tadas1991 rašė:
Lietuvnikas rašė:
ukw rašė:
Jau matau kaip mašiną ponas mylite ir prižiūrite. Tepalo slėgio nėr - gazuojam toliau, gal atsiras. Fak nu............................. Kodėl jūs taip darote?
Darom ..todel..kad visgi slegis yra.., o kodel yra galesiu paaiskiti Tamstai veliau.. . Bet klausimai kur problema aktualus... . Pats mazdaug numanau kur beda, bet mielai priimsiu patyrusiu info, - uz ja busiu dekingas.
Tai vat gal reiktų paaiškinti, ką ir kaip jūs ten nustatėt dėl to slėgio, o ne parašyti pusę žinomos informacijos ir tikėtis, kad žmonės burs iš kavos tirščių?
Šiuo atveju manau, kad problema su tepalo slėgiu nėra susijusi. Gesinasi variklis dėl kuro sistemos problemų, o tepalo slėgį išmeta dėl to, kad užgesinimo ECU nenumatė ir spėja pagaut, kad nukrito slėgis dar prieš tą momentą, kai supranta, kad variklis nebesisuka.
Beje, jei jau tikrai taip savo automobilį mylėtumėte ir prižiūrėtumėte, tai piltumėte tokį tepalą, koks jam priklauso, o ne pusiau sintetinį.
- na gamintojas rekomenduoja ir sintetini ir pusiau sintetini, - mano meile automobiliui visgi nera begaline..., bet manau kad pakankama.
Jus teisus, kompo info del tepalo slegio, yra del minetos priezasties. Pats uzgesimo procesas: dingsta trauka ir po keliu sekundziu gesta. Uzgesinta motora negali uzkurti 10 - 15min. , Jei bandai uzkurti kompas meta uzrasa "engine imobilaizer fault".Bet po 10-15min. kuriasi ir vaziuoja. bet po 30 -50km. vel tas pats... .
Reikes patikrinti kontaktus ir kuro sistemos jungtis. Pasidaryti komputerastine diagnostika.
Gal yra yra kokios tradicines problemos siam gedimui?