WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 07:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 28 2021, 14:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Sveiki. Palaikau forumo gyvybę, gal kas nepatingės pasamprotauti :)

Problema, kad pašilus varikliui, žemesniais bėgiais staigiau bėgėjantis girdisi gana garsus dyzelinis kalenimas. Įtarimas, kad kažkas su mišiniu negerai. Skaičiau ant RHR variklių dažna bėda kuro slėgio reguliatorius, įdomu ar galioja RHH? Ant laisvų dirba labai gražiai. Gal bus kokių patarimų kaip naudojant Diagbox išsiaiškinti ar reguliatorius ar purkštukai kalti? Dar paskutiniu metu panašu, kad valgo daugiau kuro nei kompas rodo, bei FAP deginasi kas ~300km. Todėl imu linkti prie purkštukų...

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2021, 15:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Paprastai kalena del reguliatoriaus, kai ant laisvu ar maza apkrova buna stipriai per didelis slegis. Ant laisvu pradeda patyrusiai ausiai girdetis nuo kokiu 600bar, bet normaliai nuo 900-1000bar. Po gera apkrova ir pats kompas papraso 1500-1600bar, tai jei tiek or gaunat, sunku nustatyti gedima. Jei virsslegis, turetu mesti klaidele, bet ne visada meta. Lyginkit requested ir measured fuel pressure parametrus. Purkstukai normaliai tikrinami tik ant stendo isemus. Visa kita, pagal kolbeles arba cilindro darbo korekcija - burtai ir magija, galima nustatyti tik labai labai blogus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2021, 09:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 11 2017, 11:33
Pranešimai: 218
Miestas: Šiauliai
Ne į temą, bet forumas jau turėtų vadintis: Tado online kontultacijos apie Citroen :)

_________________
Citroen C5 X7 Tourer 2010m 2.0HDI 120kW AM6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2022, 08:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Dziastis rašė:
Ne į temą, bet forumas jau turėtų vadintis: Tado online kontultacijos apie Citroen :)

Tai cia ne tik sioje temoje, cia visose. Reikia diegti burbuliuka kampe "Klauskite Tado", kad iskart galetu live atsakineti :) O jei rimtai tai Labai aciu Tadui uz pagalba, ir labiai isamia pagalba visada. Gausi Patreona kurtis online pagalbai, Tadai :) bl visai nebloga mintis seip :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2022, 08:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Jo, galėtų įdėti Donate mygtuką ir ant kavos užsidirbti vakarais :)

Šiek tiek į temą dar. Pasižiūrėjau kuro slėgius, tai gana gražiai seka matuojamas užduotą. Dabar dar pastebėjau, kad kai variklis pradeda garsiai dirbti gana stipriai jaučiasi variklio vibracija per visą kėbulą, toks jausmas, kad variklis liestųsi prie kėbulo. Reik gal pagalves žiūrėt ar išmėtimą.

Sunkiai, bet girdisi tas padidėjęs variklio garsas prie tam tikrų apsukų:
https://photos.app.goo.gl/dM3DLcPpWYYkqxHWA

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2022, 16:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Atomazga: kažkada meistriukai variklio pagalvę sugebėjo ne ta puse įdėti ir prie didesnių apkrovų jos korpusas susiliesdavo su auto kėbulu.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2022, 10:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sloikas rašė:
Atomazga: kažkada meistriukai variklio pagalvę sugebėjo ne ta puse įdėti ir prie didesnių apkrovų jos korpusas susiliesdavo su auto kėbulu.

Oi kaip man patinka tokie. Ir kartais randami tik susiremontavus viską kitką, kas tik įmanoma :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 71 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007