WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 115 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: c5 (x7) purkštukai parėjo?
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 15:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
po diagnostikos parodymai tokie:
1cilindras-87,76 milisek
2cilindras-9,76
3 cilindras 5,84
4 cilindras 79,94
perkritimas kažkokio slėgio 7mbar
Purkštukai semens pjezoelektriniai (taip sakė).
Dar vienas gedimas visąlaiką užsidaręs egr vožtuvas, meistras sako pradėti nuo purkštukų, su egr bus aišku vėliau.
Šitas kur buvau meistras dėvėtų nededa, pačių purkštukų neremontuoja, tik naujus deda, kainą dar tikslina, pasakys pirmadienį, bet bus apie 1000 eurų :shock:
Klausimas, kokie gydymo variantai? Man žinomi: parduot automobilį :D, dėti dėvėtus purkštukus, remontuoti purkštukus? Kainos neaiškios kol kas. Automobilis citroen c5 (x7) 2009 metų 103 kw 2,0 hdi .

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 15:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Navanas rašė:
po diagnostikos parodymai tokie:
1cilindras-87,76 milisek
2cilindras-9,76
3 cilindras 5,84
4 cilindras 79,94
perkritimas kažkokio slėgio 7mbar
Purkštukai semens pjezoelektriniai (taip sakė).
Dar vienas gedimas visąlaiką užsidaręs egr vožtuvas, meistras sako pradėti nuo purkštukų, su egr bus aišku vėliau.
Šitas kur buvau meistras dėvėtų nededa, pačių purkštukų neremontuoja, tik naujus deda, kainą dar tikslina, pasakys pirmadienį, bet bus apie 1000 eurų :shock:
Klausimas, kokie gydymo variantai? Man žinomi: parduot automobilį :D, dėti dėvėtus purkštukus, remontuoti purkštukus? Kainos neaiškios kol kas. Automobilis citroen c5 (x7) 2009 metų 103 kw 2,0 hdi .
Tai isimt reik juos ir tada tikrink stende. Per kompa net neziurek. Siemenso niekas tau cia neperinks naujom dalim tik pati ispurskikli gali pakeist, jei nuo regeneraciju nusvilias. Taip ,kad nauji ar deveti. Taskas.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 16:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Aišku, ant stendo dar reiks varyt tada, bet sunku stebuklo tikėtis, kai parodymai tokie .....

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 17:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Nu ir kas iš to stendo. Nei jie moka padaryt -20, nei +150.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 17:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
2009 metu Siemens blogi purkstukai ir korekcijas rodo milisekundem? Cia uz tokia diagnostika kiek pinigu mokejai? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 18:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Panasu i delfius nei simensus.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2018, 18:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
tadas1991 rašė:
2009 metu Siemens blogi purkstukai ir korekcijas rodo milisekundem? Cia uz tokia diagnostika kiek pinigu mokejai? :)

30 eu . ir aiškino, kad jis supranta super gerai viską, susigrąžint pinigus? :shock:
ten rusiškai ant lapo parašyta msek
Aiškiau parašyk, nes dabar nesuprntu, ką norėjai pasakyti ? Purkštukai geri? Ar diagnostika nach....?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 00:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Esmė, kad Siemens dauguma sistemų korekciją rodo procentais.
Ir kad nelabai teko matyti X7 su Siemens sistema. Visi, kiek mačiau, buvo Delphi, bet katalogas nerodo Siemens. O ir Delphi korekcijas rodo milisekundėm, kas veda ne į Siemens.
Dar niekad niekam nebandžiau paaiškinti, kad super gerai viską suprantu, nes tikrai nesuprantu beveik nieko, kasdien vis ką naujo sužinau ir suprantu, kur seniau atrodė viskas aišku.
Super diagnostikos meistrų etiketė dažniausiai tokia ir būna:
1. Super gerai supranta
2. Visos programos rusų kalba
3. Taisyt netaiso, tik diagnozuoja. (šiuo atveju gal taiso, bet tik naujais purkštukais, nustatęs pagal korekciją. Nauji purkštukai Siemens kainuoja didmenoje po 182eur. Po 250eur pardavinėti yra OXUEL. Turbūt po 210eur pardavinėčiau, bet dar nei vienas klientas nepasirašę šitam senam varikliui naujų purkštukų dėt. Beje, Delphi būna ir dar pigiau, bet ne Lietuvoje, o reikia siųstis iš anglų ar pan.)
4. Diagnostikos paslauga kainuoja brangiau, negu pas tuos, kurie geriau už juos supranta.
Man yra sakę, kad 15eur už diagnostiką brangu 8)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 00:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
tadas1991 rašė:
Esmė, kad Siemens dauguma sistemų korekciją rodo procentais.
Ir kad nelabai teko matyti X7 su Siemens sistema. Visi, kiek mačiau, buvo Delphi, bet katalogas nerodo Siemens. O ir Delphi korekcijas rodo milisekundėm, kas veda ne į Siemens.
Dar niekad niekam nebandžiau paaiškinti, kad super gerai viską suprantu, nes tikrai nesuprantu beveik nieko, kasdien vis ką naujo sužinau ir suprantu, kur seniau atrodė viskas aišku.
Super diagnostikos meistrų etiketė dažniausiai tokia ir būna:
1. Super gerai supranta
2. Visos programos rusų kalba
3. Taisyt netaiso, tik diagnozuoja. (šiuo atveju gal taiso, bet tik naujais purkštukais, nustatęs pagal korekciją. Nauji purkštukai Siemens kainuoja didmenoje po 182eur. Po 250eur pardavinėti yra OXUEL. Turbūt po 210eur pardavinėčiau, bet dar nei vienas klientas nepasirašę šitam senam varikliui naujų purkštukų dėt. Beje, Delphi būna ir dar pigiau, bet ne Lietuvoje, o reikia siųstis iš anglų ar pan.)
4. Diagnostikos paslauga kainuoja brangiau, negu pas tuos, kurie geriau už juos supranta.
Man yra sakę, kad 15eur už diagnostiką brangu 8)

1. Tinka
2. Kiap pirštu į akį, dar ir pats lietuviškai nelabai, angliškai nei bum bum.
3. Tinka, taiso tik naujom detalėm ir tik savom, kliento detalės netinka.
4. Diagnostika brangi, bet labai gerai supranta
O tu paskui stebiesi, kad aš nepasitikiu servisais....
Tai taip išeina purkštukai greičiau delphi? Bet tokiu atveju korekcijos jau nebegeros vistiek? Kaip sužinoti kokie purkštukai pas mane? Win kodas :VF7RWRHF89L577635

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 01:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Tadai, greičiausiai tu teisus, įpurškimo stema delphi, pats pagal winą patikrinau:
Puslapis:http://pp2000.ru/vin/VF7RWRHF89L577635
Citata:система впрыска delphi

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 01:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Subject: c5 (x7) purkštukai parėjo?

Navanas rašė:
Win kodas :VF7RWRHF89L577635

Va pagal šitas kėbulo numerio raides jau galiu pasakyt, kad Delphi, nes RHF variklis turėjo tik Delphi. Bet vistiek dabar tuoj nueisiu į service.citroen.com ir patikrinsiu.
Taip, tikrai kuro sistema Delphi. Korekcijos pirmo ketvirto nemažos, bet tai nereiškia, kad pirmas ir ketvirtas purkštukai blogi. Gal pvz antras ir trečias blogi, bet pataiso anuos koreguodami. Korekcija yra cilindro darbo korekcija, keičiant purkštuko atidarymo laiką. Šiuo atveju, Delphi rodo kiek milisekundžių ilgiau arba trumpiau (jei su minusu) kiekvieną purkštuka darinėja, kad pavyktų variklio darbą laisvais sūkiais palaikyti kuo tolygesnį ir gražesnį, su mažiau vibracijų ir kratymų. Štai taip ir yra išgaunamas šiuolaikinio dyzelio vibracijos skirtumas nuo seno dyzelio, na ir dar keliais būdais.
Bet kuriuo atveju, pradžioj normali diagnostika su pravažiavimu ir patikrinimu, kaip ten tas suodžių filtras iš tikro laikosi ir kiek stipriai užsikimšęs. Tikrinamas tas pats slėgis, tik važiuojant, taip pat žiūrimos temperatūros prieš ir po filtro ir žiūrimas regeneracijų intervalas. Šiaip negerai yra jei mažiau 400-500km, bet jei žmogus nori dar taupyti variklio sąskaita, tai iš bėdos sakom dar kad galima važinėti, kol nenukrenta žemiau 200-250km. Jei suodžių filtras gyvas, tai paliekam ir pildom, jeigu jo labai norisi, o kaip supratau - norite jo. Jei negyvas, arba dedam naują BE GARANTIJOS (nes nu variklis ne naujas, tai kokia garantija, kad ilgai laikys), pildom skystį, nulinam skaitliukus ir tiek. Dabar kas dėl filtro išėmimo ir išprogramavimo, tai ten jokių neatkuriamų pakeitimų nei vienas protingas žmogus nedaro. Aišku, visokie kiaušai pjausto ir virina, bakelius skysčio ir siurbliukus būna išmeta, laidus išdrasko, nu tai ir TA tada gali laisvai supykt. Bet protingai darosi taip - išprogramuoji ir ištuštini bakelį. T.y. situacijos nepablogini. Jei bakelis vis dar ardomas, tai jum tereikės, jei užsinorėsit ateity filtro, nusipirkti naują filtrą ir sukeisti vietoj tuščio bakelio, ir įrašyti seną programą atgal. Kiekvienas save gerbiantis programeris pasilieka darytų mašinų originalias programas arba turi visų daromų kompiuterių originalias programas ir gali lygiai taip pat atgal "įprogramuoti". Jei baisu, kad po kurio laiko nebeturės, tai visada galit duoti flešiuką ir jum originalų failą įrašys, ir turėsit pats. Ir viskas, jei skystis neišbėgo ir siurbliukai ar pludės per tą laiką, kol buvo nenaudojama, nesupuvo nuo senatvės, tiek ir tereikia, kad sistema vėl veiktų. Iš esmės, tai atkūrimo veiksmai tik programavimas, o senas FAP vistiek buvo užsikimšęs, tai ar išmeti kartu su FAP, ar jau tuščią bakelį, niekas nenukenčia.
Toliau, jei susitvarkome su FAP, jei su juo buvo blogai, tai traukiam purkštukus ir žiūrim, ką turim ant stendo. Jei jie jau nubėgę kokius 200-300kkm, tai dažniausiai jau būna nelabai kokie, kartais būna netgi tokie prasti, kad mašinoje dar veikė, bet išėmus ir vėl atgal įdėjus gali jau ir nebeveikti. Delphi purkštukai dažnai neblogai atsigaivina išardžius, išplovus ultragarsinėj vonelėj, išjudinus visus stringančius mazgus, nupoliravus išpurškėjo adatą ir gražiai tinkamu algoritmu surinkus atgal, ir būna iš visiško lavono tampa dar naudojamu purkštuku. Bet ne su visais pavyksta, ir dažniausiai ne itin ilgam padeda, nes nu šiukšles, parafinus ir kitą dalyką pašalini, laisvumus truputį pašalini daugiau suveržęs iš naujo, bet išdilimo tai niekas neatkuria. Vieno Delphi purkštuko remontas pas kolegą, kuris dirba greta manęs, apie 70eur su kinietiškom dalim (dirba, veikia, važiuoja, netgi ant stendo parametrus atitinka) arba apie 100eur, jei norite originalių Delphi dalių. Abiem atvejais duodama kažkokia garantija, jei pilamas normalus kuras, bet ji nėra super ilga, nes labai sunku kažką garantuoti, kai nežinai siurblio būklės, kokį kurą ir kokius kuro filtrus naudoja klientas. Net jei ir pats sumontuoji, įdedi gerą Mann arba Purflux filtrą, paskui būna atvažiuoja ta pati mašina ir randi kokį fufliaką įdėtą kuro filtro dėžutėn, ir dar bake baltarusišką garvėžių kurą.
Išėmus purkštukus, galima pamatuoti kompresiją, bet jei seniem motoram tai labai daug parodydavo, tai šiuolaikiniams mažai ką rodo ir kompresija, ir visokie indikatoriai. Praktika rodo, kad su sulinkusiais švaistikliais būna kompresija iš esmės beveik nesiskiria (pvz 1bar, kas yra leidžiamas nuokrypis dėl skirtingo susidėvėjimo) nuo tiesių cilindrų švaistiklių arba nesiskiria tarpusavy, o stumoklio pakilimo aukštį sunku pamatuoti, kai vidury stumiko yra nelygi degimo kamera ir dar visokių suodžių visada pilna, tai kvailas atskaitos taškas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 01:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Aiškėja, kad nieko neaišku, po tokios diagnostikos, o kodėl egr vožtuvas neatsidaro? Kaip į tai reaguoja automobilis? .Gal egr pirma tvarkytI. Nes parodė, kad egr neatsidaro visiškia. Dabar automobilis vos velkasi, gęsta, šoka į priekį vėl gęsta, ant laisvų dirba gerai, lygiai, važiuoti beveik neįmanoma. Nu nach su tokiais meistrais.
Radau diagnostikoj vidutinis intervalas tarp regeneracijų 372 km , tai jau nelabai gerai, kaips usprantu, bet dar turi važiuot normaliai. O gali čia viskas būti dėl kuro filtro, kuris nekeistas nuo pat pirkimo , greit 4 metai bus? :shock:

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 01:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kuro filtras nekeistas 4 metus? :shock:
Greitai į gerą naują keiskit. Mann, Purflux, Knecht, Bosch...
EGR neatsidaro pagrinde tada, kai būna sugedęs, arba kai būna sugedusi oro srauto matuoklė. Tada nusikeikia kompas ant EGR arba ant srauto matuoklės ir nustoja judinti EGR išvis. Dar būna, kad mechaniškai užstringa. Bet jei tikrai neatsidaro, o ne visada atidarytas, tai turi važiuoti normaliai, tik būti klaida, keiktis, gal net avarinį rėžimą įjungt, bet tikrai nesupurtyt ir nesitampyt. Atjunkit EGR fiškę ir pabandykit užkurt pavažiuot. Delphi kiek pamenu į avarinį rėžimą nejungia. Truputį trauką apriboja, bet ne esminai, ir turi važiuoti visai pusėtinai. Jei vistiek negerai, tai EGR nekaltas arba užstrigęs atviras. Šiaip jei su EGR vožtuvu bėdos, tai arba dėti naują, arba išprograminti reikia. Jei užstrigęs atviras, tai dar zagluškę pagaminti, bet lengvai šitam varikliui gaminasi. Greit kuro filtrą keist !

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 03:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Nors ir norėtųsi susigrąžinti pinigus, visgi diagnostiką atliko. Visa laimė atspausdino diagnostinius lapus, matau ir kurie atstumo jutikliai neveikia , ir matau pagrindinę klaidą P0087. Klaida reiškia , kad per žemas kuro slėgis sistemoje. Galimos priežastys: užsikišęs kuro filtras, sugedęs kuro slėgio daviklis, sugedęs kuro slėgio siurblys, purkštukai nelaiko slėgio ten gali jų būti ir daugiau.
Labiausiai tikėtina purkštukas, su tokiais korekcijų laikais. Bet kuro filtrą tai irgi reikia pakeist, keičiasi jis paprastai, be to, jei tvarkoma kuro sistema, tai kuro filtras keičiamas be kalbų (pas tą meistrą taip užrašyta).
Meistras gal suklydo apie siemens kalbėdamas, bet tai esmės juk nekeičia, keičia požiūrį į meistrą:D. Jis dar turi šansą pasitaisyti, pirmadienį pateiks sąmatą remonto, detalių sąrašą, pažiūrėsiu , turėtų susigaudyti. Kita vertus, jei tai būtų koks nesidomintis automobiliais žmogus jau būtų nuskausmintas ant 1000 eurų .... NU bet purkštukai būtų nauji (siemens :D ), bet automobilio kaina tai iki 3000 eurų, jei tokios būklės kaip dabar....
Pirmas ir paskutinis kartas pas jį.
Man keista, kad su sugedusiais purkštukais automobilis visiškai nedūmina, kuriasi gerai net ir prie šalčių, laisvom apsukom dirba gerai, kažkas man čia nepatinka.... Tiesa, variklis pakalena kartais, tai gali būti ir purkštukai, bet taip tampytis dėl purkštukų.... čia gal dar kas yra. Bet planas jau aiškėja:
1 filtro keitimas ,
2 purkštukų tikrinimas ant stendo. Nes kiek skaitau, tai korekcijos laikas dar nereiškia kad būtent tas purkštukas sugedęs, jis tiesiog gali bandyti kompensuoti kito purkštuko darbą. O gal praktiškai taip nebūna? Čia rusai tokias teorijas išvedinėja, o jie turi tokį polinkį į teorijas nueiti.
3 po purkštukų keitimo jau turėtų aiškėti ką dar daryti.
Bet tai kiek čia laiko užims tai net baisu pagalvot...

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 03:56 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Man visada patinka tas skundimasis, kad va, automobilis senas, o detalės ir darbas kaip už naujo.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 115 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007