WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Kada baigia kaisti žvakės? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=340 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Svečias [ Kov 16 2004, 14:07 ] |
Pranešimo tema: | Kada baigia kaisti žvakės? |
ar ji turi degti kai variklis shiltas? manau nea, todel noreciau paklaust, kodel pas mane ji dega visada pries uzvedant varikli??? ![]() |
Autorius: | malgis [ Kov 16 2004, 14:27 ] |
Pranešimo tema: | |
viskas ok ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 16 2004, 15:07 ] |
Pranešimo tema: | |
nu gal... bet kad pas mane ta trukme visais atvejais vienoda. kituose dyzeliuose tai zinau, kad jei variklis shiltas tai ta lempike tik uzsidega ir uzgesta. ![]() |
Autorius: | Paulius [ Kov 16 2004, 15:35 ] |
Pranešimo tema: | |
cia pas wagenus uzsidega ir uzgesta. O pas ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 16 2004, 15:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Viskas ten tvarkoj padaryta. del to orginalia pakaitinimo zvake gali uz 45 Lt paimti, gal noretum susipazinti su greito kaitimo zvakiu kainom :P. Siap jei tu garantuotas kad variklis siltas tau nebutina laukt kol uzges lempute suki rakteli ir viskas vistiek ir uzvestai masinai dar pakaitinimo zvakes veikia tik pas vienus citramonus jos veikia tam tikra laiko tarpa o pas kitus kol variklis susyla iki 60 laipsniu C. (ekologijos vergai) |
Autorius: | Vytis [ Kov 16 2004, 19:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Panasu kad hdi si reikala sutvarke - lempute dega kai is tikro kaitina. Jie siltas ji net nemirkteli. Beje pas hdi zvakes nekaitinamos jei ore temperatura >15C. |
Autorius: | Vycka [ Kov 17 2004, 08:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklyje stovi silumos daviklis, kuris nurodo relei kiek ilgai kaitinti zvakes. Pvz.: VW 1.9d (apie 1996m) varikliuose esant tam tikrai temperaturai, kaitinimas visiskai atsijungia ir esant zemesniai temperaturai varikli uzvesti yra lengviau negu jam esant siltam. |
Autorius: | Vycka [ Kov 17 2004, 08:17 ] |
Pranešimo tema: | |
malgis rašė: viskas ok Bukime truputi tikslesni: sildomas yra purkstukas, nes zvake ieina tik i forkamera ir jos galas atsiduria tiesiai po purkstuku , o visa cilindra susildyti butu kiek sudetiga.
![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 18 2004, 14:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Cituoti: Nebutinai VW, paprasciausiai imontuotas termodaviklis , kuris esant 5C ir auksciau isjungia kaitinimo rele. Bet, kad siltas blogiau vedasi uz salta kai ji kaitina, tai cia i pievas pavarei, tai kam tada kaitinti???? A? O << kaitina visada, bent jau senesni traktoriai, o kaip su naujais tai nieko pasakyt negaliu..... Pabandyk VW uzvesti kai turbo variklis prie galo o pakaitinimo zvakes atjunktos, nes pagal daviklius variklis siltas o realiai jis vaziuotaas pries gera val. o saltas vedasi puikiai nes veikia pakaitinimo zvakes. O del kaitinimo trukmes jau rasiau kad yra du variantai kad po lemutes uzgesimo sildo iki 60 laipsniu (jei pastave sildo visalaik ieskok gedimo pradek nuo zalios spalvos davikliuko prie termostato) kitems po lemputes uzgesimo dar veikia 10-12 sek ir viskas.[/quote] |
Autorius: | Lyncas [ Kov 18 2004, 15:59 ] |
Pranešimo tema: | |
O temperaturos daviklis stovi ne paciame pakaitinimo zvakiu valdymo bloke? Tame kur prie akumo? Uzvedus varikli pakaitinimo zvakes neatsijungia? Jeigu jos veiktu, tai turetu padeti dirbti saltam varikliui, bet kazkaip ziema to nesijaute ![]() Uzgesus lemputei pas mane pakaitinimo rele atsijungia "pukute" po 5-15 sekundziu, priklausomai nuo lauko oro temperaturos. Pagal el. schema prie to bloko nesijungia jokie davikliai, jis parodytas kaip vienas neardomas daiktas. Is viso prie jungiasi sesi laidai, du zvakiu grandines, keturi pacio bloko maitinimui. Nebent yra prijungimu kurie el. schemose neparodyti. Prie sito daikto as dar nagu nesu kises, todel praktiskai nezinau realios situacijos, turiu tik teorines zinias ![]() |
Autorius: | Vycka [ Kov 19 2004, 12:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Caras rašė: bent jau ji isardzius ten jokio i temperaturos davikli panasaus daikti nera (nebent koks tranzistoriukas panaudotas vietoj jo) siaip siltam varikliui turetu skirti lemputes degimo laikas bet ne laikas po lemputes uzgesimo. lemputes uzgsimo laika reguliuoja daviklis kuris irgi randasi prie termostato (tik neatsimenu spalvos toli rudas, toli melinas). Yra itarimas kad tas laikas siek tiek sviruoja nuo pacios zvakiu temperaturos nes keiciantis temperaturai keiciasi ju varza. Bet variklio darbui tai dideles esmes nebesudaro nes ir tech. literaturoje laikai duodami intervalais arba dar su graziu zodeliu "apie". Zvakiu kaitinimo laikas nelabai turetu priklausyti nuo varzos. Jeigu veikia tik dvi zvakes, kaitinimo laikas bus tas pats. O melynas daviklis skirtas variklio temperaturai prietaisu skydelyje rodyti ir jokios itakos zvakems neturi (bandziau atjungineti)
|
Autorius: | Lyncas [ Kov 19 2004, 12:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Pavarcius atsarginiu daliu katalogus rezultatai tokie: I kartos XM visiems dyzeliams eina tas pats pakaitinimo blokas ir tokios pat pakaitinimo zvakes, II kartos XM priklausomai nuo variklio ir metu prasideda pakaitinimo bloku ir zvakiu variacijos. Todel manau kas XM II galbut galimi ir ivairus pakaitinimo scenarijai. Bet kad jokiu papildomu davikliu nesijungia tai sto pudovai, ir tiems ir tiems eina vienas blokas. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 19 2004, 13:32 ] |
Pranešimo tema: | |
o as pavarciau schemas tai dabar irgi galiu parasyti tiksliau senesniems Xm ir be turbinos Ksiusom ir Zx eina paprastute pakaitinimo schema be jokiu papildomu davikliu ( cia islieka tas variantas kur sila tam tikra laiko tarpa) O su turbo dizeliais ir Xm naujasniu metu tai ten ne tik davikliu bet ir papildomu reliu prideta kurios atjungineja (ar ijungineja) elektros padavimus i pakaitinimo rele priklausomai nuo temperaturo siurblio paankstinimo kampo bei speju kad ir nuo atmosferinio slegio (ne visu reliu arasimus radau) ir tu schemu varijaciju randu tris. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |