WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 25 2020, 23:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Prisiminiau, davikliai gali įtakoti ir blogą kūrimąsi. Jei jie užduoda blogus parametrus, kompas duoda komandą pilti kuro daugiau. Jei nėra galimybės prijungti diagnostikos, pabandyk vesti nuėmęs fyškes nuo daviklių, stebėk, kaip keičiasi variklio elgesys. Pabandyk praplauti map ir maf daviklius , dar niekam nepakenkė. Tik praplauti reikia atsargiai, švelniai. Map daviklyje yra membrana, negalima jos pradurti, negalima į tą daviklį kišti valiklio balionėlio snapelio - viską valyti tik purškalo srove. Maf daviklis turi metališkai blizgėti. Beja, maf daviklis , kai variklis neužvestas lyg ir 0 turi rodyt. O karštas kuriasi gerai? (jei blogai, gali būti problemos su siurbliu, kuro filtre matytūsi metalo drožlių). Ten svaigti apie purkštukų tikrinimą skirtingais temperatūriniais režimais nereikėtų-ne sportinius bolidus konstruojam.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Karolis111 rašė:
Beje: ant laisvų apsukų: measured injected flow 4.11 mg/stroke / fuel pressure 250 bar / injection time šokinėja 3.31-7.00 ms.

Kuro slėgis lyg mažokas, kuro filtras keistas kada?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Bet ne. viskas ten normaliai. Jei tokiu oru nesikuria, tai neveikia pakaitinimas, arba bloga kompresija, bet bloga ant tiek, kad kamštelius pradarinėjęs turi pamatyt. Beja, patikrintk kamštelį/ tepalo matuoklę Tiek šaltam, tiek karštam varikliui.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 12 2019, 21:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Žvakės buvo tikrintos, bet nebuvo ištrauktos. Pameginsiu su kamšteliais patikrinti. Beje senieji purkštukai buvo tikrinti taip pat, tai nebuvo geri. Ačiū už patarimus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 07:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Karolis111 rašė:
Tas žmogelis, kuris dėjo purkštukus, sakė buvo 2 atidaręs, pažiūrėti ar viduj geri, kitų 2 atidaryti nepavyko jam. Kiek esu girdėjęs, Siemens purkštukų atidarinėti negalima, tai gal jis galėjo ką pažeisti atidaręs?

Jei buvo atsukęs tik antgalius, tai daleiskim, bet jei atsukinėjo elektronikos galą, paprastai tariant viršutinį galą, tą prie fiškės, gali išmesti tuos purkštukus į šiukšlyną. Buvo praeitą žiemą Volvukas su tokiu pačiu varikliu, kuris šaltas kuriasi ir dirba normaliai, važiuoja irgi kažkaip visai gerai, tik dūmina. Sušilusio nebeįmanoma užgesinus užvesti. Panagrinėjus atvejį, žmogelis papasakojo, kad kažkoks žinovas jam remontavo tuos purkštukus ir paėmė biešenus pinigus už tą remontą. Purkštukai buvo apykiauriai, bet pašildžius juos, ten išvis pylė tiesiai viską į abratkę, siurblys starteriu max 80bar ir viskas. Žmogus neturėjo papildomų 900eur naujiems purkštukams, tai sudėjau naudotus "naudojamus" ir išvažiavo laimingas su sąskaita iki 300eur.
Temperatūrinis tikrinimas, skirtingai nei publika sako, gali būti labai svarbus, kai kuriais atvejais. Būna, kad purkštukas prie žemos arba prie aukštos temperatūros visiškai "nusišneka". Taip būna nedažnai, todėl tai tikrinama tik esant įtarimui arba konkrečiam reikalui.
MAPai šitiems varikliams negenda ir nesikemša, ir ką ten rašė apie kažkokius šokinėjimus, tai dar to neteko matyti.
Jei gazuojant slėgis nekyla arba kyla ne taip, kaip reikia, dažniausiai (99proc.) būna problemos su turbinos valdymo sistema (vakuumo žarnelės, pats vožtuvėlis, arba geometrijos padėties daviklis) arba tiesiog kiaura kokia šlanga, pvz nepriveržtas chamutas, nuspjauta žarna arba sprogus žarna. Šitiems varikliams labai dažnai sprogsta Interkūlerio apėjimo žarna, kuri eina iš įsiurbimo sklendyno, esančio viršuj, tiesiai žemyn į turbinos vamzdžio trišakį, esantį po karteriu. Bet tada būna ne tik dūmų, o ir traukos trūkumo. Beje, ne pas visus ta žarna būna, pas naujesnius nuo kokių 07 metų dažnai nebūna jos, o sklendė būna vienguba, ne dviguba. Oro srautas ant laisvų atjungtu EGR (Su prijungtu EGR gazuojant tas pats, o ant laisvų jis gali būti koks tik nori kad būtų variklio kompiuteris, tai irgi nežiūrėkit į tuos pateiktus skaičius) dvilitriam varikliui turi būti apie 470-500, gazuojant dugnais geriau neviršytų norimo, bet jei viršija, geriau neviršytų daugiau nei 100-200. Jei viršija, yra tikėtina, kad gali būti kiauras įsiurbimas tarp turbako ir įsiurbimo vožtuvų.
Prie injection time gali nesikabinėti išvis, kuro norma ant laisvų labai gera, sakyčiau netgi mažoka šiam varikliui (tokia būna pas labai gerus 1,6HDi), bet tai gali būti susiję su kiaurais purkštukais ir dėl to neteisingai apskaičiuojama šita norma.
Prie kuro slėgio nesikabinėk, jei jis atitinka kompiuterio norimą (reference fuel pressure) slėgį, filtras čia ne prie ko, ypač ant laisvų ne prie ko.
Tas tepalo kamščio ar matuoklės testas šitiems varikliams irgi labai apytikslis, nes dauguma šiuolaikinių dyzelių per matuoklę arba tepalo kamštį duoda šiek tiek "paro". Svarbu, kad ten nebūtų dūmų šniūras kaip iš kamino. "Pritraukia ar nepritraukia" kamščio testas yra šūdų krūva, jei alsuoklis normaliai veikia. Čia gal dar žmonės vis dar taiko, kurie antrus golfus ir žigulius remontavo, nes pas juos būdavo alsuokliai juokingi ir tą kamštį tikrai traukdavo arba pūsdavo dėl karterinės kameros susisiekimo su atmosfera trūkumo arba tragiškai užkimštų arba tragiškai mažų (karbiuratoriams mažų ir reikia) oro filtrų.
Dėl užsikimšusio oro filtro šiuolaikinis dyzelis, turintis oro srauto matuoklę, niekada nedūmins. Dar populiaru šiais laikais perkant benzininį variklį irgi prasukinėti tepalo kamštį ir kabinėtis, kad pasikeičia variklio darbas ir jis pradeda negražiai dirbti, ir kartais netgi užsidega lemputė. Tai taip ir turi būti, nes šiuolaikiniai benzai, ypač turbiniai, turi vakuumą kartery, ir būtent darbo nesikeitimas atsukus kamštį dažnai reiškia, kad gali būti nesandarus variklis.
Neklausykit profanų. Feisbuke jų pilna, tai jau ir čia veržiasi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 08:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Buvo atsukęs galą prie fiškės ir ištraukęs purkštuko vidurius pasižiūrėti.. nors sakiau yra tikrinti, pakartotinai tikrinti nereikia.. taip pat ir su senaisiais.. visus atidaręs buvo.. žodžiu.. keli šimtai eurų į balą..


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 09:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 430
Miestas: Kaunas/Vilnius
Karolis111 rašė:
Buvo atsukęs galą prie fiškės ir ištraukęs purkštuko vidurius pasižiūrėti.. nors sakiau yra tikrinti, pakartotinai tikrinti nereikia.. taip pat ir su senaisiais.. visus atidaręs buvo.. žodžiu.. keli šimtai eurų į balą..


Turint stendą ir galvą ant pečių įmanoma juos vėl surinkti gerai. PM išsiunčiau numeriuką žmogaus, kuris galėtų padėti. Tik aišku prieš dedant vėl neardykit :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 11:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Diagnostika pajungta buvo ir jokios klaidos nerodė?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 11:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Po purkštukų keitimo, buvo klaida kažkas tokio, kad nėra ryšio su ECU. Bet šią klaidą ištrynus, diagnostika daugiau jokių klaidų nerodo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 11:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
Karolis111 rašė:
Buvo atsukęs galą prie fiškės ir ištraukęs purkštuko vidurius pasižiūrėti.. nors sakiau yra tikrinti, pakartotinai tikrinti nereikia.. taip pat ir su senaisiais.. visus atidaręs buvo.. žodžiu.. keli šimtai eurų į balą..


Turint stendą ir galvą ant pečių įmanoma juos vėl surinkti gerai. PM išsiunčiau numeriuką žmogaus, kuris galėtų padėti. Tik aišku prieš dedant vėl neardykit :)

Duokit ir mums tą numeriuką, nes stendas ir galvos ant pečių nepadėjo, vistiek anksčiau ar vėliau išlenda kokia nors betvarkė, arba prasideda temperatūrines nesąmones, arba net jei padarai, kad visai pilnai gerai veiktų, tai kuriam nors slėgio/debito diapazone užkalena arba tarška. Ten labai preciziškai padaryta, lyginant su senojo Bosch solenoid principu pagal kalašnikovo automato principą, kur gali dirbti po vandeniu arba smėlyje :)
Delphi pzo yra gerokai tiksliau už tuos Bosch, bet naudojant tinkamus užveržimo momentus ir surinkimo algoritmą, pasidaro puikiai ir be laboratorijos sąlygų, pats mačiau ir stovėjau šalia, o Siemens pzo yra sekantis lygis. Esam girdėję jau kelis kartus, kad Lietuvoj atsirado, kas juos remontuoja arba bent sugeba surinkt pilnai veikiančius, bet dar neikart nebuvo tokių gandų patvirtinimo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 12:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Karolis111 rašė:
Buvo atsukęs galą prie fiškės ir ištraukęs purkštuko vidurius pasižiūrėti.. nors sakiau yra tikrinti, pakartotinai tikrinti nereikia.. taip pat ir su senaisiais.. visus atidaręs buvo.. žodžiu.. keli šimtai eurų į balą..

Liūdna, bet tada viskas stoja į savas vietas. Juodas dūmas, ardyti purkštukai, blogi korekcijų laikai (2 purkštukai ardyti du blogi). Bet negi seni visi blogi buvo? Ai, tiesa irgi visus praardė. Toks vaizdas, kad sup---o ir senus ir kitus , žodžiu visus purkštukus, kuriuos tik pajėgė atsukt. Tikrai tik praardžius purkštukas iškarto suvaromas?
Tai tada man klausimas , jau tik savišvietai. Senieji purkštukai tikrinti ant stendo prieš ar po to, kai "meistras" prardė?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 13:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Senus patikrino ant stendo, šilti veikė, atšaldžius veikė blogai. Tai jis visus atidarė, pasakė viduj sudilusios detalės ir reikia keisti visus, nes greičiausiai visuose purkstukuose bėda.. Prie mano akių vieną atsuko, ir parodė, kad blogi.. aišku aš ten nieko nesupratau kas blogai ir kaip turi atrodyti. Atvežus kitus naudotus, pasakiau, kad jie yra tikrinti ir jų tikrinti nereikia. O kai atvažiavau pasiimti mašiną, jis man sako aš vistiek 2 atidariau pažiūrėti, o likusių 2 nepavyko atsukti, bet mašina dūmina ir blogos korekcijos, tai tikriausiai pas "{organas}" meistrą tikrinai. O pas žmogų kurį tikrinau, sakė labai geri, tipo sukeltas slėgis turi nukristi nemažiau nei per 3 sekundes, pas manęs virš 10s laikė, ar kažkas panašaus, tiksliai negaliu pasakyti. Ispurskimas irgi gerai atrodė, pats mačiau, ne per kur nebėgo ir nevarvejo. Žodžiu, tikriausiai sugadino visus kaip suprantu..


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 13:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Karolis111 rašė:
Senus patikrino ant stendo, šilti veikė, atšaldžius veikė blogai. Tai jis visus atidarė, pasakė viduj sudilusios detalės ir reikia keisti visus, nes greičiausiai visuose purkstukuose bėda.. Prie mano akių vieną atsuko, ir parodė, kad blogi.. aišku aš ten nieko nesupratau kas blogai ir kaip turi atrodyti. Atvežus kitus naudotus, pasakiau, kad jie yra tikrinti ir jų tikrinti nereikia. O kai atvažiavau pasiimti mašiną, jis man sako aš vistiek 2 atidariau pažiūrėti, o likusių 2 nepavyko atsukti, bet mašina dūmina ir blogos korekcijos, tai tikriausiai pas "{organas}" meistrą tikrinai. O pas žmogų kurį tikrinau, sakė labai geri, tipo sukeltas slėgis turi nukristi nemažiau nei per 3 sekundes, pas manęs virš 10s laikė, ar kažkas panašaus, tiksliai negaliu pasakyti. Ispurskimas irgi gerai atrodė, pats mačiau, ne per kur nebėgo ir nevarvejo. Žodžiu, tikriausiai sugadino visus kaip suprantu..

Na, slėgio kritimas matuojamas ne sekundėmis, bet jei žmogus turi tikslius skąičius ir gali stebėti tą slėgį ir tiksliai skaičiuoti sekundes, tai apytiksliai galima galbūt tikrinti ir taip. O bet tačiau, visvien 3 sekundės yra visiška nesąmonė. 30 būtų jau panašiau, bet vistiek nesąmonė, nes gali būti ir stipriai per daug, ir per mažai, priklausomai nuo kokio iki kokio slėgio :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 14:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 22 2018, 15:33
Pranešimai: 29
Miestas: Klaipėda
Pameginau atjungti MAF, jokių pakitimų. Pameginau atjungti turbo pressure sensorių: turbina neveikia, Max 4000 apsukų, mašina netraukia, korekcijos nepakitusios, bet dūmo juodo beveik nebėra, gal šiek tiek labai minimaliai. Dar galvoti kažką dėl purkštukų, ar bekeiciant purkštukus meistrelis galėjo kažką su turbo padaryt? Dar pameginau atsukti tepalo užpuolimo kamštį, dūmų nėra, bet jaučiasi kad pučia, laisvai padėjus kamstuka, jo nenupucia, bet nedaug truksta, kad nupustu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 13 2019, 15:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Karolis111 rašė:
Pameginau atjungti MAF, jokių pakitimų. Pameginau atjungti turbo pressure sensorių: turbina neveikia, Max 4000 apsukų, mašina netraukia, korekcijos nepakitusios, bet dūmo juodo beveik nebėra, gal šiek tiek labai minimaliai. Dar galvoti kažką dėl purkštukų, ar bekeiciant purkštukus meistrelis galėjo kažką su turbo padaryt? Dar pameginau atsukti tepalo užpuolimo kamštį, dūmų nėra, bet jaučiasi kad pučia, laisvai padėjus kamstuka, jo nenupucia, bet nedaug truksta, kad nupustu.

Ir toliau remonuokit pagal liaudies metodus, tai ir iki geros turbinos restauravimo nueisit. Prikeiskit dar ir daviklių krūvą būtinai :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 101 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007