WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C5 II 2.0hdi kieta šlanga
StandartinėParašytas: Sau 31 2019, 20:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2017, 20:08
Pranešimai: 21
Miestas: Kauns
Bėda tokia:
pačiupinėjau atifryzo šlangą, bl**t kieta. Pirma mintis "pukute" tarpinei, bet papildomi niuansai: atifryzas nedingsta, slėgio į bakelį nevaro, balto dūmo nėra. Kitas bajeris, variklis užšyla tik su kartonu prieš radiatorių. Ar gali termostatas įtakot šlangos pūtimą?
Pasidalinkit kavos tirščių rezultatais :)

_________________
C5 Break 2007m 2.0HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2019, 23:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Ne , negali. Nečiupinėk šlangos :lol:

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2019, 03:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
EvaldasVe rašė:
Bėda tokia:
pačiupinėjau atifryzo šlangą, bl**t kieta. Pirma mintis "pukute" tarpinei, bet papildomi niuansai: atifryzas nedingsta, slėgio į bakelį nevaro, balto dūmo nėra. Kitas bajeris, variklis užšyla tik su kartonu prieš radiatorių. Ar gali termostatas įtakot šlangos pūtimą?
Pasidalinkit kavos tirščių rezultatais :)

Priklauso, kiek ji kieta. Dažniausiai būna nepakankamai kieta, kad būtų blogai, nes būna viskas gerai. Žmonės dėl tų žarnų linkę truputį per daug panikuoti. Nepamirškit, kad jei karštam varikliui neatsukinėjot kamščio, tai darbinis slėgis dėl temperatūrinio plėtimo sistemoje būna apie 1bar ir tada prisiminkit, maždaug kokio kietumo būna dviračio padanga, kai lieka 1bar. Maždaug tokio kietumo gali būti jūsų žarnos ir tai gali būti visiškai normalu. Kamščis šauna šitiems prie 1,4bar.

Primityviausias tikrinimas yra toks. Karštam dirbančiam varikliui atsukam kamštį ir duodam nusišnypšt. Jei šauna su efektais, purslais, fontanais, ilgai trunkančiais - blogai. Jei šnypšteli rimtai, bet nelabai ilgai - ok. Jei šnypšteli labai trumpai arba išvis nešnypšteli - gali būti kiaura sistema arba nesandarus kamštis, dėl to nekyla slėgis. Bet jei žarnos kietos, tai taip nebus.
Tada užsukam kamštį atgal ir paliekam kokiom 5-10min. Kadangi temperatūra labiau jau nelabai kils, tai po jų atsukus turi arba nebūti visai nieko, arba ramiai trumpai šnypštelti be jokių efektų. Jei fontanai, garų kamuoliai ar dar kokie velniai - kiauras EGR aušintuvas arba kiaura galvos tarpinė/pati galva ar pan.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2019, 14:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2017, 20:08
Pranešimai: 21
Miestas: Kauns
Šlanga kieta kaip dviračio padanga. Ir ji sukietėja varikliui net nespėjus pašilt. Užtenka 5 min ant laisvų pakūrent ir kieta

_________________
C5 Break 2007m 2.0HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2019, 16:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nuo salto variklio po tmin darbo jau akmenine zarna? Tuomet ne kas. Gali pabandyt nuo ausinimo sistemos laikinai atjungt EGR ausintuva, gal jame beda. Bet sitiems varikliams jie nelabai prakiura.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2019, 19:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2017, 20:08
Pranešimai: 21
Miestas: Kauns
be reikalo aš čia keliu drumzles pasirodo, šlanga iš savęs kieta :lol: nieko ten nepučia.

bet kitas klausimas dėl termostato. jaučiu jis bus užstrigęs nes nešildavo žiemą variklis, tai jį keičiant užtenka tą spyruoklę pakeist ar reikia to viso korpuso už 40eurų?

_________________
C5 Break 2007m 2.0HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2019, 05:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
2007 metų keičiamas jau tik su visu korpusu. 04-05 dar būdavo galimybė prieky termostatuką patį atsukt ir pakeist.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007