WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 II 2.0hdi kieta šlanga
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=34918
Puslapis 11

Autorius:  EvaldasVe [ Sau 31 2019, 20:22 ]
Pranešimo tema:  C5 II 2.0hdi kieta šlanga

Bėda tokia:
pačiupinėjau atifryzo šlangą, bl**t kieta. Pirma mintis "pukute" tarpinei, bet papildomi niuansai: atifryzas nedingsta, slėgio į bakelį nevaro, balto dūmo nėra. Kitas bajeris, variklis užšyla tik su kartonu prieš radiatorių. Ar gali termostatas įtakot šlangos pūtimą?
Pasidalinkit kavos tirščių rezultatais :)

Autorius:  Navanas [ Sau 31 2019, 23:27 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II 2.0hdi kieta šlanga

Ne , negali. Nečiupinėk šlangos :lol:

Autorius:  tadas1991 [ Vas 01 2019, 03:13 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II 2.0hdi kieta šlanga

EvaldasVe rašė:
Bėda tokia:
pačiupinėjau atifryzo šlangą, bl**t kieta. Pirma mintis "pukute" tarpinei, bet papildomi niuansai: atifryzas nedingsta, slėgio į bakelį nevaro, balto dūmo nėra. Kitas bajeris, variklis užšyla tik su kartonu prieš radiatorių. Ar gali termostatas įtakot šlangos pūtimą?
Pasidalinkit kavos tirščių rezultatais :)

Priklauso, kiek ji kieta. Dažniausiai būna nepakankamai kieta, kad būtų blogai, nes būna viskas gerai. Žmonės dėl tų žarnų linkę truputį per daug panikuoti. Nepamirškit, kad jei karštam varikliui neatsukinėjot kamščio, tai darbinis slėgis dėl temperatūrinio plėtimo sistemoje būna apie 1bar ir tada prisiminkit, maždaug kokio kietumo būna dviračio padanga, kai lieka 1bar. Maždaug tokio kietumo gali būti jūsų žarnos ir tai gali būti visiškai normalu. Kamščis šauna šitiems prie 1,4bar.

Primityviausias tikrinimas yra toks. Karštam dirbančiam varikliui atsukam kamštį ir duodam nusišnypšt. Jei šauna su efektais, purslais, fontanais, ilgai trunkančiais - blogai. Jei šnypšteli rimtai, bet nelabai ilgai - ok. Jei šnypšteli labai trumpai arba išvis nešnypšteli - gali būti kiaura sistema arba nesandarus kamštis, dėl to nekyla slėgis. Bet jei žarnos kietos, tai taip nebus.
Tada užsukam kamštį atgal ir paliekam kokiom 5-10min. Kadangi temperatūra labiau jau nelabai kils, tai po jų atsukus turi arba nebūti visai nieko, arba ramiai trumpai šnypštelti be jokių efektų. Jei fontanai, garų kamuoliai ar dar kokie velniai - kiauras EGR aušintuvas arba kiaura galvos tarpinė/pati galva ar pan.

Autorius:  EvaldasVe [ Vas 01 2019, 14:40 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II 2.0hdi kieta šlanga

Šlanga kieta kaip dviračio padanga. Ir ji sukietėja varikliui net nespėjus pašilt. Užtenka 5 min ant laisvų pakūrent ir kieta

Autorius:  tadas1991 [ Vas 01 2019, 16:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II 2.0hdi kieta šlanga

Nuo salto variklio po tmin darbo jau akmenine zarna? Tuomet ne kas. Gali pabandyt nuo ausinimo sistemos laikinai atjungt EGR ausintuva, gal jame beda. Bet sitiems varikliams jie nelabai prakiura.

Autorius:  EvaldasVe [ Bal 28 2019, 19:15 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II 2.0hdi kieta šlanga

be reikalo aš čia keliu drumzles pasirodo, šlanga iš savęs kieta :lol: nieko ten nepučia.

bet kitas klausimas dėl termostato. jaučiu jis bus užstrigęs nes nešildavo žiemą variklis, tai jį keičiant užtenka tą spyruoklę pakeist ar reikia to viso korpuso už 40eurų?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 29 2019, 05:26 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II 2.0hdi kieta šlanga

2007 metų keičiamas jau tik su visu korpusu. 04-05 dar būdavo galimybė prieky termostatuką patį atsukt ir pakeist.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/