WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C5 X7 120kW trukčiojimas
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 11:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Sveiki,

Gal kas nors susidūrė arba nutuokia, kas kaltas, kad kažkodėl užeina patrukčioja ramiai važiuojant ties ~1.7krpm? Beveik visada jaučiu nežymų timpčiojimą kai šalta, du kartus buvo neblogai pasitampiusi prie tų pačių apsukų - vieną kartą buvo katik užvesta iš po nakties, kitą kartą jau pašilusi.
Filtrus prieš 4mėn keičiau. Klaidų nerodo.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 15:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Gal jau laikas butu normalu c5x7 nusipirkt? Nesakau kad benzinai neturi bedu, bet bedos tai kaip padazyt arka, kodel mygtukai mago nusitryne ir tt. O cia ieskot metu metais geru nenudroztu dyzeliu ir net ir tie idealieji trukcioja :( buti gali viskas - turbina egr fap. Benzui babinas ir zvakes pasiziuret tokiu atveju reiktu. Sorry uz offtopic

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 20:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Gal jau laikas butu normalu c5x7 nusipirkt? Nesakau kad benzinai neturi bedu, bet bedos tai kaip padazyt arka, kodel mygtukai mago nusitryne ir tt. O cia ieskot metu metais geru nenudroztu dyzeliu ir net ir tie idealieji trukcioja :( buti gali viskas - turbina egr fap. Benzui babinas ir zvakes pasiziuret tokiu atveju reiktu. Sorry uz offtopic

Nustokit propagandą skleisti. Tuo labiau, profanišką propagandą :)
Nei čia turbina, nei čia FAP, beveik 100proc.
EGR galli būti net labai, ypač jei tuo metu nėra smarkiai aksceleruojama, o važiuojama ramiai nedidinant arba labai nestipriai didinant greitį. Reikia pasijungus kompą važiuoti ir žiūrėti, kas dedasi tuo metu.
1,6 benzinai yra labai geri, kol nauji, o tokių į Lietuvą (apart oficialaus dylerio, prekiaujančio naujais) nieks neatveža, nes jie pasibaigia ties trečiais naudojimo metais, jei važiuojama ne tik į sodą ir bažnyčią.
1,8 ir 2,0 benzai yra senos kartos EW motorai, kurie pagaminti pagal dar senesnės kartos XU motorus, kurie niekada nebuvo labai geri. Važiuoja ilgai ir kantriai, bet nemėgsta žiemos ir didelių apsukų, kas benzinui yra juokinga. Ir kurą sriaubia kibirais, mieste normalu turėt 12L benzo sąnaudas. Galia kilovatais dažniausiai būna užrašyta labai neproporcingai į važiuojant jaučiamos galios dydį.
Trilitris benzas yra labai geras, bet, pvz, apart savo patikimumo, kartais labai mėgsta apsipilti tepalais per daug vietų... ir stipriai... ir brangiai remontuojamai :)
Visur yra savų privalumų ir trūkumų, žmonės patys renkasi. Jei skatinam kažką daryti, tai geriau ne fanatiškai, o žiniomis.
Skirtingai nei senojo tipo automobiliais, kur praktiškai viską būdavo galima sutaisyti, nupirkus šiuolaikinį automobilį, kuris perkant važiavo gana neblogai, galima drąsiai užsirauti ant tokio, kad jau po kelių mėnesių nebevažiuos taip, kad pataisyt kainuos daugiau, nei pirkimo kaina. O atgaivinti šiuolaikinio automobilio lavoną visada kainuoja kelis kartus brangiau, negu gero tokio modelio automobilio kaina vakarų rinkoje.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 20:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
tadas1991 rašė:
Elviukai123 rašė:
Gal jau laikas butu normalu c5x7 nusipirkt? Nesakau kad benzinai neturi bedu, bet bedos tai kaip padazyt arka, kodel mygtukai mago nusitryne ir tt. O cia ieskot metu metais geru nenudroztu dyzeliu ir net ir tie idealieji trukcioja :( buti gali viskas - turbina egr fap. Benzui babinas ir zvakes pasiziuret tokiu atveju reiktu. Sorry uz offtopic

Nustokit propagandą skleisti. Tuo labiau, profanišką propagandą :)
Nei čia turbina, nei čia FAP, beveik 100proc.
EGR galli būti net labai, ypač jei tuo metu nėra smarkiai aksceleruojama, o važiuojama ramiai nedidinant arba labai nestipriai didinant greitį. Reikia pasijungus kompą važiuoti ir žiūrėti, kas dedasi tuo metu.
1,6 benzinai yra labai geri, kol nauji, o tokių į Lietuvą (apart oficialaus dylerio, prekiaujančio naujais) nieks neatveža, nes jie pasibaigia ties trečiais naudojimo metais, jei važiuojama ne tik į sodą ir bažnyčią.
1,8 ir 2,0 benzai yra senos kartos EW motorai, kurie pagaminti pagal dar senesnės kartos XU motorus, kurie niekada nebuvo labai geri. Važiuoja ilgai ir kantriai, bet nemėgsta žiemos ir didelių apsukų, kas benzinui yra juokinga. Ir kurą sriaubia kibirais, mieste normalu turėt 12L benzo sąnaudas. Galia kilovatais dažniausiai būna užrašyta labai neproporcingai į važiuojant jaučiamos galios dydį.
Trilitris benzas yra labai geras, bet, pvz, apart savo patikimumo, kartais labai mėgsta apsipilti tepalais per daug vietų... ir stipriai... ir brangiai remontuojamai :)
Visur yra savų privalumų ir trūkumų, žmonės patys renkasi. Jei skatinam kažką daryti, tai geriau ne fanatiškai, o žiniomis.
Skirtingai nei senojo tipo automobiliais, kur praktiškai viską būdavo galima sutaisyti, nupirkus šiuolaikinį automobilį, kuris perkant važiavo gana neblogai, galima drąsiai užsirauti ant tokio, kad jau po kelių mėnesių nebevažiuos taip, kad pataisyt kainuos daugiau, nei pirkimo kaina. O atgaivinti šiuolaikinio automobilio lavoną visada kainuoja kelis kartus brangiau, negu gero tokio modelio automobilio kaina vakarų rinkoje.


Dėkui už atsakymą į temą. Pats jau irgi galvojau apie EGR. Esu bandęs parametrų kreivę logint per DIAGBOX, bet ten jie žiauriai lėtai atsinaujina (bent jau gazo padėtis, TCC veikimas), kas kokią sekundę tik. Galvoju, ar man matysis nežymus parametrų kitimas prie tokio atnaujinimo dažnio... Dabar įsirašiau LEXIA, dar nebandžiau gyvų stebėjimo, bet pabandysiu.

Jeigu pasirodys, kad EGR grybą pjauną, tai ar lengvai valomas? Teks keist? Verta ji programint lauk? Reikia po to glušint?

Ačiū iš anksto.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 20:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Beje, nepaminėjau, kad taip, trukčioja vos vos akseleruojant arba laikant pastovų greitį.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 21:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Gali buti ir APD arba TC bedos, cia tik profaniskas spejimas.


Tadai, es9a turi dvi variklio bedas VVT voztuvu gumytes ir tarpines dangciu. :) na dar babina kokia numirsta.
1.8 ir 2.0 traukos jo, nerasta. duju mieste 10-12litru, uzmiestyje 8-10, jei lekt 150km/h srebia 13litru

superiniai varikliai, ieskau c5 x7 arba bent peu 407 mechanine su 1.8 ewa varikliuku. pofig ta trauka -ar 100 ar 200ag skirtumo didelio ner nes laktstyt su tiek vistiek su tiek nesinori, ugdo ramu vaziavima :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2017, 22:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dziastis rašė:
tadas1991 rašė:
Elviukai123 rašė:
Gal jau laikas butu normalu c5x7 nusipirkt? Nesakau kad benzinai neturi bedu, bet bedos tai kaip padazyt arka, kodel mygtukai mago nusitryne ir tt. O cia ieskot metu metais geru nenudroztu dyzeliu ir net ir tie idealieji trukcioja :( buti gali viskas - turbina egr fap. Benzui babinas ir zvakes pasiziuret tokiu atveju reiktu. Sorry uz offtopic

Nustokit propagandą skleisti. Tuo labiau, profanišką propagandą :)
Nei čia turbina, nei čia FAP, beveik 100proc.
EGR galli būti net labai, ypač jei tuo metu nėra smarkiai aksceleruojama, o važiuojama ramiai nedidinant arba labai nestipriai didinant greitį. Reikia pasijungus kompą važiuoti ir žiūrėti, kas dedasi tuo metu.
1,6 benzinai yra labai geri, kol nauji, o tokių į Lietuvą (apart oficialaus dylerio, prekiaujančio naujais) nieks neatveža, nes jie pasibaigia ties trečiais naudojimo metais, jei važiuojama ne tik į sodą ir bažnyčią.
1,8 ir 2,0 benzai yra senos kartos EW motorai, kurie pagaminti pagal dar senesnės kartos XU motorus, kurie niekada nebuvo labai geri. Važiuoja ilgai ir kantriai, bet nemėgsta žiemos ir didelių apsukų, kas benzinui yra juokinga. Ir kurą sriaubia kibirais, mieste normalu turėt 12L benzo sąnaudas. Galia kilovatais dažniausiai būna užrašyta labai neproporcingai į važiuojant jaučiamos galios dydį.
Trilitris benzas yra labai geras, bet, pvz, apart savo patikimumo, kartais labai mėgsta apsipilti tepalais per daug vietų... ir stipriai... ir brangiai remontuojamai :)
Visur yra savų privalumų ir trūkumų, žmonės patys renkasi. Jei skatinam kažką daryti, tai geriau ne fanatiškai, o žiniomis.
Skirtingai nei senojo tipo automobiliais, kur praktiškai viską būdavo galima sutaisyti, nupirkus šiuolaikinį automobilį, kuris perkant važiavo gana neblogai, galima drąsiai užsirauti ant tokio, kad jau po kelių mėnesių nebevažiuos taip, kad pataisyt kainuos daugiau, nei pirkimo kaina. O atgaivinti šiuolaikinio automobilio lavoną visada kainuoja kelis kartus brangiau, negu gero tokio modelio automobilio kaina vakarų rinkoje.


Dėkui už atsakymą į temą. Pats jau irgi galvojau apie EGR. Esu bandęs parametrų kreivę logint per DIAGBOX, bet ten jie žiauriai lėtai atsinaujina (bent jau gazo padėtis, TCC veikimas), kas kokią sekundę tik. Galvoju, ar man matysis nežymus parametrų kitimas prie tokio atnaujinimo dažnio... Dabar įsirašiau LEXIA, dar nebandžiau gyvų stebėjimo, bet pabandysiu.

Jeigu pasirodys, kad EGR grybą pjauną, tai ar lengvai valomas? Teks keist? Verta ji programint lauk? Reikia po to glušint?

Ačiū iš anksto.

Siaip, jei įsijungiat visus AIR SYSTEM parametrus, taii labai lėtai ir naujina, ir dažniausiai turi jau būt labai blogai, kad matytųs. Bet jei pasirenkat tik kelis parametrus, tai ten gal ir 5 duomenų reikšmes per sekundę užfiksuoja. Ekrane ne visada tai matyti, bet jei loginat į atmintį ir paskui įsijungiat kreivės peržiūrą, tai gan daug galima pamatyti tikrai. Turėtų kažkaip kvailai sušokinėti EGR procentai, oro srautas, kuro kiekis ar pan.
Dėl valymo, tai nesu susidūręs dar daug su 120kw varikliais, bet dažniausiai elektriniams EGRams valymas padeda tik tada, kai jie stringa. O bent jau Delphi EGRams (kokie būna pas 1,6hdi ar 2.0HDi 100-103kw. Koks pas 120kw, nežinau) tai retai pastringa mechaninė dalis, paprastai tiesiog sugenda jo pačio padėties daviklis, pvz vienoj vietoj rodo nesąmoningus procentus arba dingsta kai kurie procentai iš viso, arba pradeda rodyt išvis nesąmonės. Tada ta mechaninė dalis bando pasigauti tinkamą atidarymo procentą pagal kreivai rodantį daviklį ir gaunasi veikimo balaganas, kurį puikiausiai pastebi oro srauto matuoklė ir pagal jos rodmenis ECU pradeda grybiškai dozuoti kurą. Kai pagazuojat, užpučia turbė ir reikia didelės variklio galios, EGRą visiškai uždaro (atidarymo procentas 0) ir tuomet trauka būna stabili.
Pradžioj pabandykit atjungti vožtuvo jungtį. Jei problema nesikartos tomis pačiomis sąlygomis, kaip ji buvo, ilgą laiką, tai tikriausiai bėda čia. Tiesa, gali išmesti Check engine, bet traukos bent jau senesni Bosch ir Siemens neapriboja, tai neturėtų apriboti ir Delphi. Bet garantuoti dėl to negaliu, reikia bandyt :roll:
Kas dėl programinimo, tai aš tokį variantą ir rinkčiaus. Praktiškai, netgi iškart nupirkęs automobilį. Senstant turbodyzeliniam motorui, labai didėja Š kiekis išmetimo dujose. Ne tik matomo, bet ir nematomo. O ypač nematomo, jei yra suodžių filtras. EGR programinimas tokiu atveju labai padeda būsimai automobilio sveikatai, na ir aišku kažkiek padidina išorinę taršą. Bet kolegų pastebėta, kad FAP filtro gyvenimą jis ne sutrumpina, o kaip tik prailgina. Tikriausiai ne dėl pačios ekologijos, o tiesiog kad automobilis su ne mirtinai užkimštu įsiurbimo kolektorium sugeba dirbti geriau ir turėti švaresnį išmetimą, nei su užkimštu kolektorium ir nuolat per riebiu mišiniu.
Dėl darbo teiraukitės pas Taurių arba pas Laimoną, Delphiams ne visi gerai moka dar padaryt, ypač berods DCM 3,5. Glušinti reikia tik vienu atveju, jeigu EGR vožtuvas yra užstrigęs ir užgesinus automobilį, neužsidaro, lieka praviras. Kitu atveju tiesiog atjungiama jungtis. Na ir dar tais atvejais, kai išprogramina tai daryti nevisai mokantys žmonės, ir dar palieka prijungtą jungtį. Ir tas vožtuvas dėl nepabaigto darbo arba parazitinių srovių prasidaryt sugalvoja. Bet čia nekokybiško darbo simbolis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2017, 20:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2017, 08:44
Pranešimai: 6
Miestas: Varėna
Dziastis rašė:
Sveiki,

Gal kas nors susidūrė arba nutuokia, kas kaltas, kad kažkodėl užeina patrukčioja ramiai važiuojant ties ~1.7krpm? Beveik visada jaučiu nežymų timpčiojimą kai šalta, du kartus buvo neblogai pasitampiusi prie tų pačių apsukų - vieną kartą buvo katik užvesta iš po nakties, kitą kartą jau pašilusi.
Filtrus prieš 4mėn keičiau. Klaidų nerodo.

C5 x7 2.0 HDI 103 kW. Tie patys požymiai, tik ne nuolat, bet gana dažnai. Geriausiai jaučiama važiuojant 3 pavara, pastoviu arba labai nežymiai akseleruojant. EGR ir FAP išprogramuoti pas rimtą specialistą. Trukciojimas nedingo. Katik pakeisti tepalai ir visi filtrai, kuro slegio reguliatorius.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 07:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
naugis rašė:
Dziastis rašė:
Sveiki,

Gal kas nors susidūrė arba nutuokia, kas kaltas, kad kažkodėl užeina patrukčioja ramiai važiuojant ties ~1.7krpm? Beveik visada jaučiu nežymų timpčiojimą kai šalta, du kartus buvo neblogai pasitampiusi prie tų pačių apsukų - vieną kartą buvo katik užvesta iš po nakties, kitą kartą jau pašilusi.
Filtrus prieš 4mėn keičiau. Klaidų nerodo.

C5 x7 2.0 HDI 103 kW. Tie patys požymiai, tik ne nuolat, bet gana dažnai. Geriausiai jaučiama važiuojant 3 pavara, pastoviu arba labai nežymiai akseleruojant. EGR ir FAP išprogramuoti pas rimtą specialistą. Trukciojimas nedingo. Katik pakeisti tepalai ir visi filtrai, kuro slegio reguliatorius.


Sakai pas rimta specialista? Purkstukai tikrinti? Kokios korekcijos? Gal perpilineja jau konkreciai del kokio cilindro "nesandaraus"?

P.S. pas manes buvo keli "PO RIMTU SPECIALISTU", tai klaidos nuimtos, fiskes paliktos uzmautos, o tai nerimta. Tai visu pirma klausimas, pas tamsta EGR fiske numauta? Jei ne, vaziuoji pas "rimta specialista" ir sakai kad padarytu kaip priklauso. Jei numaus fiske ir klaidu jokiu nemeta, tada as atsiprasau ir vadinas tikrai specialistas jis :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 07:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2017, 08:44
Pranešimai: 6
Miestas: Varėna
Laimonas rašė:
naugis rašė:
Dziastis rašė:
Sveiki,

Gal kas nors susidūrė arba nutuokia, kas kaltas, kad kažkodėl užeina patrukčioja ramiai važiuojant ties ~1.7krpm? Beveik visada jaučiu nežymų timpčiojimą kai šalta, du kartus buvo neblogai pasitampiusi prie tų pačių apsukų - vieną kartą buvo katik užvesta iš po nakties, kitą kartą jau pašilusi.
Filtrus prieš 4mėn keičiau. Klaidų nerodo.

C5 x7 2.0 HDI 103 kW. Tie patys požymiai, tik ne nuolat, bet gana dažnai. Geriausiai jaučiama važiuojant 3 pavara, pastoviu arba labai nežymiai akseleruojant. EGR ir FAP išprogramuoti pas rimtą specialistą. Trukciojimas nedingo. Katik pakeisti tepalai ir visi filtrai, kuro slegio reguliatorius.


Sakai pas rimta specialista? Purkstukai tikrinti? Kokios korekcijos? Gal perpilineja jau konkreciai del kokio cilindro "nesandaraus"?

P.S. pas manes buvo keli "PO RIMTU SPECIALISTU", tai klaidos nuimtos, fiskes paliktos uzmautos, o tai nerimta. Tai visu pirma klausimas, pas tamsta EGR fiske numauta? Jei ne, vaziuoji pas "rimta specialista" ir sakai kad padarytu kaip priklauso. Jei numaus fiske ir klaidu jokiu nemeta, tada as atsiprasau ir vadinas tikrai specialistas jis :)

EGR darė Taurius, tad, manau, klausimų neturėtų kilti. Auto pirkta pries beveik du menesius. Tas pats specialistas ir pries pirkima tikrino. Tuomet tik ir sake, kad jau strigineja EGR. Apie purkstukus kalbos nebuvo, tad kolkas papildomai ir netrikrinau. Po keletos savaiciu buvo isprogramuotas EGR. Efekto jokio.
Dar toks pastebėjimas, kadangi auto neseniai pirkta, tai pries isprogramavima nezinau ar toks reiskinys buvo, bet esme tokia:
Variklis saltas ar karstas pavaziavus, sustojus ir ijungus laisva pavara apsukos buna ties 0,75k rpm. Ijsungi varikli ir iskart uzkuri, tuomet jau pasoka iki 0,9k rpm. toliau gali leist dirbti laisva eiga ar sukelt apsukas, bet vis tiek nusileidzia tik iki 0,9. Pradedi vaziuot, jau po antros pavaros ijungus laisva pavara apsukos nusileidzia iki 0,75k rpm. Cia normalu tas? Su oro srautu gal kazkas netaip?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 07:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Aš tokių apsukų skirtumų net nepastebėčiau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 09:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2017, 08:44
Pranešimai: 6
Miestas: Varėna
tadas1991 rašė:
Aš tokių apsukų skirtumų net nepastebėčiau :)

Demesi atkreipiau del to, kad pries kuro slegio reguliatoriaus keitima kartais buvo lengvas pulsavimas, todel stebejau apsukas. Pulsavimas dingo, bet pastebejau si reiskini.
Turiu foto, tik neleidzia ikelti. Ten aiskiai matosi skirtumai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 11:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
2.0HDi 66kw, jau daug daug metu seimoje. Karts nuo karto trukciojo ramiai akseleruojant. Egr tvarkingai isjungtas, korekcijos, oro srautas tikrintas, zodziu viskas gerai, bet vos vos pasipurtydavo. Labai nesigilinau, kokius 6-7 metus pravazinejom, ir ka, dabar eme ir trukciojimas jau kokius paskutinius metus yra dinges. Ka galiu pasakyt - Hdi pribrendo, kaip geras vynas, kuo senyn, tuo geryn :D

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 14:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na jei dare Taurius, tai 100% bus gerai. Tada lieka kaip ir sakiau anksciau, purkstukai, blogas filtras ir pan.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2017, 15:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 217
Miestas: Šiauliai
Aš tikiuos, kad visgi EGR'as bus.

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007