WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 16:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Manau kad bus turbina. Nusiimkit ir pabandykit praplaut su Fairy ar kitokiu analogu. O tada pastatykit atgal ir atjunkit/užglušinkit tepalų padavimą. Ir pabandykit pralėkt kokius 50 km. Jei nebedūmins, tai žinosit kad tufba jums sugadino tas purkštukų keitėjas.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 16:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
tadas1991 rašė:
Karolis111 rašė:
Pameginau atjungti MAF, jokių pakitimų. Pameginau atjungti turbo pressure sensorių: turbina neveikia, Max 4000 apsukų, mašina netraukia, korekcijos nepakitusios, bet dūmo juodo beveik nebėra, gal šiek tiek labai minimaliai. Dar galvoti kažką dėl purkštukų, ar bekeiciant purkštukus meistrelis galėjo kažką su turbo padaryt? Dar pameginau atsukti tepalo užpuolimo kamštį, dūmų nėra, bet jaučiasi kad pučia, laisvai padėjus kamstuka, jo nenupucia, bet nedaug truksta, kad nupustu.

Ir toliau remonuokit pagal liaudies metodus, tai ir iki geros turbinos restauravimo nueisit. Prikeiskit dar ir daviklių krūvą būtinai :labas:


Ne Tadai, daugiau aš nieko neberemontuosiu. Teks atsisveikinti su šiuo automobiliu, eis ant dalių kažkur, ir taip nemažai ardyme tokių yra, bus dar vienas.. nes po įsigyjimo tą ir tedarau, kaip tik galų ieškau, atsibodo jau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 20:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Karolis111 rašė:
tadas1991 rašė:
Karolis111 rašė:
Pameginau atjungti MAF, jokių pakitimų. Pameginau atjungti turbo pressure sensorių: turbina neveikia, Max 4000 apsukų, mašina netraukia, korekcijos nepakitusios, bet dūmo juodo beveik nebėra, gal šiek tiek labai minimaliai. Dar galvoti kažką dėl purkštukų, ar bekeiciant purkštukus meistrelis galėjo kažką su turbo padaryt? Dar pameginau atsukti tepalo užpuolimo kamštį, dūmų nėra, bet jaučiasi kad pučia, laisvai padėjus kamstuka, jo nenupucia, bet nedaug truksta, kad nupustu.

Ir toliau remonuokit pagal liaudies metodus, tai ir iki geros turbinos restauravimo nueisit. Prikeiskit dar ir daviklių krūvą būtinai :labas:


Ne Tadai, daugiau aš nieko neberemontuosiu. Teks atsisveikinti su šiuo automobiliu, eis ant dalių kažkur, ir taip nemažai ardyme tokių yra, bus dar vienas.. nes po įsigyjimo tą ir tedarau, kaip tik galų ieškau, atsibodo jau.

Turiu itarima, kad butume sutaise jum ta automobili, jei butumet galejes atvaryti tada sutartu laiku.
Siandien va kaip tik isleidau viena pezuka, kuri ivairiose vietose uzkurinejo nuo vasaros vidurio, bet taip ir neuzkure. Pas mane jis prabuvo gal apie menesi, bet butume tilpe i savaite, jei nebutu jau buve bandyta taisyti. Ir butu kainave trigubai pigiau. Didziaja darbo dali padariau ne as, t.y. visokius kompu litavimus ir programavimus, bet as atburinejau istorija ir bandziau parinkti pigesni varianta is galimu keliu. Na, zodziu, matytumet ta sypsena zmogelio, kai pasakiau, kad kuriasi ir vaziuoja gerai, bet nesidarineja galiniai langai ir nesildo sedyniu, nes negavau 100proc tinkamo bsi. Masina vaziuoja. AaAAAaAA!!! :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 20:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Taip, greičiausiai tadas būtų suremontavęs. Bet gi ne vėlu. Nors jei man taip klostytųsi įvykiai, turbūt padegčiau aš tą mašiną. Va sugalvojau. Sukeisk purkštukus vietomis ir tada, žiūrėk korekcijas. Jei korekcijos persikels su purkštukais-kalti purkštukai. jei liks ten kur buvo-kompresija. Elementaru.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 20:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Bet kažkaip panašėja į kompresijos problemas ir su senais purkštukais ir su naujais- pirmo cilindro korekcijų skirtumas didžiausias. Negi siurblys? Bet tai karšta turėtų nesikurti. Reikia pažiūrėti kaip su drožlėm kuro filtre, yra ar ne?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 20:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Tačiau visi žinom, kad korekcijos nepersikels, tai sukeitinėjant purkštukus, reiktų pamatuot kompresiją. :)

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 21:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Senų purkštukų korekcijos: 101 98 107 91
Dabartinių purkštukų korekcijos: 60 121 138 121 (vakar 2 ir 4 buvo po 115).


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 21:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Be to, jei turėčiau kur ir turėčiau įranga, aišku galėčiau pats kaitalioti ir experimentuoti.. bet kai kiekvienas purkštukų ištraukimas kainuoja, darbas kainuoja, laikas gaištamas, be to iki pilnai tvarkingos mašinos ir dar keletą dalykų reikėtų padaryti, nesinori kišti pinigų.. Nes jeigu pabandžius vėl kažkas netaip? Gal vėl naujų purkštukų reikės, vėl darbas, pinigai... Jau baisu kažką bebandyti. :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 21:58 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tai kad, jūs ne automobilį taisote, o iš jo tyčiojatės.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 22:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Sitas zmogus ateityje sakys: “prancuziskos masinos gaidys” ir visa tai del saviveiklos.
Keistas Jus zmogus, Karoli!
Tadas aiskiai nubreze gaires ka reikia keisti, t.y. Keisti meistrus.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2019, 19:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 108
Miestas: Vilnius
Stasietis rašė:
...
Tadas aiskiai nubreze gaires ka reikia keisti, t.y. Keisti meistrus.

Iš šono pasakyti labai lengva. Bet šinkarankių ant kiekvieno kampo, o su gerais meistrais - sunkus klausimas. Kai žinai kam varyti ir turi kuo pasitikėti - viskas ok, problemos nėra. Bet kai nežinai kam varyti, tada ir lengviau sutvarkomos problemos tampa galvos skausmu.

Neginu temos autoriaus, ir nešneku apie šią konkrečią situaciją. Šneku apie kompetetingus meistrus. Ir čia net ne kainoje esmė. Surasti durnius, kurie dar ir brangiai kainuoja - taip pat nesunku. Kaina - nerodiklis.. Dėja, bet taip yra. O juolab su prancuzais..

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 17 2019, 21:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Čia tie kur šneka apie prancūzus, dar turbūt nėra remontavę MB ar kokio VAG šedevro..........

O iš kitos pusės žiūrint, na turime mes Klaipėdoje poną Laimoną. Kaip suprantu, nuvaryt/paskambint yra misija neįmanoma, todėl reikia žaisti rusišką ruletę su purkštukų ardytojais. O jei 3D žiūrėt, tai paprastai klientai susiranda meistrus pagal savo supratimą. Va tada turim dvigubą šūvį sau į koją.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2019, 00:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Buvau pas Laimoną. Laimonas ir nustatė, kad problema purkštukuose. Ne iš oro viskas sugalvota ir daryta. Be to purkštukai buvo keisti vietoje, kuri užsiima vien tik įpurškimo sistemomis, tai nekilo mintis, kad gali ko pridirbti. Viskas linksta link to, kad greičiausiai reikia keisti tik 1 purkstuką ir greičiausiai problema bus išspręsta. Pirmo purkštuko korekcija stabiliai stovi ant 60%, likę 3 plaukioja virš 100 (suma virš 100 visada sudaro apie 40%), tai greičiausiai pirmas ir stringa, o likę kompensuoja. Bet čia mano teorija, bus mašina pastatyta į eilę (kitoje vietoje), kad vėl ištrauktų ir patikrintų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2019, 07:29 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Buvo iškilęs purkštukų klausimas, tai pasidomėjau, ką apie tai mano lenkai.
Štai rezultatas:
https://allegro.pl/oferta/wtrysk-i-ford-2-0-tdci-embr00101d-9686191080-7782641381
+ siuntimas turėtų kainuoti 15-20 €
Gal kam pravers.

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2019, 00:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Karolis111 rašė:
Buvau pas Laimoną. Laimonas ir nustatė, kad problema purkštukuose. Ne iš oro viskas sugalvota ir daryta. Be to purkštukai buvo keisti vietoje, kuri užsiima vien tik įpurškimo sistemomis, tai nekilo mintis, kad gali ko pridirbti. Viskas linksta link to, kad greičiausiai reikia keisti tik 1 purkstuką ir greičiausiai problema bus išspręsta. Pirmo purkštuko korekcija stabiliai stovi ant 60%, likę 3 plaukioja virš 100 (suma virš 100 visada sudaro apie 40%), tai greičiausiai pirmas ir stringa, o likę kompensuoja. Bet čia mano teorija, bus mašina pastatyta į eilę (kitoje vietoje), kad vėl ištrauktų ir patikrintų.

Bet purkštukai pakeisti, rezultato +/- 0
Konkrečiai trūksta kompresijos kažkur. Paminėsit mano žodį, kai prisikaitaliosit purkštukų. Matuok kompresiją.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007