WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=34896
Puslapis 14

Autorius:  chiochix [ Gru 06 2018, 11:13 ]
Pranešimo tema:  C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Sveiki,

Peržiūrėjau keletą temų, bet konkretaus sprendimo neradau.

Automobilis C5 x7 2008m. 2L HDI 100kW. Jau kuris laikas sunkiai vedasi, sunkiai vedas imašina ir prie +30 vasarą, užsiveda tik iš kokio 6-7 starterio prasukimo ir šiek tiek patrūkčioja pradžioje, žiemą pradėjo dar sunkiau vestis (jau panašiau į žiemos simptomus t.y. žvakes). Tačiau, kas keisčiausia, jei mašina buvo užkurta ir po 6-7 valandų stovėjimo užsiveda kaip bitutė, tačiau prastovėjus ilgiau kokį 12-14 h, vėl tas pats, pradeda sunkiai sukt, nesvarbu koks sezonas. Matosi kuro šlangutėje iki kuro filtro eina maži burbuliukai, kai mašina pastovi ten aukščiausiam taške susidaro didesnis oro burbulas.

Nuvaryta mašina buvo pas meistrus, greituoju būtų patikrino purkštukus, sako, kad vienas šiek tiek daugiau išpurškia, tačiau abeoju, kad minimlaiia streikuojantis purkštukas galėtų sukelti tokias kūrimosi problemas, kuro filtras buvo keistas. Kame gali būti bėda, gal kam teko susidurti. Ačiū!

Autorius:  ukw [ Gru 06 2018, 14:17 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Koks kuro slėgis kūrimosi metu ir kiek apsukų?

Autorius:  Saulynas [ Gru 06 2018, 14:27 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

ukw rašė:
Koks kuro slėgis kūrimosi metu ir kiek apsukų?

:? tu neklausinėk o sutvarkyk :D

Autorius:  ukw [ Gru 06 2018, 14:36 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Aš šiandien savo mašiną sulaužiau (nusukau pakaitinimo žvakę saroj). Va bus man bauda, daryt Tado darbus. :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom: :doom:

Autorius:  xamas [ Gru 07 2018, 10:33 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Pradek nuo starterio.....

Autorius:  ukw [ Gru 07 2018, 11:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

xamas rašė:
Pradek nuo starterio.....


Taigi sukasi.

Autorius:  chiochix [ Gru 07 2018, 14:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Starteris sukasi, žvakės problemu nekelia, nes tas pats buvo ir vasarą. Man galvoje sukasi du variantas, kuro sistema gaudo orą, dėl to per didesnį laiko tarpą kuras nusėda ir nesikuria, tikrinau kuro sistemą iki filtro, na lyg ir viskas tvarkoje. Klausimas ar gali oro prigaudyt per kuro filtro dėžę ar purkštukų tarpines ar dar kažkurioje vietoje nuo filtro iki įpurškimo ir dėl to nesikurti?

Ar čia labiau skamba kaip purkštuko bėda, nes man atrodo, kad jei būtų purkštukas, tai ir važiuojant turėtų jaustis? Taip pat jei būtų purkštuko bėda manau sunkaii kurtūsi ir po valandos? Delphi sistema.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 07 2018, 14:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

chiochix rašė:
Starteris sukasi, žvakės problemu nekelia, nes tas pats buvo ir vasarą. Man galvoje sukasi du variantas, kuro sistema gaudo orą, dėl to per didesnį laiko tarpą kuras nusėda ir nesikuria, tikrinau kuro sistemą iki filtro, na lyg ir viskas tvarkoje. Klausimas ar gali oro prigaudyt per kuro filtro dėžę ar purkštukų tarpines ar dar kažkurioje vietoje nuo filtro iki įpurškimo ir dėl to nesikurti?

Ar čia labiau skamba kaip purkštuko bėda, nes man atrodo, kad jei būtų purkštukas, tai ir važiuojant turėtų jaustis? Taip pat jei būtų purkštuko bėda manau sunkaii kurtūsi ir po valandos? Delphi sistema.

Jūsų klausė, kokiu greičiu starteris suka variklį tuo metu, kai sunkiai kuriasi?
Beje, 6 apvertimai yra labai normalus kiekis Commonrail sistemos užvedimui. Čia ne traktor-dyzel ir ne pumpedūzĖ.
Per filtro dėžė gali leisti, jei ji sulūžusi arba jei kokie abugeliai kuro filtrą keitė. Dar jei pradegęs šildytuvas, bet šitiem taip dar neteko sutikti. Bet kai sėda kuras, šitie kuriasi ir gęsta, o ne nesikuria. Purkštukai neturi jokių tarpinių, kurios sandarintų kurą juose. Grįžtamosios žarnelės tiesiog taip užsimauna.

Autorius:  Navanas [ Gru 09 2018, 18:42 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Nežinau, kaip jūs tuos apsukimus skaičiuojat, bet jei taip , kaip aš, tai 6 apvertimai ne visai normalu hdi varikliui . Man kuriasi 2-3 apvertimai ir dirba, taip buvo su 2,0 hdi 103 kw, taip yra is su 1,6 hdi 66 kw. O dažniausiai apskritai iš pusės apsukimo.

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 09 2018, 19:16 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Navanas rašė:
Nežinau, kaip jūs tuos apsukimus skaičiuojat, bet jei taip , kaip aš, tai 6 apvertimai ne visai normalu hdi varikliui . Man kuriasi 2-3 apvertimai ir dirba, taip buvo su 2,0 hdi 103 kw, taip yra is su 1,6 hdi 66 kw. O dažniausiai apskritai iš pusės apsukimo.

Viskas buvo gerai, kol nepasakei puse apsisukimo...

Autorius:  ukw [ Gru 10 2018, 08:33 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Koks pas poną ten starteris, kad iš pusės apsukimo padaro minimum 150rpm ir koks siurblys, kad iškart duoda 160bar ????

Autorius:  Saulynas [ Gru 10 2018, 08:43 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

HeLLmiX rašė:
Navanas rašė:
Nežinau, kaip jūs tuos apsukimus skaičiuojat, bet jei taip , kaip aš, tai 6 apvertimai ne visai normalu hdi varikliui . Man kuriasi 2-3 apvertimai ir dirba, taip buvo su 2,0 hdi 103 kw, taip yra is su 1,6 hdi 66 kw. O dažniausiai apskritai iš pusės apsukimo.

Viskas buvo gerai, kol nepasakei puse apsisukimo...

Laikrodžio ciferblate sekundinė rodyklė :) ,kokie jūs nesupratingi

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 10 2018, 11:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Saulynas rašė:
HeLLmiX rašė:
Navanas rašė:
Nežinau, kaip jūs tuos apsukimus skaičiuojat, bet jei taip , kaip aš, tai 6 apvertimai ne visai normalu hdi varikliui . Man kuriasi 2-3 apvertimai ir dirba, taip buvo su 2,0 hdi 103 kw, taip yra is su 1,6 hdi 66 kw. O dažniausiai apskritai iš pusės apsukimo.

Viskas buvo gerai, kol nepasakei puse apsisukimo...

Laikrodžio ciferblate sekundinė rodyklė :) ,kokie jūs nesupratingi

Jo maty cia DS tas laikrodis kur paneleje integruotas analoginis, tai pagal sita :) as savo tripaka turiu sukt kelis kartus kol uzsikuria :)

Autorius:  airiss [ Gru 11 2018, 08:12 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

Panaši bėda, iš po nakties sunkiai vedasi, cx 7 103 kw hdi. Viskas prasidėjo kai buvau pats išsiėmęs purkštukus patikrinimui (buvo įtarimu kad jie streikuoja dėl kitų dalykų). Taip pat nuo kuro bako iki filtro ateidovo kuras su daug oro. Nuvariau pas meistrus, jie sutvarkė kad nebegaudytų oro. Buvo dvi žvakės mirusios ir pakaitinmo rėle užsilenkusi. Taip pat ištikrino viską kas aplinkui: starterį, akumo talpą ir slėgius vedant ir t.t.. Bet bėda neišsisprendė. Ryte vedant užsiveda iškarto ir užgesta, poto jau ilgėliau pasukti starteriu reikia.

Autorius:  chiochix [ Gru 11 2018, 08:17 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 2008m. užkūrimo bėdos

airiss rašė:
Panaši bėda, iš po nakties sunkiai vedasi, cx 7 103 kw hdi. Viskas prasidėjo kai buvau pats išsiėmęs purkštukus patikrinimui (buvo įtarimu kad jie streikuoja dėl kitų dalykų). Taip pat nuo kuro bako iki filtro ateidovo kuras su daug oro. Nuvariau pas meistrus, jie sutvarkė kad nebegaudytų oro. Buvo dvi žvakės mirusios ir pakaitinmo rėle užsilenkusi. Taip pat ištikrino viską kas aplinkui: starterį, akumo talpą ir slėgius vedant ir t.t.. Bet bėda neišsisprendė. Ryte vedant užsiveda iškarto ir užgesta, poto jau ilgėliau pasukti starteriu reikia.


Na man irgi šiandien ryte panašiai buvo, kurimo metu apie 100rpm, užsikūrė ir iškart užgeso. Po to jo nebeužsikurė ir ilgai sukant su starteriu. Toks jausmas, kad kažkur kuro sistemoje užsipompavo oro, nežinau ar tai įmanoma.

Puslapis 14 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/