WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 29 2020, 08:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 05 2019, 21:31 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
40km/h ir 4 pavara........................

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2019, 06:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 12 2012, 20:18
Pranešimai: 63
Cia parasiau 40 km/h tik siaip esme tame kai apsisukimai variklio zemi tai lyg kompensatoriai kleksetu, duodi apsisukimu ir kleksejimas isnyksta


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 16:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Sveiki,

Atnaujinta situacija: nusipirkau 4 naudotus purkštukus, visi buvo patikrinti ant stendo, sakė labai geri. Sustačius į automobilį, vedasi iš karto, purtymasis padidėjo, bet jis trumpesnis, geriau traukia mašina, kuro sąnaudos pagerėjo. Daugiau pagazavus pastoviai meta baisų juodą dumą, ir pajungus diagnostiką, korekcijos žymiai blogesnės nei senųjų purkštukų. Senieji buvo: 91% 100% 107% 101%. Naujieji: užvedus šaltą visi po 100%, tada per 15 minučių pasikeičia į 59% 115% 137% 115%. Gal turite minčių kur dar bėdų ieškoti? Ar galėjo blogai ant stendo naujus purkštukus patikrinti, ar gal žmogus kuris keitė, kažkur galėjo grybo pripjauti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 17:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Karolis111 rašė:
Sveiki,

Atnaujinta situacija: nusipirkau 4 naudotus purkštukus, visi buvo patikrinti ant stendo, sakė labai geri. Sustačius į automobilį, vedasi iš karto, purtymasis padidėjo, bet jis trumpesnis, geriau traukia mašina, kuro sąnaudos pagerėjo. Daugiau pagazavus pastoviai meta baisų juodą dumą, ir pajungus diagnostiką, korekcijos žymiai blogesnės nei senųjų purkštukų. Senieji buvo: 91% 100% 107% 101%. Naujieji: užvedus šaltą visi po 100%, tada per 15 minučių pasikeičia į 59% 115% 137% 115%. Gal turite minčių kur dar bėdų ieškoti? Ar galėjo blogai ant stendo naujus purkštukus patikrinti, ar gal žmogus kuris keitė, kažkur galėjo grybo pripjauti?

Bandei i Laimona kreiptis?

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 20:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Tai purkštukai nauji ar naudoti?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 20:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Purkštukai naudoti siemens, bet nupirkus buvo patikrinti. Slėgį laikė, ispurskimas buvo geras visais slegiais.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 20:53 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
O tikrinant kaip buvo su temperatūriniais rėžimais?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Tai belieka senuosius purkštukus sudėti atgal ir tikrinti pakaitinimo žvakes. Va paklausiu, kaip užsiveda? Iš karto griebia, ar reikai ilgai sukti? Jei reikia ilgai sukti reikia žiūrėti ar nesiurbia oro, bet visais atvejais, kurie buvo man , sunkus vedimasis buvo susijęs su maža kompresija cilindruose ir pakaitinimo žvakių neveikimu. Niekada nebuvo kaltas oro pasiurbimas (kuro nusėdimas) Juodas dūmas, rodo kad neteisingas kuro mišinys-per daug kuro/per mažai oro, Per dauk kuro gali būti, jei purkštukai blogai išpurškia kurą , su ankstesniais purkštukais juodo dūmo nebuvo? Bet purkštukai tikrinti ant stendo, tai atmetam. Kita juodo dūmo priežastis oro trūkumas. Aišku reikia pradėti nuo oro filtro, tada jau nagrinėti turbinos, oro srauto, oro slegio daviklių bėdas. Tačiau turbina prie žemų apsukų nedirba, taigi jei juodi dūmai virsta jau sukant starteriu, gryžtam prie purkštukų. O jei juodas dūmas tik prie aukštesnių apsukų, tai gali būti kalta turbina, davikliai. Turbinos pirminis patikrinimas-duodam gazo, ir laikom suspaudę pirštais oro padavimo žarną. Jei žarna sukietėja-turbina veikia, atsikabinam nuo jos. Tada jau reikia diagnostikos. pasijungę žiūrim, kokį slėgį rodo map daviklis esant neužkurtam varikliui. Turi rodyti slėgį artimą atmosferos slegiui ir turi nešokinėti. (vabar gerai neatsimenu, bet 100 kažko, o gal 1000. 98, 102 irgi gerai, bet jokiu būdu negali šokinėti neužvestam varikliui0 čia kalba eina apie map daviklį. Js rodo oro SLĖGĮ kuris yra oro įsiurbimo kolektoriuje.
Kitas daviklis yra maf. Jis matuoja oro, pratekančio per įsiurbimo kolektorių srautą. Su juo ne taip paprasta. Reikia įsijungti grafinį atvaizdavima ir žiūrėti, kaip kinta oro srauto dydis priklausomai nuo apsukų. Preliminariai, jei gerai prisimenu, ant laisvų apsukų oro srauto matuoklis turėtų rodyti apie 3200 ten kažko ar tai g/sek ar kažko panašaus, priklauso nuo variklio (labiau nuo mano atminties, nes nelabai pamenu).

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Su temperatūriniais režimais nežinau, netikrino man rodos. Bet kaip sakau, vedasi gerai, bet nenormaliai juodą dūmą meta daugiau gazo duodant.

Tas žmogelis, kuris dėjo purkštukus, sakė buvo 2 atidaręs, pažiūrėti ar viduj geri, kitų 2 atidaryti nepavyko jam. Kiek esu girdėjęs, Siemens purkštukų atidarinėti negalima, tai gal jis galėjo ką pažeisti atidaręs?

Gal žinot ar yra galimybė neštraukus purkštukų patikrinti, kuris ar kurie dirba blogai? Tarkim atjungus purkštuko fyške, pažiūrėti ar dūmina jį atjungus? Ar taip tikrinti galima?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:05 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Nu kodėl man rodosi, kad nenumaldomai artėja pil na tis........... :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Su senais purkštukais visai nedūmino, bet labai blogai vedėsi, kartais iš kelių kartų ir labai ilgai sukdavo, ir visa mašina purtydavosi užvedus. Su "naujais" purkštukais iškart griebia, pasipurto daugiau bet labai trumpai ir ant aukštesnių apsukų kalnai juodo dūmo, nekeliant apsukų nedūmina. Ir kaip sakiau korekcijos labai jau nekažkokios.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Beja. Veikiant varikliui, atidaryk alyvos užpylimo kamštelį ir pažiūrėk ar nepučia per jį. Šiek tiek pūsti gali, bet jei laisvai padėsi kamštelį ant angos jo nupūsti negali, jį turi traukti. Jeigu per tą angą eina dūmai, reiškia nepilnai/nelaiku užsidarinėja vožtuvai-problema galvoje (aišku gali būti užsikišęs alsuoklis-reikia patikrint). Ištrauki tepalo lygio matuoklę, jei per ją pučia/pasirodo dūmelis, blogai su žiedais, gali būti pradegę stūmokliai. Va tau nemokama pirminė diagnostika.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
O tepalo neryja?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Visiškai neryja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Beje: ant laisvų apsukų: measured injected flow 4.11 mg/stroke / fuel pressure 250 bar / injection time šokinėja 3.31-7.00 ms.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007