WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 28 2017, 16:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
Sveiki
2002m Citrina C5 2hdi, myleta priziureta, t.y. keista viskas kas reikia, tepalai pusiau sintetiniai. Prabegusi tik 180000km., staiga ismete kompe: oil presure insuffciency (tepalo slegio nepakankamumas) ir uzsigesina. Nebeuzsikuria. Pastovi 5-10min., vel kaip nieko nebuvus vaziuoja kaip zveris.. . Po 30km. vel tas pats... . Gal yra turejusiu tokiu problemu? Kokios priezastys tokiai problemai?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2017, 18:05 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Jau matau kaip mašiną ponas mylite ir prižiūrite. Tepalo slėgio nėr - gazuojam toliau, gal atsiras. Fak nu............................. Kodėl jūs taip darote?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2017, 20:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
ukw rašė:
Jau matau kaip mašiną ponas mylite ir prižiūrite. Tepalo slėgio nėr - gazuojam toliau, gal atsiras. Fak nu............................. Kodėl jūs taip darote?

Darom ..todel..kad visgi slegis yra.., o kodel yra galesiu paaiskiti Tamstai veliau.. . Bet klausimai kur problema aktualus... . Pats mazdaug numanau kur beda, bet mielai priimsiu patyrusiu info, - uz ja busiu dekingas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2017, 21:51 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 11 2013, 15:05
Pranešimai: 32
Miestas: Kaunas
Man panasiai buvo su 1.6 HDi. Auto gesta ir tada skedelyje atsirasdavo informacija del zemo tepalo slegio. Taip pat tekdavo nemaza pazaist kol vel uzsikurdavo.
Priezastis bent jau man buvo nuoksidave prie alkuninio jutiklio fyskes 2 laidai. Sutvarkius laidus gedimas pasisaino

_________________
Citroen C5 2008 2.0 HDI Tourer
Citroen C4 2010 1.6 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2017, 21:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Lietuvnikas rašė:
ukw rašė:
Jau matau kaip mašiną ponas mylite ir prižiūrite. Tepalo slėgio nėr - gazuojam toliau, gal atsiras. Fak nu............................. Kodėl jūs taip darote?

Darom ..todel..kad visgi slegis yra.., o kodel yra galesiu paaiskiti Tamstai veliau.. . Bet klausimai kur problema aktualus... . Pats mazdaug numanau kur beda, bet mielai priimsiu patyrusiu info, - uz ja busiu dekingas.

Tai vat gal reiktų paaiškinti, ką ir kaip jūs ten nustatėt dėl to slėgio, o ne parašyti pusę žinomos informacijos ir tikėtis, kad žmonės burs iš kavos tirščių?
Šiuo atveju manau, kad problema su tepalo slėgiu nėra susijusi. Gesinasi variklis dėl kuro sistemos problemų, o tepalo slėgį išmeta dėl to, kad užgesinimo ECU nenumatė ir spėja pagaut, kad nukrito slėgis dar prieš tą momentą, kai supranta, kad variklis nebesisuka.

Beje, jei jau tikrai taip savo automobilį mylėtumėte ir prižiūrėtumėte, tai piltumėte tokį tepalą, koks jam priklauso, o ne pusiau sintetinį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2017, 09:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 07:51
Pranešimai: 32
tadas1991 rašė:
Lietuvnikas rašė:
ukw rašė:
Jau matau kaip mašiną ponas mylite ir prižiūrite. Tepalo slėgio nėr - gazuojam toliau, gal atsiras. Fak nu............................. Kodėl jūs taip darote?

Darom ..todel..kad visgi slegis yra.., o kodel yra galesiu paaiskiti Tamstai veliau.. . Bet klausimai kur problema aktualus... . Pats mazdaug numanau kur beda, bet mielai priimsiu patyrusiu info, - uz ja busiu dekingas.

Tai vat gal reiktų paaiškinti, ką ir kaip jūs ten nustatėt dėl to slėgio, o ne parašyti pusę žinomos informacijos ir tikėtis, kad žmonės burs iš kavos tirščių?
Šiuo atveju manau, kad problema su tepalo slėgiu nėra susijusi. Gesinasi variklis dėl kuro sistemos problemų, o tepalo slėgį išmeta dėl to, kad užgesinimo ECU nenumatė ir spėja pagaut, kad nukrito slėgis dar prieš tą momentą, kai supranta, kad variklis nebesisuka.

Beje, jei jau tikrai taip savo automobilį mylėtumėte ir prižiūrėtumėte, tai piltumėte tokį tepalą, koks jam priklauso, o ne pusiau sintetinį.
- na gamintojas rekomenduoja ir sintetini ir pusiau sintetini, - mano meile automobiliui visgi nera begaline..., bet manau kad pakankama.

Jus teisus, kompo info del tepalo slegio, yra del minetos priezasties. Pats uzgesimo procesas: dingsta trauka ir po keliu sekundziu gesta. Uzgesinta motora negali uzkurti 10 - 15min. , Jei bandai uzkurti kompas meta uzrasa "engine imobilaizer fault".Bet po 10-15min. kuriasi ir vaziuoja. bet po 30 -50km. vel tas pats... .
Reikes patikrinti kontaktus ir kuro sistemos jungtis. Pasidaryti komputerastine diagnostika.
Gal yra yra kokios tradicines problemos siam gedimui?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007