Tepalo oro žarnose visada būna ir visada rasi. Kiek - truputį priklauso nuo turbinos būklės ir labai priklauso nuo važiavimo ir vairuotojo.
Brolio 406tukui sukosi sankaba gal vos ne metus laiko. Prisiėjom galiausiai pakeisti. Tai nežinodamas pasiunčiau jį žemyn ardyt turbinos slėginių žarnų. Tai bachūras (būdamas bankininku gyvenime), nežinodamas apie grečiančius pavojus, nusileido ant galvos kokį litrą tepalo iš apatinės žarnos ir interkūlerio. O su turbina viskas normaliai. Paprasčiausiai su sukančia sankaba labai nepagazuosi, tai ramiai ir važinėjo, turbina praktiškai niekada rimtai ir nepūsdavo. Dar būna pas kai kuriuos variklius tepalo kišenių. Pvz, pas 2,2HDi 4HX variklį variklio prieky regeneracinės sklendės, iš jų viena atšaka eina normaliai per interkūlerį, kita per šildytuvą. Šildytuvo pusė atsidaro tik vykstant regeneracijai, o jei FAPo nebėra, tai ir niekada. O ta oro sklendė nėra sandari labai, ten juk tik srautus valdyt. O ta žarna į tą šildytuvą sukta, gaunasi sifonas. Tai ten visada randi kokį puslitrį minimum

Jei savininkas šalia stovi, tai ir apsiverkia būna

Balučių nuo turbinos nėbūna, nebent jau turbinai visiški batai, bet turėtų tada jau dūminti, arba bent jau nuėmus žarną už interkūlerio nuo kolektoriaus ir pagazavus - paduot stabilios tepalo miglos.