WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2.0 Hdi Air Throttle Body
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=35302
Puslapis 11

Autorius:  Citrusas [ Bal 11 2022, 10:35 ]
Pranešimo tema:  2.0 Hdi Air Throttle Body

Sveiki. Gal kas labiau susipazines su situo 2 litru Hdi dyzelio daiktu vadinamu "Throttle body" veikimu. Jame stovi dvi sklendes valdomos vakumu. Viena sklende pastoviai atidaryta, i ja ateina oras nuo interkulerio. Kita sklende pastoviai uzdaryta, i ja oras ateina nuo turbinos (apeina interkuleri). Ta sklende kuri visa laika atidaryta, kaip suprantu uzsidaro variklio gesinimo atveju. O ka veikia ir kada atsidaro kita pastoviai uzdaryat skelnde?

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  tadas1991 [ Bal 11 2022, 13:34 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 Hdi Air Throttle Body

Kai vyksta suodziu filtro regeneracija. Tada reikia didesnes temperaturos degimo kameroje, todel isiurbiamas oras nebeausinamas interkuleriu ir paduodamas suspaustas (ikaitintas) tiesiai is turbinos.
Sito variklio naujesnes versijos nuo mazdaug 2008tu metu, pagrinde su Delphi, jau nebeturejo interkulerio apejimo, todel sklende vienguba, vienu vakuumo solenoidu maziau, viena zarna maziau ir apatinis vamzdis be atsakos.
Jei suodziu filtro nebera ir nebebus, galima eliminuoti. Pagrindine sklende naudojama ne tik gesinimui, bet gali buti ir pridarinejama, jei neiseina vien EGRu sumazinti iki reikiamo oro srauta ant laisvu ar maza apkrova. Tas naudojama, tiesa, itin retu atveju. Jei nera DPF ir EGRo, tuomet galima ir ja eliminuoti ir jungti tiesiai arba eliminuoti tik vakuuma, bet tada truputi labiau susikrato variklis gesinant.

Autorius:  Citrusas [ Bal 11 2022, 13:40 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 Hdi Air Throttle Body

O gal pvz žiemą prie minusinio salcio irgi paduodamas "karstesnis" oras i degimo kamera, kad geriau dirbu variklis? Ar cia grynai tik del regeneracijos tas dvigubas sklendziu mechanizmas (visokie ten euro 1-2-3-5... standartai)?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 11 2022, 13:55 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 Hdi Air Throttle Body

Iki Euro 3 dar budavo be suodziu filtru tik su katalizatorium, isskyrus kai kuriuos variklius (senasis 2.2hdi, pvz). Euro 4 irgi dar budavo be suodziu filtru, bet tik maziausi varikliai, 1.4 ir 1.6HDi mazesnes galios versijos iki 66kw. Kai kurioms rinkoms buvo ir 1.6hdi 80kw be suofziu filtro, bet galbut ir ne Euro4 tada. Nuo Euro5 jau nebuvo jokio psa dyzelio be suodziu filtro.

Del greitesnio susildymo, tai ne. Gali buti naudojama pagrindine sklende kartu su EGR, kaip ir sakiau. Tada teoriskai greiciau silti turetu, bet ta teorija realiai pastebi tik pedantai arba placebo megejai, nes realus skirtumas minuteje ar keliose, jei ne sekundese. Neseniai vienam zmogui su Taurium (jo programavimas, mano tik konsultacija) atgal ijunginejome EGR, sake labai pasijaute, kad daug leciau syla. Kai pasedejau kartu keleivio vietoje ir pastebejau vairavima, tai sutinku, kad tokiu rezimu gal ir gali jaustis skirtumas. Zmogus beveik 100 proc laiko nevirsija 2000apsuku ir net dauguma laiko 1800 apsuku, ties kuriom mazdaug pradeda jau pusti turbina. Tame rezime vaziuojant, daug daugiau naudojamas EGR ir daug maziau naturaliai kaitinamas variklis. Taip pat ir kuro sanaudos gali buti didesnes, nes kai negali padidinti oro kiekio, didinti variklio galia galima tik kuro kiekiu, t.y. riebinant misini.

Kaip ir sakiau, be DPF nereikalinga apatine sklende. Be EGR nereikalinga ir virsutine, ji tada lieka tik gesinimo susikratymui sumazinti.

Autorius:  Citrusas [ Bal 11 2022, 14:08 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 Hdi Air Throttle Body

Aišku, ačiū :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/