WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 x7 tepalo siurblio keitimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=35185
Puslapis 11

Autorius:  ernestas147 [ Lie 03 2020, 17:00 ]
Pranešimo tema:  C5 x7 tepalo siurblio keitimas

Sveiki

Girdejau, kad 120kw 2.0d varikliu tepalo siurbliai silpnoki, kokie pozymiai, kad jau laikas butu ji keisti?

Autorius:  tadas1991 [ Lie 03 2020, 22:45 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 tepalo siurblio keitimas

Šitą aš irgi girdėjau iš ne vieno jau žmogaus, bet nei vienas jų nebuvo kompetetingas variklių remonte ar panašiai. Paprastai klausia patys klientai, ir nežinau, ką jiems atsakyti. Man įdomu, kas skleidžia šitą žinią ir ar tai yra žmonės, kurie tokius gedimus matė ir taisė, ar tiesiog čia iš kokio Autobild žurnalo ar Autogido forumo, kur skundžiasi verksniai, kurie nuperka mašinas su 200kkm ant skydelio ir 850kkm klaidų trynimo istorijoje.
Kur jūs tą sužinojote?
Šiaip gali būti, bet pats tokio gedimo gyvai dar nesutikau. Bet jei sako kažkas, kas matė ir taisė, tai tikėti galima.
Visada tepalo siurblio pabaigos požymis būna žemas tepalo slėgis. Kitaip jį galima patikrinti tik išardžius, bet retai kas taip daro. Deja, bet reikia tai matuoti mechaniškai, nes daviklis uždega pranešimą tik tada, jei slėgis mažesnis už 0,5bar. Tuo tarpu šaltam varikliui ant laisvų apsukų paprastai būna apie 2bar ir daugiau, o bet kas žemiau 1bar yra lėta ir skausminga mirtis. Apsauginis redukcinis vožtuvas PSA dyzeliniuose varikliuose paprastai būna 4bar, ir šaltą geriau pagazavus, paprastai ir matosi, kad jis sudirba. Jei matuojant gaunate mažesnius skaičius, tai gal ir galima ieškoti siurblio bėdos. Jei turit daugiau, tai pasitikrinkit suodžių filtro būklę (jei jis dar neišimtas), ir jei ji prasta, tai sutvarkykit. Keiskit tepalą ne rečiau, kaip kas 15kkm, pilkit gerą alyvą (gamintojas rekomenduoja Total Quartz INEO ECS 5W30, bet tinka ir kitų gamintojų analogai su tinkamom specifikacijom) ir turėtų nekilt bėdų bent iki 400kkm,o gal ir dar daugiau.
Aišku, mažas tepalo slėgis nebūtinai reiškia nudvėsusį tepalo siurblį, gali būti ir pačio variklio vidiniai nesandarumai (indėklų, velenėlių ir t.t. sudilimas), bet pradžioj vistiek galima bandyti suktis su siurbliu.

Autorius:  Dziastis [ Lie 12 2020, 12:38 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 tepalo siurblio keitimas

Čia puikiajam facebook'e vienas žmogus protino visus 120kw megėjus, bet kažkokių įrodymų nepateikė. Laikas parodys, vis daugiau atsiranda šitų variklių.

Autorius:  ernestas147 [ Lie 13 2020, 20:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 tepalo siurblio keitimas

Jo turbut tas pats veikejas facebooke kalbejo, kad juose daug plastmases, kuri sukieteja ir tada siurblys uzsikerta.

Autorius:  Laimonas [ Lie 14 2020, 12:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 x7 tepalo siurblio keitimas

Pirma karta girdziu apie toki dalyka :mrgreen: Na bet ka gali zinot, laikas bega, atsiranda "milijoniniu" varikliu rinkoje vis dazniau ir dazniau, tai gal ir gedimu bus su jais.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/