WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dujos į dyzelį
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=34437
Puslapis 11

Autorius:  Darka923 [ Lie 13 2017, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Dujos į dyzelį

Tema grynai iš smalsumo - mačiau gyvai VW Toureg dyzelį veikianti su dujų įranga. Bėda, kad mašiną aprodė ne pats savininkas, tai neaišku tikras ekonominis efektas, kiek kainavo įranga ir t.t.

Ką mačiau - užkurus šaltą (vasarą prie +20) variklis dirba netolygiai-plaukioja apsūkos, kiek padirbus labai lengvai smirstelėjo dujomis ir variklis dirba vienodai gražiai, traukia gerai. Pats reduktorius mažas kaip kokiam 1,0 varikliui, ant dujų šlangos paprastas reguliavimo varžtas ir padavimas į šlangą prie oro filtro, žodžiu įranga kaip 1 kartos. Įranga dėta Kupiškyje. Tipo ant 3 l mažiau ėda dyzelio ir kažkiek ėda dujų, balionas zapaskės vietoje.

Gal kas eksploatuojat ir pan.? domina konkreti informacija-įrangos kaina, ekonominis efektas ir teigiamas/neigiamas poveikis varikliui ir pan.

Autorius:  Saulynas [ Lie 14 2017, 06:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos į dyzelį

Teko tik vieną kartą matyt tokį atvejį ,buvo įdėta į medžiotojo Pajero ,pražioj galvojau kad šeimininkas prikolina :D ,jei gerai pamenu(desėtkas metelių praėjo) ,santykis buvo 1 prie 2,tipo kažkur 8-9 dyzelio ir 4 dujų

Autorius:  exDalimis [ Lie 14 2017, 07:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos į dyzelį

Reik but visišku idiotu kad susikomplektuot į mašiną visus įmanomus trūkumus.

Autorius:  Vilimantas [ Lie 14 2017, 09:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos į dyzelį

https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/duju-iranga-dyzeliniuose-varikliuose-pasaka-be-laimingos-pabaigos-221-825660
Tuo klausimu šiandienos straipsnis

Autorius:  aliejinis [ Bal 05 2018, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Dujos į dyzelį

Dar samanomis neapaugusi tai pasidalinsiu patirtimi. I savo Fiat Tipo buvau susimetes dujas pabandymui. Kadangi pabandymui, tai buvo naudojamas buitinis balionas su reguliuojamu reduktoriumi. Slanga i ora slanga arciai turbos. Mygtukas salone ir daviklis per rele prie mechaninio siurblio, kad dujas padavinetu tik paspaudus pedala. Rezultatas: ramiai vaziuojant gaunasi pigiau. Skraidant - tas pats dyzelio ir plius dujos :). Mano atveju apie 10 proc. Kw ir apie 14 proc. Nm (Dariau dyno). Bandymas truko apie 4 men. (Nuo vasaros galo iki sausio) Sunaudojau 6 20kg balionus. Fiatukas vis dar vaziuoja. Variklio darbo pokyciu nepajutau. Tobulumui reiktu gal iprasto redultoriaus, kad dujos svelniau pasiduotu. Nes jausdavo svelnus truktelejimas, kada isijungdavo.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/