WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 25 2020, 22:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 115 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 28 2018, 16:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
Na vanui siulai eiti daugiau dirbt, daugiau zudirbti i tada sirdies neskaudes.

as va siandiens nuvariau pas meistriukus uzkampyje pasikeist duslintuvu(nuirm bakelius prisukt kitus) 13.55 pradejo darba 14.12 baige.
apsidziaugiau kad taip greit klausiu kiek sako 50. :D

autoritoritirizuotuotas servisas ima 25eur uz valanda +israso saskaita. sakau o jei atvarysiu mazdai pavirint? oi sako drasiai ,sakau kiek kainuos? 15 eur ne daugiau.. made my day. sumokejau bet daugiau nevaziuosiu. aiskintis neisiu, pinigu grazint nereikalausiu. net forume nerasysiu. tiksliau nerasyciau jei navanui nenroeciau papasakot.

zmogau, atsipalaiduokit- pasaulyje pilna neteisybes. tik issvaistysit jegas kovodamams pries visatos blogi. :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2018, 17:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Tai esmė, kad dirbt negaliu, o jau pradėta ir viskas griūna, o dar toks debilas pasimaišo....
Oj Elviukai123, istorija širdžiai balzamas, ne vien aš papuolu :lol: Ačiū tau :D
Dabar apie tą pačią diagnostiką. Tai jei keist viską iš eilės, tai nafig ta diagnostika, jūs man pasakykit. Aišku, kad po diagnostikos ar net diagnostikos metu reikia ir geležį pačiupinėt, ir visa kitą. Mano atveju tai būtų man kainavę 1500 eurų, vietoje 20-ies suvokiat esmę? Jeigu juo būčiau pasitikėjęs ir jam būčiau patikėjęs automobilį kaip jis mane būtų gražiai armėniškai pamylėjęs? O jau taikėsi, ne ant to papuolė. Šiuo atveju net ne 30 eurų už diagnostiką, net ne tai kad nepataikė su savo diagnoze, nu bet taip prašaut reikia sugebėt, pripažinkite, smagiausias variantas švietėsi, jei būčiau jam palikęs automobilį remontui .....

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2018, 17:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
ukw rašė:
Nu tarkim, atvažiuoja pas mus į garažą mašina, diagnostikos reik, variklis blogai veikia, kalatuojasi ir ttt. Mes pasižiūrim ir matom, kad dviejų purkštukų korekcijos baisios. Tai kaip man iš akies nustatyti, ar ten tikrai purkštukams pipec, ar ten 2 švaistikliai linkę ir reikiamos kompresijos nėra. Iš akies aš to nepadarysiu. Aš turėsiu visur kišt nagus, pradžioj keist ten filtrus, purkštukus ir jei niekas nepadės, tada jau skelt variklį. Įsivaizduokim dabar, jei tas klientas būsit jūs. Ir sakysit, jūs man už 30eur diagnostiką turit pasakyt kad švaistikliai sulinkę, o filtro keist dar nereikėjo, nes va tik 4 metus važiuotas.

Šiaip jau, net ir labai protingam meistrui į galvą netelpa, kaip žmogus gali 4 metus nekeist filtro. Apie meistrą-vasią tai net ir kalbos nėra. Nu nesusiveda čia galai, mielas vairuotojau.

Tikrai? Negali atskirti linkusių švaistiklių nuo purkštukų gedimo? Tikrai? Gal tu nediagnozuok, tada.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2018, 22:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 501
Miestas: Klaipeda
Navanas rašė:
ukw rašė:
Nu tarkim, atvažiuoja pas mus į garažą mašina, diagnostikos reik, variklis blogai veikia, kalatuojasi ir ttt. Mes pasižiūrim ir matom, kad dviejų purkštukų korekcijos baisios. Tai kaip man iš akies nustatyti, ar ten tikrai purkštukams pipec, ar ten 2 švaistikliai linkę ir reikiamos kompresijos nėra. Iš akies aš to nepadarysiu. Aš turėsiu visur kišt nagus, pradžioj keist ten filtrus, purkštukus ir jei niekas nepadės, tada jau skelt variklį. Įsivaizduokim dabar, jei tas klientas būsit jūs. Ir sakysit, jūs man už 30eur diagnostiką turit pasakyt kad švaistikliai sulinkę, o filtro keist dar nereikėjo, nes va tik 4 metus važiuotas.

Šiaip jau, net ir labai protingam meistrui į galvą netelpa, kaip žmogus gali 4 metus nekeist filtro. Apie meistrą-vasią tai net ir kalbos nėra. Nu nesusiveda čia galai, mielas vairuotojau.

Tikrai? Negali atskirti linkusių švaistiklių nuo purkštukų gedimo? Tikrai? Gal tu nediagnozuok, tada.


Ukw viska teisingai parase, zmones prisiskaito forumuose veju kad su kompu galima purkstukus uz 10eur patikrint gali servisiukas ir svaigsta paskui... Ukw turejo omenyje, kad uz 20-30 euru niekas variklio neprades skerst... Lupt lauk purkstukus, tikrint kompresija. Ai zodziu kam cia pasakot...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 12:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1596
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Laimonas rašė:
Navanas rašė:
ukw rašė:
Nu tarkim, atvažiuoja pas mus į garažą mašina, diagnostikos reik, variklis blogai veikia, kalatuojasi ir ttt. Mes pasižiūrim ir matom, kad dviejų purkštukų korekcijos baisios. Tai kaip man iš akies nustatyti, ar ten tikrai purkštukams pipec, ar ten 2 švaistikliai linkę ir reikiamos kompresijos nėra. Iš akies aš to nepadarysiu. Aš turėsiu visur kišt nagus, pradžioj keist ten filtrus, purkštukus ir jei niekas nepadės, tada jau skelt variklį. Įsivaizduokim dabar, jei tas klientas būsit jūs. Ir sakysit, jūs man už 30eur diagnostiką turit pasakyt kad švaistikliai sulinkę, o filtro keist dar nereikėjo, nes va tik 4 metus važiuotas.

Šiaip jau, net ir labai protingam meistrui į galvą netelpa, kaip žmogus gali 4 metus nekeist filtro. Apie meistrą-vasią tai net ir kalbos nėra. Nu nesusiveda čia galai, mielas vairuotojau.

Tikrai? Negali atskirti linkusių švaistiklių nuo purkštukų gedimo? Tikrai? Gal tu nediagnozuok, tada.


Ukw viska teisingai parase, zmones prisiskaito forumuose veju kad su kompu galima purkstukus uz 10eur patikrint gali servisiukas ir svaigsta paskui... Ukw turejo omenyje, kad uz 20-30 euru niekas variklio neprades skerst... Lupt lauk purkstukus, tikrint kompresija. Ai zodziu kam cia pasakot...

Tai purkstukus gi patikrina nes ten rodo korekcijas diagnostika. O pvz nerodo kad kuro fiktras uzsikises, nerodo kad svaistiklis linkes. Tai ir netikrina uz 30 EUR or lapo neatspausdina su klaidu kodais :) nes gi viskas yra ziauriai paprasta, ten gi sistemos pff pazvelgus aisku :) o jei rimtai tai kaip ir visur reikia zmogaus kuris supranta, o tas kuris supranta ir kainuoja daugiau. Pameginkit Tauriu isikviest ar Laimona, be 20eur laptopo neatidarys, nes per ta laika kol jus verkslensit del tu 20eur jie nuveiks daug daugiau ir uzdirbs daugiau. Gi ne is idejos dirba. Nors tikrai del konsultacijos galima kreiptis i juos ir pades nemokamai, aisku jei neuzknisit kaip pastaeieji forumo postai ir klausymai bus konkretus ir i tema :)
Cia tipo ateini pas daktara ir sakai: kas man yra? Tai koks tu b* daktaras jei paziurejes nematai kad man skrandyje opa? Ir poto prasai pinigus grazint uz apziura ir toliau pusryciams valgai žvyrą ir keiki daktara forume :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 13:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Tikrai? Negali atskirti linkusių švaistiklių nuo purkštukų gedimo? Tikrai? Gal tu nediagnozuok, tada.

Aš tai neatskyriau.
Ištraukėm purkštukus ir patikrinom ant stendo - visi gatavi. Sutaisėm - nepadėjo.
Kompresiją pamatavom - kompresija OK.
Diržą tikrinu, vietoj viskas, grandinėlė velenėlių irgi vietoj.
Tik kažkaip vienu metu sukinėjant variklį į kaiščiavietes kilo įtarimas, kad sunkokai variklis sukasi, kaip šiuolaikiniam dyzeliui, t.y. senas atmosferikas mechaninis nu ok, bet naujos kartos mažos kompresijos HDI tikrai gerokai per sunkiai. Ištraukiu vėl purkštukus - vistiek neprasisuka. Sukinėjęs aš tokių variklių, žinau, kaip jie turi suktis. Lupu karterį ir tada jau vaizdas ant lėkštutės akimis matomas. Manau, kad jūsų purkštukai irgi tikriausiai būtų nekokie, bet tai nepuola joks meistras iškart lupti karterio, jei purkštukai tokie, kad su jais mašina jau nebegali normaliai dirbti, ir tai ne korekcijų pažiūrėjimu nustatyta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 14:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
tadas1991 rašė:
Navanas rašė:
Tikrai? Negali atskirti linkusių švaistiklių nuo purkštukų gedimo? Tikrai? Gal tu nediagnozuok, tada.

Aš tai neatskyriau.
Ištraukėm purkštukus ir patikrinom ant stendo - visi gatavi. Sutaisėm - nepadėjo.
Kompresiją pamatavom - kompresija OK.
Diržą tikrinu, vietoj viskas, grandinėlė velenėlių irgi vietoj.
Tik kažkaip vienu metu sukinėjant variklį į kaiščiavietes kilo įtarimas, kad sunkokai variklis sukasi, kaip šiuolaikiniam dyzeliui, t.y. senas atmosferikas mechaninis nu ok, bet naujos kartos mažos kompresijos HDI tikrai gerokai per sunkiai. Ištraukiu vėl purkštukus - vistiek neprasisuka. Sukinėjęs aš tokių variklių, žinau, kaip jie turi suktis. Lupu karterį ir tada jau vaizdas ant lėkštutės akimis matomas. Manau, kad jūsų purkštukai irgi tikriausiai būtų nekokie, bet tai nepuola joks meistras iškart lupti karterio, jei purkštukai tokie, kad su jais mašina jau nebegali normaliai dirbti, ir tai ne korekcijų pažiūrėjimu nustatyta.

Nu visiem pasitaiko, bet pagalvok kaip atrodei klientui:
Blogi purkštukai, suremontuoji (krūva pinigų), automobilis vistiek nevažiuoja :shock: . Ką galvoti klientui? Jei iškarto būtų žinoma , kiek kainuos remontas, klientas gal net neremontuotų to savo grabo? Vaizdas, kaip ir aiškus, teisinkis kaip nori iš tavo pusės klaida. O sprendimų gali būti visokių, siunti klientą su jo mašina toliau, derini tolesnio remonto kainą, grąžini pinigus, juk suklydai tu. Pasiteisinimų, niekam nereikia, neįdomu niekam, tiesiog sukandęs dantis taisai savo broką ir viskas. Aš taip įsivaizduoju tvarką, žinau, kad daugumoje atvejų viskas vyksta kitaip: prasideda pasakos "vistiek būtų reikėję keisti purkštukus, aš čia tik geriau padariau, vienas ardymas :labas:" girdėjom, žinom, nereikia :lol:
PRIEŠ PULDAMI ATSAKINĖTI BENT PUSVALANDĮ PASVARSTYKIT, AR NĖRA ČIA TIESOS? Šioje srityje svarbu ne darbas o rezultatas. Aišku tokios klaidos turi būti kuo retesnės, jos turi būti išsprendžiamos abiem pusėm priimtinu keliu, kažkoks kompromisas turi būti, negalima suversti visos kaltės ant klijĄnto, kaip kad labai norėtų ukw, deja, teks jum suprasti, kad už klaidas reikia atsakyti, jos yra neišvengiamos, jos kainuoja, bet jos turi būti kuo retesnės ir reakcija į jas turi būti normali, o ne "aš viską žinau daug matęs ir patyręs, čia tu, klijente ir tavo grabas kaltas, kad aš nesugebėjau pataisyti būtent tai kas sugedę o ne viską aplinkui"

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 16:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 501
Miestas: Klaipeda
Tai jei purkstukai buvo gatavi, ju nereikejo remontuot, nes masina dar vaziavo? OMG. Visi pradetu nuo purkstuku siuo atveju, as taip pat.

Gaila, bet siuolaikines masinos su commonrail vaziuoja vos ne iki paskutinio atodusio, ne taip kaip senieji dyzeliai, kuriu mechaniniai susidevejimai matydavosi palaipsniui. Kaltes cia meistro kad sutvarke GATAVUS purkstukus NERA. Ir man pofig filantropija visa ir pasaku pasakojimai teisybiu ieskojimai. Pirkit is salono naujas ir nesukit kiausiniu :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 16:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Mes butume sudeje senas purkstuku dalis atgal ir buciau atidaves bei paemes pinigus uz diagnostika kompiuterine ir mechanine purkstuku montavima, tikrinima, plovima ir reguliavima (po ko jie butu kuriam laikui netgi atsigave iki veikianciu) ir kompresijos matavima bei pasakes, kad problema yra variklyje. Buciau ir atgal supyles visus 8litrus tepalo, kiek isbego. Uz purkstukus ir dabar nera moketa, kabo 400eur ir dal daliu uz turbut tiek pat variklio keitimui paimta ir uz jas sumoketa jau (nes baiges vasaris), nes pinigus paimu, kai buna rezultatas, arba kai zmogus nori pasiimti masina, neleisdamas jo pasiekti del nepasitikejimo arba del finansu ar dar del kitu priezasciu. Zinokit, turbina turbut irgi keisim. Sankaba dar buvo meistrai pries menesi pakeite, tai va nauja guoli dar dedu ir tikiuos per pedala nevibruos, nes siaip ziauriai vibravo, bet gal del cilindru strigimo arba gal alkuniakas linko. Guoli tai reik pakeist, nes nulauzta ausyte. Ir sakute bei kreipianciaja, profilaktiskai. Nu ir dar kozuka isvalyt, nes jiem tai nepasirode reikalinga..

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 17:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
tadas1991 rašė:
Navanas rašė:
Tikrai? Negali atskirti linkusių švaistiklių nuo purkštukų gedimo? Tikrai? Gal tu nediagnozuok, tada.

Aš tai neatskyriau.
Ištraukėm purkštukus ir patikrinom ant stendo - visi gatavi. Sutaisėm - nepadėjo.
Kompresiją pamatavom - kompresija OK.
Diržą tikrinu, vietoj viskas, grandinėlė velenėlių irgi vietoj.
Tik kažkaip vienu metu sukinėjant variklį į kaiščiavietes kilo įtarimas, kad sunkokai variklis sukasi, kaip šiuolaikiniam dyzeliui, t.y. senas atmosferikas mechaninis nu ok, bet naujos kartos mažos kompresijos HDI tikrai gerokai per sunkiai. Ištraukiu vėl purkštukus - vistiek neprasisuka. Sukinėjęs aš tokių variklių, žinau, kaip jie turi suktis. Lupu karterį ir tada jau vaizdas ant lėkštutės akimis matomas. Manau, kad jūsų purkštukai irgi tikriausiai būtų nekokie, bet tai nepuola joks meistras iškart lupti karterio, jei purkštukai tokie, kad su jais mašina jau nebegali normaliai dirbti, ir tai ne korekcijų pažiūrėjimu nustatyta.

Nu visiem pasitaiko, bet pagalvok kaip atrodei klientui:
Blogi purkštukai, suremontuoji (krūva pinigų), automobilis vistiek nevažiuoja :shock: . Ką galvoti klientui? Jei iškarto būtų žinoma , kiek kainuos remontas, klientas gal net neremontuotų to savo grabo? Vaizdas, kaip ir aiškus, teisinkis kaip nori iš tavo pusės klaida. O sprendimų gali būti visokių, siunti klientą su jo mašina toliau, derini tolesnio remonto kainą, grąžini pinigus, juk suklydai tu. Pasiteisinimų, niekam nereikia, neįdomu niekam, tiesiog sukandęs dantis taisai savo broką ir viskas. Aš taip įsivaizduoju tvarką, žinau, kad daugumoje atvejų viskas vyksta kitaip: prasideda pasakos "vistiek būtų reikėję keisti purkštukus, aš čia tik geriau padariau, vienas ardymas :labas:" girdėjom, žinom, nereikia :lol:
PRIEŠ PULDAMI ATSAKINĖTI BENT PUSVALANDĮ PASVARSTYKIT, AR NĖRA ČIA TIESOS? Šioje srityje svarbu ne darbas o rezultatas. Aišku tokios klaidos turi būti kuo retesnės, jos turi būti išsprendžiamos abiem pusėm priimtinu keliu, kažkoks kompromisas turi būti, negalima suversti visos kaltės ant klijĄnto, kaip kad labai norėtų ukw, deja, teks jum suprasti, kad už klaidas reikia atsakyti, jos yra neišvengiamos, jos kainuoja, bet jos turi būti kuo retesnės ir reakcija į jas turi būti normali, o ne "aš viską žinau daug matęs ir patyręs, čia tu, klijente ir tavo grabas kaltas, kad aš nesugebėjau pataisyti būtent tai kas sugedę o ne viską aplinkui"

Beje, klaidos as nepadariau, nes apie viska buvo pakalbeta ir aptarta, kad nebutinai cia vien purkstuku beda, ir galim pabandyt suremontuot ir ziuret, kas bus toliau.
Va todel ir sakiau, kad nelabai noreciau su jumis dirbti. Kalte kazkam ipaisyti, nezinant aplinkybiu - nelabai malonu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 17:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Tai cia vis dar apie Navano bolida kalba eina, nebesuprantu :drunk:

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 17:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1596
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
edge rašė:
Tai cia vis dar apie Navano bolida kalba eina, nebesuprantu :drunk:

Visi cia subtilus, tik ukw ne, bet jam uzdraude kalbet Navanas tad va taip ir vystom tema toliau :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 18:03 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
:kngt:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 18:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Man atrodo, mes truputį nesusikalbam. Bet čia jau grynos blevyzgos.
Kad viskas stotų į vietas: Kas mano, kad meistras , konkrečiu mano atveju, darbą atliko gerai? Nors vienas toks atsiras? :doom:
Kodėl aš nepatenkintas jo darbu jau rašiau: Atvažiavau įtardamas fap filtrą, išvažiavau su žinia, kad reikia KEISTI (ne tikrinti, o keisti) du purkštukus o pasirodo, kad kaltas kuro filtras :shock: . Ir tik nepradedam apie linkusius švaistiklius yra konkreti situacija. Darbą atliko gerai ar ne? Taip ar ne?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2018, 18:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
tadas1991 rašė:
Beje, klaidos as nepadariau, nes apie viska buvo pakalbeta ir aptarta, kad nebutinai cia vien purkstuku beda, ir galim pabandyt suremontuot ir ziuret, kas bus toliau.
Va todel ir sakiau, kad nelabai noreciau su jumis dirbti. Kalte kazkam ipaisyti, nezinant aplinkybiu - nelabai malonu.

Pas mane viskas paprasčiau: sutaisei- gerai, nesutaisei-kaltas . taškas.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 115 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007