HeLLmiX rašė:
Laimonas rašė:
HeLLmiX rašė:
Arba isipili adityvo ir vaziuoji toliau. Kam ji must lauk jei jis dar veikia?

Tam kad nedroztu variklio, turbos, purkstuku ir t.t. Na cia optimistu tokiu kur taip rase pas mane jau labai daug po metu dvieju atvaziavo, pasikeite purkstukus, turbas, tai ta optimizmo dainele "dasipili ir vaziuoji" kazkur dingusi

Vis idomu kas gali purkstukam nutikti uzsikisus filtrui?

Gi pilna internete INFO apie uzsikoksavusius purkstukus

Na tu isivaizduok, kamina uzkisi, variklis bando isstumti per ji lauk dumus, sunkiai sekasi, pakyla spaudimas tiek ant turbos tik paciuose cilindruose, jau nekalbu apie regeneraciju metu papildomai paduodamo dyzelio kieki, kuris dar labiau pablogina situacija, taip ir uzdega purkstukai, sudega voztuvai ir turbina + jei jau visai ragai tai ir patenka tas brudas i tepalus, o tada chajuk isvis. Taip FAP + - veikia normaliai iki 200-250k (ta prasme NORMALIAI tvarkingai po truputi kaip vezys pasislepes gadina motora), po to jau tikrai VĖŽYS. Vienareikšmiškai, čia net diskusijų negali būti tuo klausimu. Vienintelis aspektas - jei esi ŽALIAVALGIS GRŪDŽIAĖDIS ir ALE GAMTOS MYLĖTOJAS, tada taip, draskom motorą, nes juk kas nutiks, sumokėsi už mazgų remontą kokius 1000e, bet argi gaila, juk FAP dar veikia ;] Na ir kas kad visa kas po kapotu eina velniop, myliu gamtą... Taip aš irgi ją myliu, bet gamta labiau teršiama kai pats motoras blogas, purkštukai, turba kompresija ir pan... Senas tvarkingas dyzelis juodo dūmo nemeta visai, svarbu kad viskas kortektiškai veiktų. O FAP tik maskuoja, bet išlėkus į užmiestį netinkamai įvykus regeneracijai, užteršiama gamta dar daugiau nei išvis be FAP.