Dziastis rašė:
tadas1991 rašė:
Elviukai123 rašė:
Gal jau laikas butu normalu c5x7 nusipirkt? Nesakau kad benzinai neturi bedu, bet bedos tai kaip padazyt arka, kodel mygtukai mago nusitryne ir tt. O cia ieskot metu metais geru nenudroztu dyzeliu ir net ir tie idealieji trukcioja

buti gali viskas - turbina egr fap. Benzui babinas ir zvakes pasiziuret tokiu atveju reiktu. Sorry uz offtopic
Nustokit propagandą skleisti. Tuo labiau, profanišką propagandą

Nei čia turbina, nei čia FAP, beveik 100proc.
EGR galli būti net labai, ypač jei tuo metu nėra smarkiai aksceleruojama, o važiuojama ramiai nedidinant arba labai nestipriai didinant greitį. Reikia pasijungus kompą važiuoti ir žiūrėti, kas dedasi tuo metu.
1,6 benzinai yra labai geri, kol nauji, o tokių į Lietuvą (apart oficialaus dylerio, prekiaujančio naujais) nieks neatveža, nes jie pasibaigia ties trečiais naudojimo metais, jei važiuojama ne tik į sodą ir bažnyčią.
1,8 ir 2,0 benzai yra senos kartos EW motorai, kurie pagaminti pagal dar senesnės kartos XU motorus, kurie niekada nebuvo labai geri. Važiuoja ilgai ir kantriai, bet nemėgsta žiemos ir didelių apsukų, kas benzinui yra juokinga. Ir kurą sriaubia kibirais, mieste normalu turėt 12L benzo sąnaudas. Galia kilovatais dažniausiai būna užrašyta labai neproporcingai į važiuojant jaučiamos galios dydį.
Trilitris benzas yra labai geras, bet, pvz, apart savo patikimumo, kartais labai mėgsta apsipilti tepalais per daug vietų... ir stipriai... ir brangiai remontuojamai

Visur yra savų privalumų ir trūkumų, žmonės patys renkasi. Jei skatinam kažką daryti, tai geriau ne fanatiškai, o žiniomis.
Skirtingai nei senojo tipo automobiliais, kur praktiškai viską būdavo galima sutaisyti, nupirkus šiuolaikinį automobilį, kuris perkant važiavo gana neblogai, galima drąsiai užsirauti ant tokio, kad jau po kelių mėnesių nebevažiuos taip, kad pataisyt kainuos daugiau, nei pirkimo kaina. O atgaivinti šiuolaikinio automobilio lavoną visada kainuoja kelis kartus brangiau, negu gero tokio modelio automobilio kaina vakarų rinkoje.
Dėkui už atsakymą į temą. Pats jau irgi galvojau apie EGR. Esu bandęs parametrų kreivę logint per DIAGBOX, bet ten jie žiauriai lėtai atsinaujina (bent jau gazo padėtis, TCC veikimas), kas kokią sekundę tik. Galvoju, ar man matysis nežymus parametrų kitimas prie tokio atnaujinimo dažnio... Dabar įsirašiau LEXIA, dar nebandžiau gyvų stebėjimo, bet pabandysiu.
Jeigu pasirodys, kad EGR grybą pjauną, tai ar lengvai valomas? Teks keist? Verta ji programint lauk? Reikia po to glušint?
Ačiū iš anksto.
Siaip, jei įsijungiat visus AIR SYSTEM parametrus, taii labai lėtai ir naujina, ir dažniausiai turi jau būt labai blogai, kad matytųs. Bet jei pasirenkat tik kelis parametrus, tai ten gal ir 5 duomenų reikšmes per sekundę užfiksuoja. Ekrane ne visada tai matyti, bet jei loginat į atmintį ir paskui įsijungiat kreivės peržiūrą, tai gan daug galima pamatyti tikrai. Turėtų kažkaip kvailai sušokinėti EGR procentai, oro srautas, kuro kiekis ar pan.
Dėl valymo, tai nesu susidūręs dar daug su 120kw varikliais, bet dažniausiai elektriniams EGRams valymas padeda tik tada, kai jie stringa. O bent jau Delphi EGRams (kokie būna pas 1,6hdi ar 2.0HDi 100-103kw. Koks pas 120kw, nežinau) tai retai pastringa mechaninė dalis, paprastai tiesiog sugenda jo pačio padėties daviklis, pvz vienoj vietoj rodo nesąmoningus procentus arba dingsta kai kurie procentai iš viso, arba pradeda rodyt išvis nesąmonės. Tada ta mechaninė dalis bando pasigauti tinkamą atidarymo procentą pagal kreivai rodantį daviklį ir gaunasi veikimo balaganas, kurį puikiausiai pastebi oro srauto matuoklė ir pagal jos rodmenis ECU pradeda grybiškai dozuoti kurą. Kai pagazuojat, užpučia turbė ir reikia didelės variklio galios, EGRą visiškai uždaro (atidarymo procentas 0) ir tuomet trauka būna stabili.
Pradžioj pabandykit atjungti vožtuvo jungtį. Jei problema nesikartos tomis pačiomis sąlygomis, kaip ji buvo, ilgą laiką, tai tikriausiai bėda čia. Tiesa, gali išmesti Check engine, bet traukos bent jau senesni Bosch ir Siemens neapriboja, tai neturėtų apriboti ir Delphi. Bet garantuoti dėl to negaliu, reikia bandyt

Kas dėl programinimo, tai aš tokį variantą ir rinkčiaus. Praktiškai, netgi iškart nupirkęs automobilį. Senstant turbodyzeliniam motorui, labai didėja Š kiekis išmetimo dujose. Ne tik matomo, bet ir nematomo. O ypač nematomo, jei yra suodžių filtras. EGR programinimas tokiu atveju labai padeda būsimai automobilio sveikatai, na ir aišku kažkiek padidina išorinę taršą. Bet kolegų pastebėta, kad FAP filtro gyvenimą jis ne sutrumpina, o kaip tik prailgina. Tikriausiai ne dėl pačios ekologijos, o tiesiog kad automobilis su ne mirtinai užkimštu įsiurbimo kolektorium sugeba dirbti geriau ir turėti švaresnį išmetimą, nei su užkimštu kolektorium ir nuolat per riebiu mišiniu.
Dėl darbo teiraukitės pas Taurių arba pas Laimoną, Delphiams ne visi gerai moka dar padaryt, ypač berods DCM 3,5. Glušinti reikia tik vienu atveju, jeigu EGR vožtuvas yra užstrigęs ir užgesinus automobilį, neužsidaro, lieka praviras. Kitu atveju tiesiog atjungiama jungtis. Na ir dar tais atvejais, kai išprogramina tai daryti nevisai mokantys žmonės, ir dar palieka prijungtą jungtį. Ir tas vožtuvas dėl nepabaigto darbo arba parazitinių srovių prasidaryt sugalvoja. Bet čia nekokybiško darbo simbolis.