WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 13:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 15 2017, 02:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
fexess rašė:
HeLLmiX rašė:
ukw rašė:
O ką aš Jums sakiau....

Tai niekas ir neabejojo :) bet giliai sirdyje tikejosi jog klysti :D

labai sunkus dezes nuemimas? Pas mane sankaba dar nesneka, bet buna uzeina salta kartais sujoja atleidziant, bet da labai retai. Jau matyt irgi pirmi simptomai. :) Na bet gesta graziai, smagratis nesidauzo, tai dar manau laikys. :) Uztai ir kazkaip bijau cipuot, nes itariu tas pacipavimas greit suestu iki galo ta smagrati..

Sunku, lengva labai subjektyvu :) lyginant su kuo? Is emes reikia leisti visa traversa zemen tai jau nebera lengva:) pavaru deze irgi nera maza ir lengva labai. Vietos nera labai daug aplink, reikia laviruoti arba dar usa imtis zemen, tam tikriausiAi reiktu priekini bumperi nusiimt :) as asmeniskai sakyciau, kad sunku :) darbo yra pakankamai :) antra karta nesinori lysti, bent jau greitu metu. Kas del cipavimo, tai jei ten viskas i pabaiga tai tiesiog paankstinsi reikalus, jei inirtingai dziaugsies :) arba parduosi necipaves ir nepasidziauges :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2017, 10:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2017, 20:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 07 2016, 21:08
Pranešimai: 32
Miestas: Panevezys
Phantom- rašė:
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

nervuojat jus jau mane :D ir man norisi :D kiek europiniu kainuoja cia tas reikalas? Man dar ir dpf su egr pasalint reiktu tada..

_________________
C6 2.2hdi 125kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2017, 23:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
fexess rašė:
Phantom- rašė:
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

nervuojat jus jau mane :D ir man norisi :D kiek europiniu kainuoja cia tas reikalas? Man dar ir dpf su egr pasalint reiktu tada..

Tauriaus numeris viešai prieinamas forume. Kaune ir Vilniuje jis būna. Jei patogiau pajūris, tuomet Laimonas, kurio kontaktai taip pat laisvai prieinami Peugeot forume, tokiu pat nikneimu (Laimonas).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 00:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Phantom- rašė:
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

Kaip cipavai? Kad visada trauktu ar kad nuo ~80% gazo?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 00:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
fexess rašė:
Phantom- rašė:
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

nervuojat jus jau mane :D ir man norisi :D kiek europiniu kainuoja cia tas reikalas? Man dar ir dpf su egr pasalint reiktu tada..

Tauriaus numeris viešai prieinamas forume. Kaune ir Vilniuje jis būna. Jei patogiau pajūris, tuomet Laimonas, kurio kontaktai taip pat laisvai prieinami Peugeot forume, tokiu pat nikneimu (Laimonas).

O Laimonas cipuoja? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 07:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Zinoma :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 07:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
HeLLmiX rašė:
Phantom- rašė:
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

Kaip cipavai? Kad visada trauktu ar kad nuo ~80% gazo?

Visoje amplitudėj pakėlė, bet iš pradžių mažiau, sakė apie 8% pradžioj, o nuo antros pusės jau normaliai. Gazo pedalas tapo žymiai jautresnis pradžioje, seniau kad pradėtų traukti reikėdavo minimum iki pusės nuspausti, dabar mieste daugiau pusės pedalo eigos praktiškai nespaudžiau net ir tada kai reikia staigiai pagreitėti ir pan. nes ir taip traukos užtenka :D kita pusė eigos tik užmiestyje lenkiant ar pan., kai jau reikia kad "eitų" :doom:. Su mechanu turėtų visai raketa būti, automatas tai dar kol pagalvoja, kol perjungia žemesnę pavarą, pajudant iš vietos irgi jis galvoja :) su automatu tik ramiai važinėti ir kamščiuose stovėti, o mieste jei reikia "nardyti" tai geriau mechanas, sport režimas kažkiek pagelbėja bet vistiek ne tas.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 09:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Phantom- rašė:
HeLLmiX rašė:
Phantom- rašė:
Problema sutvarkyta, sklende isprogramuota ir tuo paciu pacipuota (Tauriaus darbas) :appl: atrodo kad kitas variklis butu istatytas, masina patapo kur kas gyvesne :mrgreen:

Kaip cipavai? Kad visada trauktu ar kad nuo ~80% gazo?

Visoje amplitudėj pakėlė, bet iš pradžių mažiau, sakė apie 8% pradžioj, o nuo antros pusės jau normaliai. Gazo pedalas tapo žymiai jautresnis pradžioje, seniau kad pradėtų traukti reikėdavo minimum iki pusės nuspausti, dabar mieste daugiau pusės pedalo eigos praktiškai nespaudžiau net ir tada kai reikia staigiai pagreitėti ir pan. nes ir taip traukos užtenka :D kita pusė eigos tik užmiestyje lenkiant ar pan., kai jau reikia kad "eitų" :doom:. Su mechanu turėtų visai raketa būti, automatas tai dar kol pagalvoja, kol perjungia žemesnę pavarą, pajudant iš vietos irgi jis galvoja :) su automatu tik ramiai važinėti ir kamščiuose stovėti, o mieste jei reikia "nardyti" tai geriau mechanas, sport režimas kažkiek pagelbėja bet vistiek ne tas.

Kai ta dėžė prisiadaptuoja, tai visai neblogai junginėja. Ar visada sportiškai važinėji?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 09:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Važinėju ramiai, vis dar sunku priprasti akiai prie sąnaudų :lol:, bet kartais reikia kur staigiau įlyst, iššokt ar pan., tai mechanas tuo požiūriu geriau.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 09:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Matai, ta dėžė gana stipriai adaptyvinė. Pabandyk kada pavažinėt piktai kokį pusvalandį, pamatysi, kad visai kitaip junginėt pradės, daug staigiau ir ties kitom apsukom. Bet kai ramiai važinėji, tai ji ramiai ir gyvent pradeda. Mechanika šiuo atžvilgiu tikrai yra geresnis variantas, nes kada nori, tada ir rauni, nesvarbu kaip važiavai. Nu bet aišku mechanikai smagračio ir sankabos komplekto kainą Hellmix'as jau sužinojo, nelabai kuo skiriasi nuo automato remonto :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 10:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
O Laimonas cipuoja? :)

Laimonas ne tik čipuoja, bet ir rankas nebijo susitept iki tam tikro lygio. Tai yra, remontuojami elektrinės dalies gedimai pas jį. Berods, kiek girdėjau, tai dabar jau yra žmonių prie jo, kurie gali ir mechaninius gedimus taisyti. Va net pats parašė, tai rašykit/skambinkit, ir klauskit :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 13:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Matai, ta dėžė gana stipriai adaptyvinė. Pabandyk kada pavažinėt piktai kokį pusvalandį, pamatysi, kad visai kitaip junginėt pradės, daug staigiau ir ties kitom apsukom. Bet kai ramiai važinėji, tai ji ramiai ir gyvent pradeda. Mechanika šiuo atžvilgiu tikrai yra geresnis variantas, nes kada nori, tada ir rauni, nesvarbu kaip važiavai. Nu bet aišku mechanikai smagračio ir sankabos komplekto kainą Hellmix'as jau sužinojo, nelabai kuo skiriasi nuo automato remonto :D
uztad dabar viskas nauja, be baimes galesiu "drozt" kai uzeis noras arba bus poreikis :) o ir važiavimas zymiai konfortiskesnis yra tad viskas tik i gera :)
P. S. del anksciau aptartu priezasciu del traukos ir rinkausi mechana, nors po Tauriaus pravezinimo su jo 3l automatu, tai tiktu man automatas, tik reikėtų kad jis pacipuotu :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 17:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 07 2016, 21:08
Pranešimai: 32
Miestas: Panevezys
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Matai, ta dėžė gana stipriai adaptyvinė. Pabandyk kada pavažinėt piktai kokį pusvalandį, pamatysi, kad visai kitaip junginėt pradės, daug staigiau ir ties kitom apsukom. Bet kai ramiai važinėji, tai ji ramiai ir gyvent pradeda. Mechanika šiuo atžvilgiu tikrai yra geresnis variantas, nes kada nori, tada ir rauni, nesvarbu kaip važiavai. Nu bet aišku mechanikai smagračio ir sankabos komplekto kainą Hellmix'as jau sužinojo, nelabai kuo skiriasi nuo automato remonto :D
uztad dabar viskas nauja, be baimes galesiu "drozt" kai uzeis noras arba bus poreikis :) o ir važiavimas zymiai konfortiskesnis yra tad viskas tik i gera :)
P. S. del anksciau aptartu priezasciu del traukos ir rinkausi mechana, nors po Tauriaus pravezinimo su jo 3l automatu, tai tiktu man automatas, tik reikėtų kad jis pacipuotu :)

kiek kainavo sankaba su smagraciu? :D

_________________
C6 2.2hdi 125kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2017, 19:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
fexess rašė:
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Matai, ta dėžė gana stipriai adaptyvinė. Pabandyk kada pavažinėt piktai kokį pusvalandį, pamatysi, kad visai kitaip junginėt pradės, daug staigiau ir ties kitom apsukom. Bet kai ramiai važinėji, tai ji ramiai ir gyvent pradeda. Mechanika šiuo atžvilgiu tikrai yra geresnis variantas, nes kada nori, tada ir rauni, nesvarbu kaip važiavai. Nu bet aišku mechanikai smagračio ir sankabos komplekto kainą Hellmix'as jau sužinojo, nelabai kuo skiriasi nuo automato remonto :D
uztad dabar viskas nauja, be baimes galesiu "drozt" kai uzeis noras arba bus poreikis :) o ir važiavimas zymiai konfortiskesnis yra tad viskas tik i gera :)
P. S. del anksciau aptartu priezasciu del traukos ir rinkausi mechana, nors po Tauriaus pravezinimo su jo 3l automatu, tai tiktu man automatas, tik reikėtų kad jis pacipuotu :)

kiek kainavo sankaba su smagraciu? :D

Apie 670 be darbo ir papildomų dalių :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007