tai cia i pievas pavarei, tai kam tada kaitinti???? A? O << kaitina visada, bent jau senesni traktoriai, o kaip su naujais tai nieko pasakyt negaliu.....


Pabandyk VW uzvesti kai turbo variklis prie galo o pakaitinimo zvakes atjunktos, nes pagal daviklius variklis siltas o realiai jis vaziuotaas pries gera val. o saltas vedasi puikiai nes veikia pakaitinimo zvakes.
O del kaitinimo trukmes jau rasiau kad yra du variantai kad po lemutes uzgesimo sildo iki 60 laipsniu (jei pastave sildo visalaik ieskok gedimo pradek nuo zalios spalvos davikliuko prie termostato) kitems po lemputes uzgesimo dar veikia 10-12 sek ir viskas.[/quote]


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2004, 15:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
O temperaturos daviklis stovi ne paciame pakaitinimo zvakiu valdymo bloke? Tame kur prie akumo?
Uzvedus varikli pakaitinimo zvakes neatsijungia? Jeigu jos veiktu, tai turetu padeti dirbti saltam varikliui, bet kazkaip ziema to nesijaute :(
Uzgesus lemputei pas mane pakaitinimo rele atsijungia "pukute" po 5-15 sekundziu, priklausomai nuo lauko oro temperaturos.

Pagal el. schema prie to bloko nesijungia jokie davikliai, jis parodytas kaip vienas neardomas daiktas. Is viso prie jungiasi sesi laidai, du zvakiu grandines, keturi pacio bloko maitinimui. Nebent yra prijungimu kurie el. schemose neparodyti. Prie sito daikto as dar nagu nesu kises, todel praktiskai nezinau realios situacijos, turiu tik teorines zinias :)

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2004, 12:12 
Caras rašė:
bent jau ji isardzius ten jokio i temperaturos davikli panasaus daikti nera (nebent koks tranzistoriukas panaudotas vietoj jo) siaip siltam varikliui turetu skirti lemputes degimo laikas bet ne laikas po lemputes uzgesimo. lemputes uzgsimo laika reguliuoja daviklis kuris irgi randasi prie termostato (tik neatsimenu spalvos toli rudas, toli melinas). Yra itarimas kad tas laikas siek tiek sviruoja nuo pacios zvakiu temperaturos nes keiciantis temperaturai keiciasi ju varza. Bet variklio darbui tai dideles esmes nebesudaro nes ir tech. literaturoje laikai duodami intervalais arba dar su graziu zodeliu "apie".
Zvakiu kaitinimo laikas nelabai turetu priklausyti nuo varzos. Jeigu veikia tik dvi zvakes, kaitinimo laikas bus tas pats. O melynas daviklis skirtas variklio temperaturai prietaisu skydelyje rodyti ir jokios itakos zvakems neturi (bandziau atjungineti)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2004, 12:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Pavarcius atsarginiu daliu katalogus rezultatai tokie: I kartos XM visiems dyzeliams eina tas pats pakaitinimo blokas ir tokios pat pakaitinimo zvakes, II kartos XM priklausomai nuo variklio ir metu prasideda pakaitinimo bloku ir zvakiu variacijos. Todel manau kas XM II galbut galimi ir ivairus pakaitinimo scenarijai. Bet kad jokiu papildomu davikliu nesijungia tai sto pudovai, ir tiems ir tiems eina vienas blokas.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2004, 13:32 
o as pavarciau schemas tai dabar irgi galiu parasyti tiksliau senesniems Xm ir be turbinos Ksiusom ir Zx eina paprastute pakaitinimo schema be jokiu papildomu davikliu ( cia islieka tas variantas kur sila tam tikra laiko tarpa) O su turbo dizeliais ir Xm naujasniu metu tai ten ne tik davikliu bet ir papildomu reliu prideta kurios atjungineja (ar ijungineja) elektros padavimus i pakaitinimo rele priklausomai nuo temperaturo siurblio paankstinimo kampo bei speju kad ir nuo atmosferinio slegio (ne visu reliu arasimus radau) ir tu schemu varijaciju randu tris.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007