WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=34928
Puslapis 11

Autorius:  vaga [ Vas 18 2019, 03:35 ]
Pranešimo tema:  C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Laba,
Planuoju pirkti C5 nuo 2010 m. su automatine pavarų dėže. Kiek žinau, dėžės abiejų variantų tokios pat – Aisin 6 pavarų.
Tačiau prieš apsisprendžiant norėčiau daugiau sužinoti apie 2,0 HDi 120 kW ir 2,2 HDi 150 kW praktinius eksploatacijos ypatumus.

Kiek žinau, tiek DW10CTED4, tiek DW12CTED4 cilindrų blokas bei stūmokliai vienodi ir labai patikimi, skiriasi tik cilindro eiga ir alkūninis velenas. Esą DW12CTED4 silpna vieta indėklai. Ar tai tiesa?

DW12CTED4 alkūninis po savimi per dantratį dar suka balansuojantį veleną, kuris taip pat negenda. Ar jis žymiai sumažina vibraciją palyginus su DW10CTED4?

DW12CTED4 turi droselio sklendes įsiurbimo kolektoriuje prie pat galvos, kurios valdomos el. varikliuku. Kokia jų paskirtis? Esą galima jas atjungti ir nesukti galvos.

DW12CTED4 sudėtingesnė ir jautri vakuuminė sistema – esą jei kur nors bus nesandarumas visa sistema iš kart daro nesąmones. Ką išvis daro vakuuminė sistema ir, berods, 5 jos kriaušės? O kokia palyginimui DW10CTED4 vakuuminė sistema?

Abiejų variklių turbinos su reguliuojama geometrija, kurią keičia el. varikliukas, tačiau DW12CTED4 šiek tiek brangesnė. O kaip patikimumas?

Kuro aparatūra abiejų lyg vienoda – Dephi – su savo trūkumais (jautri kuro kokybei, siurbliai meta smulkias metalo drožles) ir privalumais (lengvas ir pigus purkštukų remontas).

Teko skaityti, kad 2,2 HDi buvo sukurtas tam, kad jo sukimo momentas būtų didelis ir tolygus jau nuo 1000 rpm. Tuo būdu jis tapo tinkams prabangesnėms ir sunkesnėms mašinoms – Land Rover Freelander, Jaguar X-type, C6, Ford S-max ir t. t. Taip pat esą jis dirba labai tyliai. Tačiau 2015 m. metais jo gamyba nutraukta. Pradžioje pamaniau, kad gal Euro 6 buvo kliūtis, bet ne, buvo daugiau nei metus gaminta jo Euro 6 modifikacija. Tuo tapu 2,0 HDi modifikacija ir šiandien gaminama ir sėkmingai pakeitė 2,2 HDi visur – įskaitant sunkesnį komercinį transportą.

Labiausiai mane domintų DW10CTED4 ir DW12CTED4 patikimumo ir kuro snaudų mieste palyginimas.

Iš anksto dėkui

Autorius:  tadas1991 [ Vas 18 2019, 13:26 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Vakuumai tai tikrai pas 120kw sudetingesni. 150kw turba elektrine, egr elektrinis, sklendes elektrines. Velgi, vakuumai daznai patikimiau uz elektra, kol neprikisameistrai nagu ir visko ten nesumaiso. Nes kai turi kruva voztuveliu vienoj vietoj, sumaisyt visai nesunku

Autorius:  vaga [ Vas 18 2019, 14:32 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Dėkui.
O tai kurį sau rinktųsi meisras 2,2 HDi 150 kW ar 2,0 HDi 120 kW?
Beje, o kokios kuro sąnaudos? Vienur rašo, kad 120 kW mažesnės, kitur – atvirkščiai - 150 kW.

Autorius:  Laimonas [ Vas 18 2019, 16:24 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Tik 120kw. 150kw nerekomenduoju jei norite PIGAUS ekploatavimo BENDRU variklio/dezes atveju. Nera tragiskas kaip kox 2.7HDi, taciau tikrai sudetingesnis nei 2.0HDi 120kw

Autorius:  vaga [ Vas 18 2019, 18:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Dėkui.
Gal galim kiek išsamiau, nes velnias detalėse... :)
Ar čia turėta mintyje kuro sąnaudos, ar galimi gedimai dėl derinio 2.2 HDi + automatas?
Kiek žinau, tai dėžės vienodos ir lyg patikimos...

Ir dar...
radau tokį skelbimą:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 35881.html
Aprašymas:
Meistro automobilis.Tiesiog nusipirkau su galingesniu varikliu tokį pat.Auto tvarkingas -tepalai filtrai...

Autorius:  Dziastis [ Vas 18 2019, 20:50 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

DW10CTED4 lepus alyvos kokybei. Vibracijų nepasakyčiau, kad daug, švelnus, modernus motoras.

Autorius:  Navanas [ Vas 18 2019, 22:45 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Jei norite automato, tai bmw

Autorius:  Elviukai123 [ Vas 19 2019, 12:53 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Navanas teisingai pasake ZF kitokios. aisin dezes mazos, kompaktiskos bet dera prie masinos charakterio leeeetos. ne pavaru perjungimo prasme bet variklio sukabinimo su pusasiais. toks jausmas kad hidrokokonverteris niekada neuzsilockina.

Autorius:  vbitas [ Vas 22 2019, 10:36 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

vaga rašė:
Beje, o kokios kuro sąnaudos?

Šiandien pyliau į 2,0 HDI 120 kW ir paskaičiavau: 8,7 l/100km
Daugoka, bet važiuota buvo praktiškai tik mieste, trumpais atstumais, su pasikapstymais sniege ir vos spėjančiu pašilti varikliu.
+ turėjau nedidelį kuro sistemos gedimą, tai irgi kažkiek padidino sąnaudas.
vasarą mix režime būdavo apie 7,5

Autorius:  Laimonas [ Vas 22 2019, 13:45 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

vbitas rašė:
vaga rašė:
Beje, o kokios kuro sąnaudos?

Šiandien pyliau į 2,0 HDI 120 kW ir paskaičiavau: 8,7 l/100km
Daugoka, bet važiuota buvo praktiškai tik mieste, trumpais atstumais, su pasikapstymais sniege ir vos spėjančiu pašilti varikliu.
+ turėjau nedidelį kuro sistemos gedimą, tai irgi kažkiek padidino sąnaudas.
vasarą mix režime būdavo apie 7,5


Dekim kad ir ziema siais metais buvo TIKRA ZIEMA.

Autorius:  Dziastis [ Vas 22 2019, 20:23 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

vbitas rašė:
vaga rašė:
Beje, o kokios kuro sąnaudos?

Šiandien pyliau į 2,0 HDI 120 kW ir paskaičiavau: 8,7 l/100km
Daugoka, bet važiuota buvo praktiškai tik mieste, trumpais atstumais, su pasikapstymais sniege ir vos spėjančiu pašilti varikliu.
+ turėjau nedidelį kuro sistemos gedimą, tai irgi kažkiek padidino sąnaudas.
vasarą mix režime būdavo apie 7,5

Man visus 10ltr ima žiemą, per baką ~100km tik užmiesty. Irgi nespėja normaliai pašilti.

Autorius:  vbitas [ Vas 22 2019, 21:12 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

gal reikėtų lengvesnius batus nusipirkti ? :)

Autorius:  Dziastis [ Vas 23 2019, 18:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Nu nevažiuoju kaip pensininkas, bet ir nesidraskau prie kiekvieno šviesoforo :)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 26 2019, 16:39 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

O man keli žmonės skundžiasi, kad jie su tokiu variklių 8.5 per daug. Lygina su 100kw senesniuoju

Autorius:  Dziastis [ Vas 28 2019, 21:12 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 X7 po 2010 m. – 2,0 HDi 120 kW ar 2,2 HDi 150 kW?

Bendradarbiui sedanas su tokiu pat varikliu ir automatu valgo praktiškai tą patį. Toks jau apetitas matyt :D Na aišku, įmanoma ramiau važinėt, gal nukristų iki 8-9, bet jau ir taip vasarą kimba geometrija, jeigu leisiu suodžiam kauptis visai užstrigs :D

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/