tadas1991 rašė:
Pas naujesnius taip buvo, nuo kokiu 2002-3ciu metu iki galo. Kai velenelis neturi reguliavimo varztu, o sukinejasi apacia, nes sponke siauresne uzsplintaviete skriemuliuke. Susistatai mietkes tvarkingai su kaisciais, tvarkingai isitempi dirza ir prasuki 10 ratu, kad issilygintu ant skriemuliu. Darkart patikrini ir pareguliuoji itempima. O tada jau ziuri, ar lenda abu kaisciai. Jei nelenda, reikia butent is to laisvumo padaryt taip, kad listu. Pasistatai, tada uzversi alkuniako varzta, prasuki du ratus ir vel tikrini, ar lenda. Jei nelenda, vel reguliuoji. Pas senesnius budavo ten standu, o sitas reguliavimas virsuj ant velenelio, varzteliais.
Pirmakart ir man atrode baisu ir nesuprantama, bet dabar jau ir visi naujesniu kartu dvilitriai bent iki 2013tu turi tokia sistema (naujesniam dar nekeiciau dirzo), tai ipratau ir tas sustatymas nebekelia problemu. Daznai randu pries tai biski ar net labai nepataikyta, tai po keitimo teisingau sumazeja sanaudos, lengviau kurias ir tyliau dirba. Jei nusuksi visai iki galo, buna nesikuria masina ir meta klaida.
Apie dirzu keitimus su baltukais sitiem varikliam pamirskit. Kaisciai juk paprasti 8mm
Pas mane taip pat ?
_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil

Red